Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg dere ligger på stranden og koser dere. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!

Klems :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her å fryser på beina....da går tankene til deg som sikkert stor koser deg på tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Håper dere nyter sola. Her er det også sol men ikke akkurat noen varme nei :wink:

Ønsker deg og dine en fin pinse og en stråååålende 17 mai

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Ja, da er vi tilbake igjen i Norge da! Borte bra, men hjemme best er det noe som heter... Neida, vi har virkelig kost oss masse!! Deilig med sol og strand. Ungene har også kost seg, de har fått så utrolig mye oppmerksomhet fra spanjolene som ble helt på knærne. Ville holde, dikke og dille. Maren smilte tilbake og sjarmerte alle. Go jenta til mamman sin. Hun har bada i basseng og i havet og gravd i sanda. He he, da var hun fin. Det som er når vi har reist uten mennene våre er at vi har jo ikke fått solt oss så masse da, bare når de små sover og ellers har de krevd masse oppmerksomhet så kan si vi var slitne til kvelds- neste gang drar vi med mennene ja :wink: Etter leggetid for de små koste vi oss på verandaen med en øl eller vin :sjarmor: Kos det også ja.

Skal få lagt ut bilder fra ferien etterhvert. Kjenner jeg meg selv rett tar det litt tid :oops:

Pappan til Maren har savnet henne masse da så det var nok godt for han å se henne når han hentet oss på flyplassen. Ser ut til at Maren syns det er godt å komme hjem igjen også da. Best med vante omgivelser ser det ut til.

Må si været her hjemme er jo ikke det værste å komme hjem til heller da. Behagelig tempratur her hvertfall!

På lørdag skal jeg til byen på overnatting hos ei venninne, vi skal ut en tur. Gleder meg masse til det. Merker jeg trenger litt tid for meg selv nå. Så idag har jeg vært å shoppet så da er antrekket klart. Litt moro når man har litt farge på kroppen hvertfall. Da er disse vår/sommerklærne litt mer kledelige.

Så koselig at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært borte Charmina, Glossy og Oktavia :klem: Jeg skal etterhvert oppdatere meg i dagbøkene her inne men må ta det litt og litt i helgen tror jeg. Blir ikke så mye på pc'n om dagen.. Er jo langhelg nå så- men så reiser jeg jo bort også..

Sambiss har vært så flink mens jeg har vært borte så vi kom hjem til strøkent hus! Ikke noe er bedre enn det altså. Nå må jeg bare passe på så jeg ikke roter til alt igjen :roll: Maren må jo få lov til å rote litt da.. Må jo ha litt leker overalt.

Hun har forresten fått enda en tann nede også tror jeg det er en på tur oppe. De kommer fort nå. Her en dag så bet hun meg så jeg nesten begynte å blø!!! Hun ruller alle veier nå også i tillegg til å rygge bakover har hun skjønt hvordan hun skal komme seg fremover. Nå blir det slutt på husfreden snart ja. Men er jo bare morsomt da.

Nei nå får jeg se å få i meg litt mat før Maren våkner. Håper hun sover litt til men... Vet jo aldri.

Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å ha deg hjem igjen! Høres ut som en super tur. Vi skal til syden med tulla i sommer vi og. Stor gleder meg allerede selv om det ikke er før i august. Da er jo Marthe 6 mnd allerede. Som tiden flyr!!

I kveld er det idol og film etterpå, koselig og rolig kveld. Ha en super helg og en super 17 mai feiring!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen hjem igjen Silje! :klem:

Høres ut som en deilig ferie, skjønner at dere savnet mennene deres da, hehe.

Maren er nok tidlig ute motorisk hun! Morsomt når de skjønner hvordan det skal gjøres, men det blir jo litt mer å passe på da! Ikke mye stillesitting etter hvert, får nyte det mens det ennå varer, Brage ruller, men bare en gang og der blir han liggende, men han dreier fortere og fortere rundt sin egen akse!

Håper dere hadde en kjempefin 17. mai! :)

Ønsker deg en flott uke! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter bare innom så tenkte jeg måtte legge igjen en liten hilsen. Hørtes ut som en deilig tur du kom tilbake fra sist uke!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da var pinsen og 17 mai over. Vi har kost oss masse!!

Jeg var ute sammen med venninne på løredag og sov over hos henne til søndag. Det var slitsomt ja. Lenge siden jeg har vært ute sånn :roll: Men gøy var det da. Bare jeg lærer meg at det er greit å legge seg i normal tid og vinen gjør ikke så godt dagen etterpå :-? He he, men jeg lærer aldri.

Søndag var vi hos forelderene mine og grillet på ettermiddagen også var det å slappe av på kvelden. Mandag ordnet vi litt på rommet til Maren, ryddet en del klær men ellers var det bare å holde seg inne for makan til vær!!!!! Er det ikke mai da????

Igår var vi ute å så på barnetoget her hjemme, deretter hadde niesen til sambiss noe underholdning med skolen, så var det å skynde seg å grille litt for det bar avgårde til russetoget igjen. Det ble litt stress, men men. Da vet vi hvordan vi ikke skal legge opp dagen neste år. He he. Det var så kaldt til tider her også og da er det ikke så moro og løpe fra ene stedet til det andre. Maren koste seg masse da. Smilte og lo og sjarmerte alle som ville hilse på. Spiste is gjorde hun også og det syns hun var godt. Hun kastet seg over og hadde is i hele ansiktet :ler: Da var hun fin ja!

Glossy: Takk for koselige hilsner! :klem: Skal dere til syden i august dere da. Da er jo Marthe like stor som Maren er nå. Det kommer til å gå kjempebra! Kan bare glede dere ja!

La Traviata: :klem: Ja vi savnet mennene våres ja. Neste gang blir min med hvertfall :-) Det vil han gjerne selv også :ler: Maren er ganske kjapp motorisk virker det som ja. Hun ruller ikke masse rundt da, men hun klarer alle veier. Det er mest stas å ligge på magen og ha oversikten og da kan man jo komme seg rundt og fremover og bakover.. He he, helst ser det ut som hun vil klare å gå.

Nei nå våkner vel frøkna snart og da får jeg vel stelle meg litt i stand. Har noen ærender å gjøre med tror jeg tar bilen i dag jeg. Fortsatt litt kaldt- regner gjør det også så... Jeg vil ha solen tilbake jeg!!!!!!!!!!

Hei så lenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj postet nesten samtidig vi iingvild!! :-) Så koselig at du stakk innom dagboken min!! Deilig tur ja, bare så synd hverdagen kommer så fort igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Hei :vinke:

Takk for hilsen i boka mi :)

Her var det også kaldt i går, og vi var innom alle årstider fra vi startet kl 7 i går og til vi avsluttet rundt kl 18. I dag våknet jeg til blå himmel, hvite skyer (ikke svarte som i går) og sol. Typisk :roll:

Jeg velger å tro at det bare blir spart litt på godværet, slik at det kommer om 12 dager når jeg får ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen - fint å lese at dere har hatt det fint snuppeluppa :) Men lurt å ha mannen med for solingen ja :sjarmor::ler:

Tenker Maren sjarmerte spanjolene som du skriver ja - hun sjarmerer jo oss her hjemme også :)

Martine sover litt bedre om natta nå og jeg håper det varer lenge!

I helga skal vi feire henrik som blir 7 år på mandag og på tirsdag blir det barnebesøk med hele klassen :o Det blir spennende!!!

Ha en fin dag

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så bra at dere har hatt en fint tur!

Hørtes kjempedeilig ut det der, gleder meg til sommeren jeg.

Godt de ikke så at du er gravid da, men håper ikke det er noe tull med svangerskap utenfor livmoren heller.

Kan tenke meg hun likte is ja! :sikle:

God helg Silje! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :)

Er det bra i Siljeheimen?

Her er alt som før og ikke så mye nytt å fortelle om akkurat! Dagene bare flyr avgårde de slik de pleier! I kveld blir det å spise hjemmelaget pizza og se Idol finalen.

Henrik heier på Jorun og jeg håper han ikke blir skuffet da :wink:

Kos deg i kveld!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom for å ønske deg en super helg. Jeg skal på fest i morgen for første gang på leeeeenge, og det blir spenende. Håper bare det går bra og jeg ikke blir liggeende å :kvalm: hele søndagen. Marthe skal være hos min mor på overnattingsbesøk og det blir jo spennende. Spørs om jeg ikke må ringe i løpet av kvelden å sjekke at alt er bra :oops:

Er det første gang så er det første gang :wink:

I kveld blir det Idol for alle penge! Heia den som vinner sier bare jeg. Begge er verdige vinnere!!!

Ha en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke - tiden bare raser avgårde.

Her måtte jeg opp i natt med en tissevåt Martine , men skal ikke klage så veldig da hun er jo blitt så flink til å sove om natten nå. Ammer henne bare en gang sånn i 03-04 tiden ellers sover hun bare rolig. En ny værden for oss.Håper bare det varer da!

Snart er det avgårde på trening og bra er det så mye kake som jeg puttet inn i munnen i går :oops:

Ute er det grått og trist så det hadde egentlig vært deilig å bare krype tilbake under dyna igjen.

Håper alt er bra hos dere!

Ha en fin dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Oktavia: :klem: Vi får håpe godværet kommer når du har ferie ja. Jeg kan godt spare det noen dager til jeg bare det kommer for fullt da!!! Forsovidt greit her nå, men er et kaldt drag i lufta som er litt skummelt. Jeg vil ha tilbake de sommerene som vi hadde før jeg!

Charmina: :klem: Du er så flink å stikke innom dagboken min du. Gratulerer så masse med Henrik idag forresten. Tenker det bli liv med barnebursdag i morgen jeg :-)

Jeg ble sittende alene å se Idol på fredag jeg for mannen ble kalt ut på jobb. Men men, jeg heiet på Tone jeg da, men da var det Henrik som fikk det som han ville.

Godt Martine har blitt flinkere om natta! Håper det går bare rette veien nå.

Sandra: :klem: Deilig tur var det ja. Nå venter vi bare på sommeren.

Godt de ikke så noen ting ja.. Skjønner ikke dette her enda jeg. Har ikke hørt noe mer, kjenner meg ikke mer gravid, har ikke tatt flere tester, men har heller ikke fått igjen mensen. :klø: Når skal man bli klok på noen ting?? Tenkte jeg skulle ta en test til for sikkerhets skyld.. Hvis det hadde vært svangerskap utenfor livmoren hadde jeg vel kjent det nå.

Glossy: :klem: Så spennende med fest da. Jeg syns det er veldig godt å komme seg ut litt igjen. Nå blir jeg jo bedt bort hele tiden og prøver jo å bli med på det meste da... Må passe på å ikke overdrive jeg nå. He he, neida- men nå vet jeg Maren har det bra om ikke jeg er der og når jeg får litt tid for meg selv også får jeg på en måte litt mer overskudd til henne også. Men må fortsatt sjekke at hun sover og har det bra i løpet av kvelden da... Sånn er det bare :wink: Håper du hadde det gøy hvertfall!

Denne helgen må jeg si har vært litt kjedelig. Det har vært så stusselig vær at vi har jo nesten ikke vært utenfor døra jo!! Igår var vi på en liten bursdagsvisitt hos svigermor da. Koselig det, og på onsdag er det min tur :sjarmor:

Idag har vi vært på 6 mnd kontroll. Helsesøster var ikke der, men vi var på legesjekk da. Veide og målte selv. Maren veier nå 7680 og sist var det 7310 så hun har ikke lagt på seg så veldig men det var jeg klar over. Har ikke vært så lysten på mat i det siste, også har hun jo et større aktivitetsnivå nå.. Hun var ca 66 cm lang. Ellers syns legen hun var veldig kvikk og rask. Hun tok en ettårs test for moroskyld siden hun var så nysgjerrig på hørselen hennes og hun reagerte med en gang. Skal ikke gå glipp av noe denne frøkna nei!! He he :ler:

Jeg har måtte "tvinge" Maren til å drikke mer melk igjen jeg nå.. Skulle plutselig ikke ha mer, bare grøt så hun hadde så vondt i magen sin en natt her. Stakkars. Fikk jo ikke ut noen ting. Hun er fortsatt litt hard i magen, men bedre nå som hun har begynt å drikke melk igjen. Jeg gir henne ikke grøt før hun har drukket melk jeg nå. Hun spiser generelt litt mindre nå, men sover like mye så virker som hun er inne i en periode med litt mindre mat. Var kanskje på tide sånn som hun har pleid å gafle i seg alt hun kom over. Jeg har forresten prøvd å gi henne bittelitt brød da, og det syns hun var helt storveis!! Nam nam!

Ellers har jeg blitt bedt med ut av gamle jobben min på fredag så det skal bli gøy. Sambiss er hjemme med Maren da.

