Avalon Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg er på leit etter en flink gynokolog i Stavanger. Om det er mannlig eller kvinnlig er det samme, så lenge de er gode! Er da private gynokologer jeg leter etter, så kom med anbefalinger
letme Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Usikker på om hun er privat. Men har hørt masse fint om Smedvig ute ved Kilden.
Tink Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Johan Berg! Han er utrolig flink og sympatisk!
Avalon Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Johan Berg! Han er utrolig flink og sympatisk! Hvor holder han til?
Noli Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 (endret) Johan Bergh er jeg også glad i, men han er ikke privat, så da må du ha henvisning. Han holder forresten til på Madla. Endret 14. september 2009 av Noli
Avalon Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 Johan Bergh er jeg også glad i, men han er ikke privat, så da må du ha henvisning. Han holder forresten til på Madla. ok, takk for svar Så lenge de er flinke og sympatiske så gjør det ikke noe om de ikke er private. Synes bare det kan være lenger ventetid hos de ikke private.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå