Gå til innhold

Spille inn onanivideo til samboer?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg og samboer har titt og ofte hatt gjensidig onani, dvs. vi tenner begge på å se hverandre gjøre det. Nå har det seg slik at jeg skal på en lengere utenlandstur, og kunne tenke meg å legge igjen et fint "visittkort" mens jeg er borte. Har tenkt på å filme meg selv mens jeg runker og så legge det igjen til samboer med et lite kort som en liten overraskelse.

Hva ville dere ha syntes om det? Blir det litt for teit, eller er det noen som faktisk hadde tent på å se det i etterkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa! Why... oh why kan ikke min mann gjøre det for meg..... *gift med tørrpinne*

Men pass på at det er BARE hun som finner den da...

Skrevet

For meg ville det vært mer morsomt enn tennende.

Men du kjenner fruen din best om hun ville likt det =)

Skrevet
Jaaaaa! Why... oh why kan ikke min mann gjøre det for meg..... *gift med tørrpinne*

Men pass på at det er BARE hun som finner den da...

Er jo smak og behag om man liker å gjøre det eller ikke. Du kan jo alltids spørre han om han vil gjøre det?

Skrevet

Jeg hadde likt om min samboer dro i gang noe slikt før han skulle avgårde. Men aller helst om jeg fikk se det OG fortsatt ha en kveld eller to med ham før han dro....

Gjest Gjest_jen_*
Skrevet

Tja, nja. Tror jeg hadde kanskje syntes det var mer morsomt enn sexy. Men ganske sjarmerende da, bare pga innsatsen =)

Jeg liker også å onanere foran kjæresten, og elsker å se han onanere. Har også gjort dette på cam foran hverandre, men da har jo begge blitt kåte av skittent snakk først. Å bare se en onanivideo "ut av det blå" hadde kanskje vært annerledes.

Sier dette på grunnlag av min erfaring med bildeutveksling (har hatt noen forhold hvor fyren har bodd et annet sted eller vært bortreist i perioder). Har sendt en del sexy bilder til menn, de tenner visst veldig på det og ber stadig om mer. Men når jeg noen få ganger har fått et bilde av en ståpikk i retur så har det ikke alltid vært like tennende må jeg innrømme. Må liksom være litt i modus for det isåfall. Har fått en mms under en het sms-utveksling, da var jeg kåt fra før og ble enda kåtere. Men å åpne mailboksen mens jeg spiser frokost og få en sprutende ståpikk på hele skjermen gjør meg ikke automatisk kåt. Heller kanskje litt lattermild.

Men jeg setter pris på det, for all del. Og tar kanskje frem bildet ved en senere anledning, når jeg faktisk er kåt og tenker på han :)

Skrevet

Jeg hadde ledd meg ihjæl, men for all del; det er meg.

Skrevet

Synes det virker litt teit ja. skjønner ikke hva som er så opphissende med å se film av sin kjære som onanerer. Get a life

Skrevet
Synes det virker litt teit ja. skjønner ikke hva som er så opphissende med å se film av sin kjære som onanerer. Get a life

Get a boyfriend/girlfriend! *ler*

Om ikke du skjønner det, spiller liten rolle ettersom filmen ikke vil være til deg. Hva andre par eller single tenner på, er ikke ditt problem - det er helt sikkert noe ved ditt liv som ikke appelerer til noen av de andre rundt deg også....

Skrevet
Get a boyfriend/girlfriend! *ler*

Om ikke du skjønner det, spiller liten rolle ettersom filmen ikke vil være til deg. Hva andre par eller single tenner på, er ikke ditt problem - det er helt sikkert noe ved ditt liv som ikke appelerer til noen av de andre rundt deg også....

Ts spør faktisk om noen her synes det virker teit, og JA det er svaret mitt.

Både mannen og jeg onanerer, men synes det hadde vært rimelig tragi-komisk om han skulle filmet dette fordi han skulle være noen dager borte. "Hjelp, nå får du ikke se meg onanere på 3 dager...tror jeg døøør altså). :)

Sikkert ting som ikke som jeg gjør som ikke er appelerende.

Går f.eks på toalettet, biter negler osv...