Jorun vant idol- skuffet jeg. Egentlig ville jeg at Cindy skulle vinne, men det håpet forsvant jo fort så nå håpet jeg på Tone og hun var da strengt tatt best i finalerunden!!! Men men, det går jo aldri sånn jeg vil... Tenk at man skal bli så engasjert!

Nei, dette ble langt! Sånn er det når man ikke skriver så ofte!

Hei så lenge :vink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje! :-)

Spennende med kontroll da, og Maren som reagerte på ettårs test! Hva slags test var det?

Hun virker jo veldig kvikk og tidlig ute med mye, tror det er naturlig at de ikke legger på seg så mye hele tiden også. Men dumt med hard mage da, får håpe hun drikker mere nå! Brødbiter har vi også prøvd litt, og Brage liker det! Veldig små biter riktignok!

Her er det fint vær, men litt kald vind i dag. Brage er 7 måneder og mannen fyller 372 måneder! :ler:

Utrolig så fort tiden går. Jeg er glad jeg fortsatt har noen måneder igjen av permisjonen, men mistenker at sommeren kommer til å gå veldig fort den også!

Håper du finner ut av det der med graviditeten. Dumt å gå sånn og ikke vite hva som skjer!

Jeg for min del har begynt å bli litt babysyk igjen, men ikke si det til noen... og jeg tar p-piller, så det er ingen "fare", men kjenner at jeg ikke hadde hatt noe imot en til nå...

Ha en fin dag Siljemor! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg - Tone var absolutt best i finalen ja!!! Men men, sånn er det jo i idol.

Natten uten småen gikk voerraskende bra faktisk. Var jo litt stusselig å levere henne fra meg, men det gikk helt fint. Våknet i seks tiden av vane, men klarte fint å sovne igjen. Sengen var helt våt da :ler: , men det gjorde jo ingenting. Pumpet meg da jeg våkent skikkelig , men det lot jeg gå i vasken. Skal ikke gråte over spilt melk :tunge1:

I dag har vi vært på svømming så Marthe sover så søtt i sengen sin. Helt utslitt etter å ha drukket 250 ml på flaske og litt av mor!!

Ha en super tirsdagskveld vennen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Gratulerer med bursdagen min!!! :bursdag: He he, må jo feire meg selv litt :-)

La Traviata : :klem: Går bedre med drikkingen hennes nå ja, men fortsatt litt hard- men virker ikke som hun er plaget av det nå.. Det er jo det viktigste! Det var en hørselstest det legen tok. Sånn høyfrekventelyder som kom fra en svart liten sak som hun holdt på forskjellige steder over og ved siden av Maren. Hvis jeg ikke tar helt feil så tar de ikke den testen før de er ett år fordi selv om babyene kanskje hører lyden vil ikke alle snu seg etter den så tidlig. Sånn skjønte jeg det da. Men Maren var så nysgjerrig sa legen så det var derfor hun hadde moro av å teste henne.

Huff denne permisjonstiden går fort ja. Skummelt det! Sommeren går vel ikke noe saktere enn vinteren nei.

Oj, er du babysyk allerede?? Jeg har alltid villet ha det med noen år i mellom jeg da, så for min del håper jeg den graviditeten var falsk alarm som det ser ut som... Skal få tatt en test i løpet av neste uke, bare for å være sikker. Men ikke det, hvis en baby til er ønskelig er det jo bare moro.. Hva sier La Traviatamannen da???

Glossy: :klem: Så bra det gikk fint i helgen ja. He he- ikke så greit med denne melka som ikke skjønner at man ikke skal amme på en stund. Kan den ikke bare bli inne til den er velkommen ut da?? He he.. Så flink Marthe er blitt til å spise da- da legger hun nok godt på seg skal du se!

Ja, idol er idol, men er så lei av å bli skuffet. Ble det når Cindy røyk ut og ble det i fjor da alt ble bare tull. Ja ja.. Får slutte å irritere meg kanskje :wink:

Idag får vi besøk av familie til litt kaker og kaffe, så det blir koselig. Men det betyr at jeg må sette igang med å bake da og kanskje rydde litt... :roll:

Maren har funnet ut at det ikke er noen vits i å sove til ni om morgenen lenger så nå har hun begynt å våkne halv åtte- åtte... Jeg har vel kanskje vært vel bortskjemt, men håper hun kan sove litt lengere innimellom hverfall!

Nei får gi meg nå.

Hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...