Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg kan si. Ingenting som hjelper...

Ville bare gi deg en god klem jeg... Håper dere finner ut hva dere skal gjøre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff stakkars deg da Siljevennen!

Skulle vært der og gitt deg en skikkelig god klem! :trøste: Så merkelig det hele er! Er spent på hva legen har å si!

Tenker masse på deg vennen!

Klems Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: :sur: :sur: Er det mulig!! Ringte legen min i dag tidlig for time. Nei, hun var ikke der mer- har fått ny jobb på et sykehus hun. Ja hva gjør jeg da. Nei, da må du jo bytte fastlege. Ringer å bytter fastlege- spør om da alt er i orden så jeg kan ringe å bestille time hos nye legen min og da får jeg beskjed om at egentlig gjelder ikke han nye før 1. juli men kan jo ringe å spørre hva de sier...

Ringer dit, blir møtt med et stoooooort sukk når jeg forklarer den litt merklige situasjonen min- de må jo tro jeg er helt skrullete- ok, vi får prøve å få plass til deg på tirsdag da.

Men er det som jeg tror da er jeg jo 12 uker på vei alt, det haster dette!!! Men det skjønner de jo ikke. Dumme legesekretærer (ikke ta det personlig hvis det er noen her som er det)

Så nå må jeg vente nesten en uke til- jeg vil bare bli ferdig med det her jeg. :cry:

Ja ja, det var min utblåsning, tusen takk for alle hilsner jenter. Dere er toppers. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh, er det mulig..??? :sinna:

Ja, det kan nok hende du nærmer deg 12 uker, bra du fikk time neste uke da! Vi skal nok greie å flytte på treffet vårt! :)

Den fastlegeordningen er noe av det dummeste jeg har vært borti! :sur:

Synes jammen ikke du er det minste skrullete vennen - og det må de sekretærene skjønne også! Bare si fra så kommer jeg og kjefter på dem jeg! :kjempesinna:

Det er nok ikke lett å være Silje for tiden. Tenker masse på deg :trøste:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt alvorlig - de kan da ikke mene at du må vente en hel uke :o Skjønner de ingenting eller :sinna:

Hva med å ta deg en tur til en privat gynekolog eller noe? Der får du sikkert komme fortere til!

Det var jo det jeg gjorde da jeg fikk vite om Martine.

De har jo ultralydmaskin også sånn at de kan finne ut av dette med en gang!

tenker masse på deg altså - huff dette skulle du ha sluppet!

Stor klem igjen fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare at jeg bor på et lite sted så noe sånt som en privat gynekolog fins ikke her. Da må jeg i såfall bestille i Oslo da... Men kan man bare ringe til en gynekolog og bestille time, trodde man måtte bli henvist til de også jeg av disse j*vilge fastlegene. For et styr!! Jeg har virkelig ikke lyst til å vente en uke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man bare kan bestille time hos private leger og gynekologer. De står vel utenfor det dumme fastlegesystemet?

Prøv hos et privat legekontor hvis det fins noe sånt der dere bor... for dette er jo helt uholdbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan bare bestille og få time ja.

Enig med La Traviata at du kan ikke gå sånn siljevennen.

Da ville jeg nok heller tatt turen til Oslo ja!

Hør med alle de private legene og si at det HASTER!!!!!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et styr!!! Folk er rare. De må jo forstå at det haster!

Betill hos privat du, da trenger du ikke hennvisning fra noen. Da er det bare å bestille og forhåpentligvis kommer du fort til.

Håper det ordner seg!!

Det gikk forresten fin med oss og voksine i dag. Hun skrek litt men med tutten så gikk det fort over.

Ha en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De ringte meg hvertfall tilbake fra legekontoret. Hun jeg hadde snakket med hadde tatt det opp med en lege, hun ville vite litt mer om hva de hadde sjekket når jeg var på sykehuset... De var redde for svangerskap utenfor livmoren siden de ikke hadde sett noe på ultralyden på sykehuset. Jeg fikk ikke time noe kjappere, men de ville jeg skulle komme ned å ta blodprøve så den var klar når jeg kom på tirsdag. Ja ja, jeg får bare vente til tirsdag da.

Maren ser ut til å ta oppstyret med ro, bare smiler, koser og er mammas lille engel :hjerte: Godt hun ikke vet noe eller merker noe.

Jeg får dra på trening etterpå jeg å svette ut skikkelig- trenger å få ut litt frustrasjon. Sambiss er litt sånn at han distanserer seg og alt er ved normalen, jeg blir grinete, sur og lei. Får vel prøve å ta meg litt sammen.

Ikke særlig oppløftene lesing her men.. Er ikke det det en dagbok er til? Få ut litt gruff også?? Det går vel over bare jeg blir ferdig med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få det ut du vennen det er jo det dagboka er til for - sette ord på det en føler!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen vennen!

Så godt at de tar deg alvorlig på legekontoret, klart det må følges opp hvis det skulle være svangerskap utenfor livmoren! Håper de finner ut av det raskt.

Og bare kom med alle frustrasjoner du - det hjelper å få det ut! Ha en fin treningsøkt i kveld!

Kjempe-bamseklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Klarte å bomme på tiden på treningen idag jeg. Er det mulig? Trodde den begynte halv åtte, også var det kvart på sju. Så ble ingen trening på meg idag. Jeg får heller slappe av på sofan da, ta treningen en annen dag.

:klem: til dere superjenter som er her å hører på gruffet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en god helg. Håper du klarer å slappe av frem til tirsdag. Da får du nok noen svar. Ikke noe gøy situasjon du er i nei.... :cry:

Nyt helgen din sammen med Maren!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper helgen din blir litt fin tross alt vennen min - sikkert ikke lett å slappe av nei!

Tenker på deg!

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :klem:

Ja, her regner det og ikke så himla mye å finne på. Skulle ønske det var vær til å komme seg litt ut å gjøre noe. Må si jeg er litt smådeppa. En ting var sist jeg testet positivt, da var jeg så kort på vei at det kan jo ikke kalles foster engang. Nå ser jeg den bittelillemagen og vet det er litt mer liv der inne. Men vil liksom ikke ha noe forhold til det- føler meg ekkel. Vet ikke helt hvordan jeg skal uttrykke meg jeg. Høres sikkert skikkelig fæl ut-jeg trodde aldri jeg skulle tenke eller føle noe sånt noen gang. I tillegg sitter jeg med verdens nydligste datter og da er det vanskelig å tro at man kan bli så kald over dette. Men det er det jeg gjør. Kan jo ikke lyve ovenfor meg selv.

Nei, ingen ønskelig situasjon dette. Jeg beholder jo ikke barnet- som dere sikkert skjønner fra hva jeg skriver. Er kanskje fryktelig egosistisk, men jeg vil ha nr. 2 når jeg har lyst på et barn til, når jeg har lyst og kan gå igjennom et svangerskap til med den gleden jeg hadde når jeg gikk med Maren. Og det er ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære deg! :klem: :trøste:

Det blir mye å gå rundt å bære på for tiden, bokstavelig talt... Kan du snakke med noen om det?

Sånn som jeg kjenner deg både fra KG og den gangen vi traff hverandre, så er du langt fra en følelseskald person! Snarere tvert om!

Ikke tenk sånn om deg selv! Du bestemmer om du vil ha barnet eller ikke. Og når du føler deg sånn som du gjør så er det nok det rette det du har bestemt deg for også.

Stor klem :klem:

Gleder meg til å se dere på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...