Gjest Jente09 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Helt siden jeg begynte på en antibiotika kur på torsdag forrige uke, så har kroppen min vært litt merkelig. Jeg er hverken varm eller kald, men jeg har lav kroppstemperatur, nå 36,7 sånn ca. Det er ikke sånn jeg pleier å ha det, siden jeg er varm av meg. I helga var jeg heller ikke i form, var litt småkald selv om det var ganske så varm i rommet. Målte tempen da og jeg hadde 38,1 ca. Kan antibiotikaen ha noe med at jeg er sånn, eller kan jeg brygge på noe?
Gjest Jente09 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Det kjentes å ut som at kroppen verket, mest i beina da på lørdagen.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Vanligste type bivirkninger for antibiotika er vel plager med fordøyelsen. Om din bivirkning er "normal" vet jeg ikke, kanskje det står noe om det i bruksanvisningen. Synes ikke 36,7 høres kritisk ut. Nå vet jeg ikke hvorfor du tar antibiotika, kanskje det er sykdommen og ikke medisinen som er årsaken til temperaturen. Men jeg er ikke kyndig.
Gjest Jente09 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Plager med fordøyelsen har jeg hatt. Veldig mye luft i magen, rumlet konstant så si. Det er vel det i grunn. Jeg fikk Dalacin for betennelse i ei tann. Men jeg føler meg bedre nå enn jeg gjorde sist helg, så det var nok bare noe som kom å gikk fort over igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå