Charmina Skrevet 27. april 2005 #421 Del Skrevet 27. april 2005 Hei vennen! Håper alt er bra i heimen og at dere får en stråååååålende dag i dag! Her skinner sola fortsatt - det er så vidunderlig! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 27. april 2005 Forfatter #422 Del Skrevet 27. april 2005 Hei dere supre jenter Takk for alle hilsner i dagboken min!!! Charmina Ja godt å ha mamma med grønne, hyperaktive fingre. Kan sende henne over til deg en tur jeg- hun gjør det nok mer enn gjerne :-) Vi må finne en ny måte å kommunisere med disse små om at mammar trenger søvn om natten og da gjør de det også Håper virkelig Martine skjønner det snart ja. Klemmen er gitt til Maren fra dere og hun satte stor pris på den, hun er mye bedre nå da- bare litt snørrete. Ellers skinner solen her ja, og det er en god oppladning til vi skal dra neste onsdag La Traviata Kan tenke meg Brage blir fin i strikket bunad ja!! Kommer vel til å smelte mange hjerter på 17. mai han da. Hagearbeid og husarbeid er like ille spør du meg, men jeg foretrekker husarbeid- det kan jeg hvertfall Eneste er at solen ikke tar så godt inne da Ellers kan jeg melde at vi koser oss om dagen ja, bortsett fra at vi er litt småhanglete- men det går. Bare det er borte til vi drar er jeg fornøyd. Sandra Ja jeg er ganske imponert over at Maren har holdt humøret. Eneste er at hun har nok ikke tid til å være syk egentlig, for hun skulle vel helst lært seg å gå. Du og du for en energibunt. Oktavia Så koselig at du liker avataren min! Syns jo den er veldig fin selv også Hmmm, egentlig er det lite nytt og meddele. Vi hangler vel litt hele Siljeheimen, men det går bra- er ikke sengeliggende. Dessuten skal det litt til å slå ut meg i et så fint vær!! Igår var vi på musikken for siste gang. Syns det er trist jeg.. Men men, sånn er det bare. Vi hadde avslutning med kake da. Så så vi igjennom det som var filmet. Maren var mye med på videoen så jeg er spent på å få sett den ordentlig når vi får den hjem til oss. Må jo ha et eksemplar som minne. Idag skal jeg på shopping med min mor. Maren blir igjen her hjemme. Pappan hennes ville ikke at hun skulle reise bort. Jeg får vel prøve å begynne å pakke litt også. Greit å ikke gjøre det i siste liten, det pleier ikke å gå bra. I løpet av helgen må jeg være ferdigpakket hvertfall. Det går jo så fort nå! Gleder meg, gleder meg Nei får stikke innom noen andre dagbøker før jeg får fiksa meg og gått ut når Maren våkner. Idag sovnet hun med en gang jeg la henne ned i vogna! Det er lenge siden sist hun gjorde det!! Blir vel kanskje litt ekstra sliten med denne forkjølelsen. Stakkars. Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 27. april 2005 Forfatter #423 Del Skrevet 27. april 2005 Oj oj oj, jeg er gravid! Dette er jeg slett ikke klar for, klarer ikke føle annet enn frusrasjon. Jeg har ikke lyst på et barn til nå. Har snakket litt med sambiss. Han er vel like lite klar for flere barn nå. Maren er jo verdens beste så det står jo ikke på det, men må jo si jeg hadde tenkt å la det gå noen år før jeg tenkte på nestemann. Ikke lyst til å gå gravid og ikke lyst til å ha noen andre barn enn Maren- ikke enda. Vet det blir utrolig egoistisk uansett hvordan man vrir og vender på det, men åååååååååå. Kommer tilbake igjen jeg. Klarer ikke få frem et ord eller en følelse. Men måtte også få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 27. april 2005 #424 Del Skrevet 27. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2005 #425 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Silje! Er ikke så ofte jeg skriver selv om jeg er inne og leser i dagboka di. Morsomt å følge deg og Maren og se hvordan dere koser dere sammen. Og det var sikkert litt av et sjokk med ny graviditet kan jeg tenke meg ja. Uansett hva dere kommer fram til er det viktig at dere gjør det som er best for dere. Sender en god din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. april 2005 #426 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Silje! Oi, dette var store nyheter. Hadde nok fått sjokk selv hvis jeg hadde funnet ut at jeg var gravid nå! Håper dere finner ut av dette, vet du hvor langt på vei du er? Sender over en kjempestor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. april 2005 #427 Del Skrevet 28. april 2005 Oj Siljevennen det var litt av en nyhet! Skjønner godt at du fikk litt sjokk da jeg! Jeg hoppet jo nesten i stolen selv jeg når jeg leste det! Det blir jo veldig tett da og jeg skjønner at du ikke helt er klar ennå for et nytt svangerskap! Sender over noen gode og håper dere finner ut av det! -Tenker på deg vennen -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. april 2005 #428 Del Skrevet 28. april 2005 Hei hei. har vært litt her å smug lest Utrolig søt jente du har. Fulgte deg jo litt da du var gravid og. Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til deg siden jeg først var her. Håper dere har det bra og at du koser deg med lille Maren. Ser at du skiver at du er gravid igjen.... Spennende, men jeg skjønner jo at det kan være et sjokk. Jeg selv ser på de gravide med stor beundring og kunne ønske det var meg, men jeg er ikke så sikker om det hadde kommet til stykke. Det var jo ikke SÅ gøy å gå i 9 mnd skal jeg være helt ærlig... :oops: Håper du/dere finner ut av ting!! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. april 2005 #429 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Silje:) Håper det går bra med deg. :trøste: Du har vel ikke hatt noen lette dager nå, håper dere finner ut av det . Jeg skjønner godt at dere føler frustrasjon nå, det var vel ikke akkurat planlagt dette her. Et stort sjokk kan jeg tenke meg, jeg hoppet litt i stolen her jeg sitter. Å jeg sender deg mange mange gode klemmer :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. april 2005 #430 Del Skrevet 29. april 2005 Hei vennen! Vil ønske dere en god helg, tenker på dere! Håper dere har det bra tross alt. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mai 2005 #431 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei vennen Bare innom med en skikkelig stor for å si at jeg tenker på dere! Skjønner godt hvordan dere har det - har jo opplevd lignende selv.Litt av et sjokk å få ja! Håper dere finner ut av det og at dere har det bra! Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #432 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei hei hei snille jentene Denne nyheten må jeg si ikke var noe god for meg eller oss. Bestemte meg for abort. Vil ikke gå igjennom dette når jeg ikke klarer å glede meg noe over det. Tror det ville blitt vanskelig å ha en ettåring og et spedbarn i hus og skulle kunne være tilstede for begge to når de har så forskjellige behov. Er jo ikke sikkert Maren går enda da!! Dessuten har jeg alltid ønsket litt mellomrom mellom barna jeg skal ha. Klarer ikke få ut noen følelser i det heletatt når det gjelder dette. Syns det er rart for jeg er da et følelsemenneske tør jeg påstå... Har vært hos legen og hun henviste meg til sykehuset. Har vært der idag, og det var litt merkelig. De kunne ikke se at jeg var gravid! Testen hjemme løy ikke, streken var tydelig- men de kunne ikke se noen ting. Jeg har tatt blodprøver som jeg får svar på over tlf om noen dager. Skjønner ikke dette jeg, men er jeg ikke gravid er jo det det aller beste!! Det legen sa var at det som kunne ha skjedd var at jeg var gravid utenfor livmoren da- og det får jeg krysse fingrene for at jeg ikke er. Merkelig merkelig, håper jeg har tatt helt feil, slik at det viser seg at jeg ikke er gravid likevel. _______________________________________________ Ja ja, over til noe helt annet! På onsdag reiser vi jo til syden midt oppi alt dette. Må si jeg ikke har fått tid til å glede meg noe særlig siste uken, men nå får jeg prøve å legge det bort og nyte ferien. Har pakket en del, men mye får jeg jo ikke pakket før imorgen kveld. Hater å pakke, syns alltid det er vanskelig å vite om man har fått med seg det man skal. Hvertfall nå som Maren skal være med. Imorgen må jeg ordne med nødpass til Maren- meg mitt susehodet trodde ikke hun trengte men joda det gjorde hun. Godt det ordner seg. Maren er fortsatt litt snufsete om dagen også har hun litt slim i halsen så hun surkler litt, men hun tar det bra. Full fart ellers kan man jo si. Skulle tro hun hadde mark i stompen slik fart det er på henne om dagen- skal skje noe hele tiden! Hun har forresten fått en tann til, jeg fikk heller ikke med meg den før den plutselig var der. Synd jeg ikke får vært med på treff denne gangen siden jeg er i syden- men håper det ikke blir lenge til neste gang slik at jeg kan være med da. Håper dere får bedre vær denne gangen da! Jeg har det litt travelt om dagen så jeg beklager at jeg ikke har vært så mye innom dagbøkene deres, men jeg kommer sterkere tilbake når jeg er tilbake. Dere er bare såååååååå supre!!!!! Jeg får gi meg nå. Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #433 Del Skrevet 2. mai 2005 Fint at dere fant ut av tingene Silje vennen! Nå må dere bare kose dere og slappe skikkelig av på sydenturen deres. Dere kommer sikkert til å få det helt toppers. Og skjønne Maren kommer sikkert til å nyte varmen hun også! Godt du skrev det der med pass, må jammen huske det jeg også. Både Henrik og Martine må jo ha når vi reiser Nyt solen, hverandre og Maren og ha en NYDELIG FERIE Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mai 2005 #434 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei Silje! Så bra at dere har funnet ut av ting. Får vel nesten krysse fingre for at du ikke er gravid likevel da. Merkelig at de ikke ser noe, men det kan jo være utenfor livmora ja. Håper du slipper å oppleve det (auauau....) Så godt det høres ut med utenlandstur nå. Maren setter sikkert pris på dager med mindre/uten klær hun og. Blir sikkert en skikkelig strandløve Kos dere masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mai 2005 #435 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjære Siljevennen! Godt å høre at dere fant ut av ting, får håpe at du ikke får noen problemer hvis det skulle være graviditet utenfor livmoren, men det får du vel svar på ganske fort? Men dette var jo til det beste, når dere ikke var klar for det, og ikke ønsket det. Nå håper jeg du nyter ferien deres ordentlig og koser deg med lille skjønne Maren! Synd at du ikke blir med på treff da! Men vi tar det igjen en annen gang vet du! Da vil jeg bare ønske deg en GOD FERIE Det skal nok bli deilig tenker jeg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. mai 2005 #436 Del Skrevet 3. mai 2005 åhhh så deilig med en tur til Syden!!! Det hjelper sikkert på nå som dere har funnet ut at ting. Alltid greit å finne på noe koselig etter man har hatt en negativ periode. Det hjelper iallefall på her i huset. Håper dere får en super tur og gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #437 Del Skrevet 3. mai 2005 Sånn! Da tror jeg jeg begynner å bli i rute med pakkingen. Syns det er kjempevanskelig å pakke- dette rotehue mitt er det ikke lett å få noe struktur i Maren sover så godt om dagen for tiden. Det er ganske herlig- håper bare ikke alt av rutinene blir veldig forsyrret under turen. Skal vel litt til, men blir spennende. Ellers har prinsessa hatt en skikkelig gulpedag i dag. Skal egentlig ikke klage for er ikke så ofte som før lenger, men ikke noe kos med den gulpingen nei. Stakkars, hun får jo ikke gjort noe med det. Begynner å glede meg litt nå. Har liksom ikke hatt tid til det før... Charmina Vi skal kose oss på best mulig måte vi, kan tenke meg Maren blir glad for å slippe alle disse klærne hele tiden ja Monja Får bare krysse fingrene for at jeg ikke er gravid ja, men må si jeg har det heletiden i bakhodet at det kan være utenfor livmoren. Det rare er jo at jeg føler meg gravid, men det kan jo være psykisk :klø: Blir godt med en ferietur da. Vi blir nok strandløver begge to tenker jeg La Traviata Vet ikke hvor fort man får vite det jeg. Vet noen som har gått nesten tre mnd før de fant det ut.. Men får håpe blodprøvene ga noen bedre svar. Uansett er det deilig å ha tatt den avgjørelsen, men må si det ikke var så mye å lure på. Synd med treffet ja, må få til et nytt om ikke så lenge igjen da. Dere får kose dere masse. Glossy Blir deilig å koble av nå ja. Føler jeg trenger det, har jo blitt litt ekstra stress siste uken. Men nå blir det bra :-) Skal nok få høre om turen når jeg er tilbake ja! Nå får jeg lage litt middag. Må ha poteter og karbonader idag, syns det er godt når det blir en uke med restaurantmat- ikke at det er ille assa... Ha det bra go' jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mai 2005 #438 Del Skrevet 3. mai 2005 Ha det bra Siljemor! En uke med restaurantmat hadde jeg fint klart jeg altså! Men karbonader og poteter er skikkelig godt det også! Jeg vet ikke så mye om svangerskap utenfor livmoren. men jeg har hørt at det kan være skikkelig vondt! Håper inderlig at du slipper noe sånt altså! :trøste: Unner dere en deilig ferie nå, fint at du begynner å glede deg! Håper Maren også koser seg og er like flink til å sove som hjemme! Hadetkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 4. mai 2005 #439 Del Skrevet 4. mai 2005 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 #440 Del Skrevet 8. mai 2005 Bare innom og holder liv i dagboka mens dere er vekke! Tenker dere koser dere skikkelig nå! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg