Gå til innhold

oh shit


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Overskrifta? Jo for jeg trodde aldri dette skulle skje meg, og nå er det under et år, og altformyeågjøre!!!

Jeg har ikke planlagt en dritt, bare ringene som vi 99% sikkert skal ha.

Og til onsdag drar forlover meg med til lillesand for å prøve kjoler, jentetur hurra!

Jeg vil gifte meg ute med masse blomster og fin kjole og rosa skyer. hihi

men jeg tror ikke det blir så mye rosa skyer under planleggingen. Skal vi se:

gjesteliste

invitasjoner

program

kaker

middag

lokale

bordkort

kjole

sko

undertøy

tiara og slør

hår

sminke

kjøretøy (jeg vil ha hest og kjerre!)

smykker?

ringkjøping

blomster

fargetema

HJELP MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..gratulerer med forlovelse! :strix:

Regner med at du mener 2010 og ikke 2009,for da er du litt på etterskudd :ler:.

Du får låne en av "what to do"listene til en av oss andre, den er nøye utviklet seg selv via copy-paste fra brud til brud, og bør nok inneholde det meste man trenger før dagen! :)

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahaha! Jeg gidder ikke forandre den engang >;-D

Å takk for tipset! Det skal jeg gjøre ;D Og takk for gratulasjon juhu!

Endret av milkyway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fra meg også :jepp:

Føler meg også litt sånn som deg. Aner nesten ikke hvor jeg skal begynne engang :ler:

Men etter å ha lest litt i andres bryllupsdagbøker, har jeg funnet ut at jeg ikke er den eneste som er forvirret til tider :nigo:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å takk, og bra å høre ikke det bare er meg og ;-D

haha jeg var på agape i går og i forgårs og prøvde samme kjiolen, jeg er litt forelska i den ja! Halterneck så jeg fikk fine pupper, og en midje fra en annen dimensjon, så alle kan se på meg og misunne hvor fin jeg blir! :lur: hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milkyway er verdensmester i ombestemming, men er det no rart da, når jeg får drømmekjolen min av svigermor og kun må betale 750,-? :hakeslepp:

http://rivendellbridal.com/titania.html

:hoppe:

Og så tenker jeg at jeg skal kjøpe tiara der også (den blir jo dyrere enn kjolen for meg :ler: )

http://rivendellbridal.com/UpdatedWebsiteF...landetiara2.JPG

Steinen kan fås i blå ja, hvis det var andre som mente det ikke vil matche lyseblå blomster på kjolen, og blå og hvit bukett :)

AAAAAAAAAAAAAH hvor herlig å endelig være ferdig med kjolestyr! ENDELIG er jeg faktisk litt lei av å snakke bryllup hver dag, dette har jeg gjort i 2 uker nbå, så nå skal jeg ta meg en liten pause etter målene er tatt og pengene er sendt, blir litt smådårlig av rosa skyer og regnbuer og enjhørninger og slikkepinner heeele tiden! ;)

Men jo vi fikk endelig tatt lillesandturen vår i går! Dødsdigg å dra uten mannfolkene, men syns turen ble litt for kort, vil henge mer med venninnene! Men det tar vi en annen dag når de skal hjelpe med invitasjoner :) Det er vel i sånne sammenhenger en merker at venninnetid er viktig, for hva gjør en mann i en brudesalong egentlig? IKKENO! Hohoho!

MEEEEEN! Jeg vil dekorere hele festen helt rivendell! Er det egoistisk av meg, siden kjære skal ha mafiastilen? (han nekter å kle seg som no homoalv sa han). jeg vil heller dekorere med blomster og sommerfugler og sånt enn blodflekker, kokainrester og lik hengende rundt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse! Utrolig nydelig kjole (og tiara)! Jeg kar vært kjempefasinert av alver så lenge jeg kan huske og kunne ønske jeg hadde alveårer og hele pakka, så er litt misunnelig nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D

Takk!

Hoho jeg ble alltid mobba for ørene mine da jeg var liten, da var jeg dumbo, nå er jeg plutselig alv og folk opererer seg spesialører... jaja en mindre ting å tenk på til tilbehør (jeg hadde ikke giddet å operert de uansett :ler: ) og endelig litt øreselvtillitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh det skjønner jeg! Jeg gikk hele ungdomskolen og drømte om alveører jeg, men opererte meg heldigvis ikke som 15 åring :fnise: Var soo close å gå rundt på skolen i lange alvekjoler også, men det ble (heldigvis?) bare med tanken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg har også lyst nå i en alder av 23 år å skifte helt stil og bare være kledd ut som alv og bytte ut møblene med stubber og hive inn masse blomster og sommerfugler i stua! :ler: tror forlovede ville blitt sur da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Kanskje vi skal starte vårt eget alvesamfunn fult av blomster og sommerfugler og fine kjoler? :ler: Nei tror nok jeg hadde fått noen klager på det også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle skal være så sure for alt! :ler:

nå er desserten bestemt! Sjokoladefondant, for det lagde forloveren min i går (ho lagde masse retter for at vi kunne få noe inspirasjon, snilla! :klem: ) og jeg begynte med den "Skal du spise opp din eller?" så jeg kunne heller ha den haha :D Men jeg skal ikke spise no mer av det før bryllupet, må tenke på å ta hensyn til min figursydde kjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...