Nei, er nå veldig glad ikke filmen er til meg. Det er ikke noe problem hva andre tenner på, men dette er faktisk et diskusjonsforum der TS spør!og da fortjener Ts et svar. Dermed basta :enig:

Skrevet
Ts spør faktisk om noen her synes det virker teit, og JA det er svaret mitt.

Både mannen og jeg onanerer, men synes det hadde vært rimelig tragi-komisk om han skulle filmet dette fordi han skulle være noen dager borte. "Hjelp, nå får du ikke se meg onanere på 3 dager...tror jeg døøør altså). :)

Sikkert ting som ikke som jeg gjør som ikke er appelerende.

Går f.eks på toalettet, biter negler osv...

Nei, er nå veldig glad ikke filmen er til meg. Det er ikke noe problem hva andre tenner på, men dette er faktisk et diskusjonsforum der TS spør!og da fortjener Ts et svar. Dermed basta :enig:

Det er vel ikke helt umulig å svare på en høflig og grei måte da? Slik du svare med "get a life" virker ganske så nedlatende og unødvendig på meg.

Jeg fikk intrykk av at det var ment som en koselig og litt pirrende gest til samboeren - om jeg ikke finner det opphissende selv, syns jeg ikke at andres seksuelle tenningsmønstre er teit. Dermed basta! ;)

(Det å gå på toalettet, bite negler osv forbinder jeg heller ikke med noe seksuelt - det var vel snakk om at forskjellige mennesker tenner på forskjellige ting?)

Skrevet
Det er vel ikke helt umulig å svare på en høflig og grei måte da? Slik du svare med "get a life" virker ganske så nedlatende og unødvendig på meg.

Jeg fikk intrykk av at det var ment som en koselig og litt pirrende gest til samboeren - om jeg ikke finner det opphissende selv, syns jeg ikke at andres seksuelle tenningsmønstre er teit. Dermed basta! ;)

(Det å gå på toalettet, bite negler osv forbinder jeg heller ikke med noe seksuelt - det var vel snakk om at forskjellige mennesker tenner på forskjellige ting?)

Må oppklare en ting. Tenner du virkelig på å lage en amatørfilm der du onanerer? Eller tenner du på at kjæresten plutselig skal finne en amatørfilm som du har spilt inn? Ok, værsågod. Du må ikke skrive inn på KG hvis du ikke tåler å få litt motstand når du skriver innlegg.

Hilsen meg som fortsatt synes det er litt småharry, teit og litt øst-tysk over det hele. Så det såååå :goodbye:

Skrevet
Må oppklare en ting. Tenner du virkelig på å lage en amatørfilm der du onanerer? Eller tenner du på at kjæresten plutselig skal finne en amatørfilm som du har spilt inn? Ok, værsågod. Du må ikke skrive inn på KG hvis du ikke tåler å få litt motstand når du skriver innlegg.

Hilsen meg som fortsatt synes det er litt småharry, teit og litt øst-tysk over det hele. Så det såååå :goodbye:

Så utrolig greit at du ikke er TS sin kjæreste da. Du tenner tydeligvis ikke på det, men det gjør TS og kjæresten. Og takk Gud vi alle er forskjellige - for jeg ville mye heller vært sammen med TS enn deg.

Så til ditt spørsmål, kjære trådstarter: jeg ville bare syns det var positivt om du gjorde det. At du tør å gjøre noe slikt, syns jeg bare er tøft. Å se at kjæresten har det deilig og tør å være så åpen for meg - det hadde jeg tatt som et stort kompliment. Ikke minst er det et stort turnon for meg.

Hadde du vært mannen min, kunne du gledet deg til å komme hjem fra tur etter å ha lagt igjen en slik video hos meg :)

Skrevet

Nei - jeg tenner ikke på det, hvis du absolutt synes du må vite det. Det er heller ikke jeg som er trådstarter her - jeg bare svarte hva jeg synes - som du selv sier det er et diskusjonsforum og man må tåle at folk er uenige - dette gjelder deg også ;)

Men jeg har ikke noe imot at andre tenner på det, selv om jeg ikke gjør det selv. Hadde ikke blitt mye til diskusjon hvis vi alle skulle joine deg og dømme dette nordenom og ned.

Skrevet

Enig med Ethereal og en del andre brukere her. jeg tror det hadde vært en pirrende og hyggelig opplevelse. Kjør på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...