Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Noen som vet ingrediensene på Maarud Salt & Pepper, den lilla posen http://www.maarud.no/potetgull.html? Det står ikke på hjemmesiden dems.
pulverheksa Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men send en e-post til Maarud så får du svar ganske kjapt.
Belima Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Hva med rett og slett å lese bk på posen når du er i butikken. Som jeg forstår det så er det potetgull tilsatt salt og pepper og ikke noe annet.
Gjest gammel veganer Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Hva med rett og slett å lese bk på posen når du er i butikken. Som jeg forstår det så er det potetgull tilsatt salt og pepper og ikke noe annet. Fra hukommelsen så er det melk og aroma i den. Lurer på om det ikke er kjøttekstrakt også, eller om det er skruene. Mer presist husker jeg desverre ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Hva med rett og slett å lese bk på posen når du er i butikken. Som jeg forstår det så er det potetgull tilsatt salt og pepper og ikke noe annet. Er syk så kommer meg dessverre ikke på butikken på ei stund. Men takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå