Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Noen som har vært her? http://www.startour.no/feriereiser/spania/...on=vinter-09-10 Vi tenker å reise hit med vår datter på 3 år. Vet det ikke er noe barnebasseng, men hun kan evt bade sammen med meg i det store, eller så kan vi bade i sjøen. Er dette noe barnevennlig hotell og er det langt å gå til senteret?
Gjest Gjest_Nygift_* Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Har aldri vært på dette hotellet, eller på Gran Canaria, men kan MYE om charter. Jeg ville nok ikke reist til et 2-s enkelt leilighetshotell på Kanariøyene, verken med eller uten barn....
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Vi var på et lignende hotell i Tyrkia for en månedes tid siden. Vi har ikke barn, men jeg er gravid, og for tiden ganske oppmerksom på barnevennlighet og lure løsninger rundt meg. Vi diskuterte faktisk at det hotellet IKKE ville vært egnet for barn. Det var et fint voksenbasseng, men på det grunneste var bassenget 1.45 m. Det er ganske dypt! Og mens vi voksne satt i solstolene og leste bøker, ville det ikke vært noe for et barn å finne på der. Det er jo selvsagt en løsning å gå på stranda, men jeg ser for meg at det kan bli litt pes å måtte oppholde seg der hele tiden, pga at barnet må ha et sted det kan plaske og kose seg. Tror det er verdt å se seg om etter et annet sted. Men for vår del var det pes å komme seg til stranda pga at den lå et stykke unna (måtte pakke, ta med mat, ekstra klær, ...) og i den stekende varmen var det en strevsom reise. Pluss at stranda var stappfull av folk, og hadde skarpe grus-stener overalt. Vi koste oss mye mer ved bassengkanten...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 ville aldri reist med en 3 åring til et hotell uten barnebasseng og lekeplass. Viss dere må sysselsette barnet hele tiden , og det ikke har noe å leke med alene, tror jeg det blir en slitsom ferie...Koser barna seg koser også de voksne seg, så enkelt er det! Jeg anbefaler veldig ving sine "Sunving resort " og "sungarden" og star tour sine "blue village" Der er alt lagt til rette for en flott ferie for både barn og voksne. Det er selvfølgelig dyrere enn et tostjerners hotell, men definitivt verdt å spare litt lenger for.))))
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Takker masse for svar, det blir nok ikke dette hotellet nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå