reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #681 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 #682 Del Skrevet 26. desember 2005 Innom med en stor romjulsklem til deg og dine Silje! Tenker det var ei lita jente som fikk mange pakker jeg? Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2006 #683 Del Skrevet 3. januar 2006 Ønsker deg et riktig godt nyttår vennen. Håper du og dine har kost dere masse. Klem fra:klem:Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 8. januar 2006 Godt nytt år ja Deilig med jul og deilig at det er over. Det er sånn hvert år syns jeg. Godt å komme igang med vanlige rutiner etter en uke uten om det vanlige. Jeg har jobbet litt før og etter nyttår og det blir litt sånn sporadisk fremover. Jeg er vel ikke helt fornøyd med situasjonen men får se hva jeg kan gjøre med det. Det er jo bare jeg tilslutt som kan gjøre noen ting. Og det skal jeg klare. Jeg skal lukke denne dagboken nå. Er så sjelden jeg skriver her nå og føler det blir godt å stenge den for denne gang. Kanskje jeg skriver mer enn annen gang, men jeg vet ikke helt jeg. Jeg får se. Stor klem til dere alle fra meg, også Maren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg