Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Helt enig med La Traviata i at du slett ikke er noen kald person siljevennen. Jeg kjenner deg jo bare gjennom KG, men i mine øyne er du alt annet en kald vennen. Og du må gjøre det som du synes er best for deg og dere. Skjønner at du har det vondt og at dette er tøfft vennen min. Tenker masse på deg

Ta vare på deg selv!

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har hatt en fin helg og at du kose deg masse med Maren. Her inne får du iallefall den støtten du trenger, og jeg synes du skal gjøre det som passer deg best. Håper du finner ut av det på tirsdag.... :trøste:

Klem til deg og Maren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje! :klem:

Takk for hyggelig treff i dag, håper dere kom vel hjem! :-)

Maren var jammen blitt stor og fin jente! Skikkelig god er hun. Ikke rart at Brage råflørtet med både henne og moren hennes! :ler:

Lykke til hos legen i morgen - tenker på deg vennen!

Ha en flott kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg vennen :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose: :klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

La Traviata :klem: Kjempekoselig med treff igår ja. Var så deilig å komme seg ut i går slik at dagen gikk fort, og da var det jo veldig koselig at jeg kunne treffe dere. Brage er jo sånn en storsjarmør!! Maren og mamman hennes ble riktig så sjarmert ja. Håper det ikke blir så lenge til neste treff da! Takk for lykkeønskninger, er veldig spent på hva de sier idag ja.

Charmina :klem: Tusen takk for støttende hilsninger. Gleder meg til timen idag er overstått så er jeg forhåpentligvis litt klokere.

Glossy :klem: Helgen har gått fint den, heldigvis ble det litt å finne på etterhvert så har ikke tiden gått så tregt. Takk for go klem :-)

Monja :klem: Koselig at du stikker innom, takk for gode klemmer :-)

Ja da er det bare to timer til jeg skal til legen. Maren ligger ute å sover så nå skal jeg bare drikke opp teen min også skal jeg vske opp. Maren skal få slippe å være med da, så hun skal til kusinen sin. Jeg er spent på hva som kommer ut av dette legebesøket. Regner vel med jeg blir henvist til sykehuset, men man vet jo aldri. Det er nesten så jeg har lyst til å ta en ny test før jeg drar sånn at jeg liksom er sikker i min sak.. Vil ikke komme på sykehuset en gang til å få beskjed om at de ikke kan se noe. Av en eller annen grunn så er jeg nemlig litt nervøs for det på tross av at testen jeg tok sist var klart positiv. Huff.. Nei, jeg får jo bare vente å se hva som skjer.

Var på kjempekoselig treff med La Traviata og Brage i går da. Tuslet rundt i frognerparken og endte opp på en kafé. Brage og Maren fikk hver sin barnestol og Brage skrudde på all sin sjarm. Så herlig han er. Maren var nok litt trøtt tror jeg for hun pleier å gjøre litt mer ut av seg. Hun sovnet i bilen på vei hjem da så hun var nok fornøyd med dagen.

Nei, får vel fikse litt før Maren våkner, oppdaterer vel etter legebesøket..

:klem: til alle som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test da og den var fortsatt positiv så da får jeg vel stole på at det er riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siljevennen! :klem:

Det er nok riktig når så mange tester viser positivt! Hvis legen ikke kan se at du er gravid nå så må det være noe feil med legen spør du meg.

Lykke til i dag, dette går bra vet du! :)

Vi koste oss veldig i går, Brage var jo helt i hundre, ikke hver dag han treffer så søte damer nei! :ler:

Skal tenke på deg senere i dag, og er spent på oppdatering!

Ha det bra så lenge, klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei La Traviata og Madden :klem:

Ja da er jeg tilbake fra legen. Jeg har et hcg nivå som tilsier at jeg er 15-18 uker på vei :o Tror ikke dette stemmer da, selv tror jeg at jeg er 12. Kan ikke skjønne at de ikke så noe sist jeg var på sykehuset..

Uansett skal jeg på sykehuset kl. 1230 imorgen for ultralyd. De skal først og fremst finne ut hvor langt jeg er på vei da, men dette begynner jo å haste. Får håpe jeg ikke er lenger enn 12. Sent er det likevel og det gjør jo ikke saken noe mindre vanskelig for å si det sånn :cry:

Mannen tar seg fri for å være med Maren. De blir vel med oppover å venter på meg der. Er godt det.

Da er det bare å vente på morgendagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, 15-18 uker :o

Får da håpe at det ikke stemmer...???

Fint at du fikk time på sykehuset så fort da!

Huff, dette misunner jeg deg aldeles ikke kjære deg :klem:

Her en en blomst fordi du er så søt og snill en dame :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i dag har jeg vært på sykehuset. Tok innvendig UL og da så jeg det lille livet i magen :cry: Jeg er mellom 8 og 9 uker så da var jeg ikke så langt som jeg trodde. Men det er jo bra det.

Hun jeg var hos sa hun skjønte at de ikke hadde sett noe sist jeg var der, men at prøvene var negative kunne hun ikke skjønne, de burde avslørt graviditeten min da. Men men, ikke noe å gjøre med det nå.

Jeg sa jeg ville ha abort og det skal jeg på mandag. Må si det ikke er noen lett avgjørelse- men vet det er det som er riktig for oss nå. Egentlig ville jeg ikke se på UL bildet, men så ble det til at hun viste meg og da så jeg jo. Egentlig er det helt absurd å ta en slik avgjørelse. Bestemme over et liv på den måten- føler meg ikke så bra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...