Nanella Skrevet 9. august 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 9. august 2005 Hei hei! Så koselig dere stikker innom dagboken min!! Jeg er fortsatt i feriemodus her på KG... men men, det er sånn det blir. Her har vi det veldig bra. Maren er som vanlig like aktiv. Klatrer opp hele trappa (med meg bak da selvfølgelig) går langs møbler, står ved bare å holde seg med en arm, og krabber og setter seg der det måtte passe henne. Vi ihar endelig fått henne inn på eget rom nå da. Litt trist, syns det var koselig å ha henne ved siden av meg jeg, men det er jo til det beste. Det har gått veldig greit da. Hun protesterer ikke på å ligge alene. Om en uke reiser vi til Hellas, gjett om jeg gleder meg. Har ikke vært så mye fint vær her i det siste så det blir godt med sol og varme igjen. Naboen har fått ei lita datter som er 1 uke gammel. Har vært der på visitt i dag, åååååååååååå så herlig, men åååååååååååå så lita!! Tiden går jammen meg fort ja. Kan ikke huske at Maren var så liten jeg. Nå ser hagen ut som en eneste stor jordhaug! Vi driver å graver rundt huset for å drenere så nå er det skikkelig lekkert her ja. Men det er bra vi blir ferdig med det. Neste år kan vi få oss hage også Samboeren min har startet ferien nå han da så nå får vi litt tid sammen alle sammen.. Det er godt det. Men så var det jo jobben med huset da så det går jo bort mye tid til det.. Nei, jeg får vel vekke frøkna mi jeg så hun ikke sover lengere. Da blir det sent i kveld. Skal si hade til kusinen til samboeren min som reiser tilbake til Canada der hun bor imorgen. Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. august 2005 #602 Del Skrevet 12. august 2005 Hei Silje! Ja, nå nærmer det seg avreise for noen og enhver her, kjenner at det begynner å krible litt i magen! Det blir rart å komme tilbake fra ferie og skulle begynne å jobbe igjen uka etter. Men det går seg nok til, jeg gleder meg jo til å komme igang med tingene mine igjen, selv om jeg koser meg med bare å være mamma. Maren har det nok fint på det nye rommet sitt tenker jeg! Det er vel litt deilig å slippe å liste seg til sengs for ikke å vekke henne opp, jeg savner veldig det å lese på senga, så når Brages rom er ferdig skal han over dit med en gang! Angrer på at vi ikke har gjort det ferdig før, men men... Hagen deres blir sikkert kjempefin neste år! Bare spør meg hvis du vil ha noen hagetips og sånn! Ønsker dere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. august 2005 Forfatter #603 Del Skrevet 12. august 2005 Hagetips tas i mot med stoooooooooooooooooor takk!!! He he, har vel ikke lagt skjul på at jeg er helt blank på planter og hage... Kan nok hende jeg kommer til å spørre hyppig her inne etter hjelp, tips og råd. Begynner å krible ordentlig i magen nå ja. Gleder meg som et barn til å reise. Skal pakke i helgen også er det ryddings og vasking som står på planen. Ikke noe er som å komme hjem til et strøkent hjem!! Er godt når Maren sover på eget rom ja. Lese på sengen liker jeg også veldig godt så nå skal jeg på biblioteket og låne meg noen bøker tenkte jeg. Hun sover jo så mye bedre der også så det er jo ikke noe som er bedre enn det. Ikke det at hun ikke har sovet godt før da egentlig, men vi har jo merket at vi forstyrrer søvnen hennes når vi legger oss. Nå er Maren i dyp søvn og sambiss ute med noen kompisser så da tenkte jeg at jeg skulle lage meg litt mat og benke meg foran tv'en. Er litt godt å være alene hjemme også innimellom... Ha en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. august 2005 #604 Del Skrevet 12. august 2005 Kos deg med hjemme-alene kveld da Siljemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. august 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 12. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2005 #606 Del Skrevet 14. august 2005 Gratulerer til Maren på 9 måneders dagen! Stooor jente nå! Ha en fin søndag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. august 2005 Forfatter #607 Del Skrevet 15. august 2005 Takk for gratulasjon La Traviata Tenk så stor jenta vår er nå. Det er så rart at alt har gått så fort syns jeg. Nå er jeg virkelig sliten etter å ha pakka, vasket hus og nå driver jeg å baker fylte horn. Må ha med litt god mat på flyet, gidder ikke kjøpe flymaten- er ikke så god den. Blir godt å komme seg avgårde nå ja, gleder meg til en uke med sol og strand. Vi må opp kl. halv fire i natt da, det er jo litt tidlig men får prøve å ta igjen litt søvn senere på dagen. Herlig blir det uansett!!! Ha det bra alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2005 #608 Del Skrevet 15. august 2005 God tur!!! Umenneskelig tidspunkt dere må opp da, men sånn er det jo ofte med charter! Flink du som baker flymat attpåtil! Kos dere masse på ferie alle sammen! Håper jeg rekker å høre om turen deres før vi skal dra selv! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. august 2005 #609 Del Skrevet 22. august 2005 Oj dere er jo på tur ja! Håper dere storkoser dere og har det helt fantastisk. Gleder meg til å lese om turen etterpå siljevennen. Og gratulerer på etterskudd med nurket sin 9 mnd dag! Tiden bare flyr avgårde. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. august 2005 #610 Del Skrevet 29. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 30. august 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 30. august 2005 Hei hei! Litt sløv med å oppdatere jeg????? Ja vi kom hjem fra ferie forige tirsdag da, det var utrolig deilig men en uke går så alt for fort!! Stedet vi var på var kjempefint for oss og for Maren, hun koste seg glugg i hel. Badet masse og fikk ha mamma og pappa rundt seg hele tiden. Ble mye lating i sola og lite farting rundt. Gidder ikke være med på så mye når det bare er en uke også er det greit for Maren sin del også at det ikke ble så mye frem og tilbake. Vi var ute i båt å så på de store havskilpaddene som lever der da, vi fikk se en og de er så utrolig fine syns jeg. Maren fikk skilpaddebamse som suverni og var storfornøyd med den. Hun koser og koser med den. Hun er så snill med alle dyrene sine atte. He he.. Nei herlig var det så nå er det i gang med å planlegge neste ferie. Da skal vi tilbake til Egypt med et vennepar. Satser på å reise i mars/april en gang. Ellers er Maren som hun pleier. Aktiv som bare det. Nå er det bare så stas å få gå rundt mens vi holder henne da selvfølgelig. Men hun blir tøffere og tøffere så jeg tipper på at det ikke går så lang tid før hun vil prøve seg på egenhånd. Ellers er hun høyt og lavt men tydelig at hun vil noe mer igjen nå for nå er det akkurat som det blir litt kjedelig å "bare" krabbe. Opp å frem her i verden er Marens sitt motto tror jeg Ellers vinker hun, lager susselyder , går etter vogner/stoler/det som enn måtte være , går rundt møbler mens hun holder seg fast... Ja det er det jeg kommer på nå. Tulla er litt forkjølet etter ferien da og det er jeg også.. (men det tror jeg har mer med at vi var på en utefestival i helgen og det ble veeeeeeeeeeeeldig kaldt utover kvelden) Ellers går det fort til jeg skal begynne å jobbe igjen. Jeg gruer meg mest, men er litt spent ja. Egentlig skulle jeg ønske jeg hadde fått somla meg til å få meg en annen jobb, men det er jo ikke bare bare det heller. Der jeg jobber nå har jeg ikke noe fast å jobber når jeg trengs (noe som er stort sett hele tiden) men jeg kan jo velge selv da. Så jeg kommer antagligvis til å jobbe så lite som mulig- men det blir jo alikevel en del for må jo ha litt utbetalt. Får håpe noe fast dukker opp etterhvert. Jeg er på leit etter noe annet. Etter at Maren flyttet inn på eget rom har hun jo begynt å overgå seg selv når det gjelder sovingen... Hun har jo alltid sovet godt, men nå kan hun sove mellom 12 og 14!!!! timer i strekk uten at vi hører noe til henne. Hun har uten tvil arvet sovehjertet til sin mor og far. Må innrømme at noen ganger er jeg bekymret over om hun får nok mat når hun sover så lenge... Men hun gjør vel det. Nei, jeg skal komme tilbake igjen sterkere nå. Nå er det sånn ordentlig skippertak med å oppdatere.. Blir vel litt mer nå når man kommer tilbake igjen i gamle rutiner. Ellers må siste del av permisjonen nytes i fulle drag. TENK at det snart er ferdig!!!! Nei får gi meg nå. Ciao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 31. august 2005 Forfatter #612 Del Skrevet 31. august 2005 Huff så støl jeg er etter treningen igår. Begynte igjen forige uke så det var jammen godt å komme igang etter en alt for lang sommerferie Men man merker fort forskjell ja- utrolig deilig! Idag har vi vært i barnebursdag. En oppi veien her som fyller to år til helgen. Maren koser seg så masse når det er mange unger og ting som skjer rundt henne. Også fikk hun nonstop!! He he, de la utover bordet og den frøkna var ikke sen om å få stappa inn på nei. He he, det er lov når det er bursdag da- håper bare ikke hun får vondt i magen i kveld. Går vel bra tenker jeg. Nå sover hun søtt i vogna si. Tror jeg klarer meg med en lur på henne om dagen jeg, hvertfall når hun sover så lenge om morgenen. Idag sto vi opp kvart over ni også sovnet hun igjen halv to- da rekker hun jo ikke å sove mer før kvelden.. Det er jo heller ikke behov for det. Egentlig burde jeg shine hele huset, men jeg tror jeg drøyer til i morgen jeg. Er så kjedelig, får heller gå oss en tur i det fine været når Maren har stått opp igjen tror jeg. Må benytte sjansen når vi kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 1. september 2005 #613 Del Skrevet 1. september 2005 Takk for koselig hilsen i dagboken min! Jeg er innom her og leser, men jeg er da blitt så lite flink til å skrive i andres dagbøker..! Og min egen også for den del!! Men nå har jeg fått litt refs fra Cilla og Madden, så nå må jeg skjerpe meg! Ser det går bra med dere! Kan tenke meg Maren storkoste seg med å spise nonstop ja!! Håper magen ikke ble vond.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2005 #614 Del Skrevet 1. september 2005 Hei Silje! Har kommet hjem fra ferie i dag, og måtte oppdatere meg litt i dagbøkene! Flott at dere koste dere på ferien deres - vi har også hatt det kjempefint! Og på mandag begynner jeg å jobbe igjen, det blir kjemperart! Håper du finner noe mer fast jobb etter hvert. Det ordner seg for flinke jenter vettu Hehe, synes jeg ser Maren der hun langer innpå non-stop! Brage la sin elsk på croissanter i ferien han, rev av fine biter selv og tygde alt han kunne. "Nam nam" lød det! Du får nyte de siste ukene av permisjonen Siljemor! Nattakos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2005 #615 Del Skrevet 2. september 2005 Synes også jeg ser henne for meg med Nonstoppen ja Sant det er gøy når de begynner å lage sånne lyder? Martine lager også susselyder - vel prøver iallefall. Også viser hun hvor stor hun er, klapper og vinker! Kjempemorsomt å se på. De er jo så søte når de holder på sånn. Ønsker deg en kjempefin helg vennen. Kos å lese om turen deres. Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 3. september 2005 Forfatter #616 Del Skrevet 3. september 2005 Hei! Takk for at dere stikker innom dagboken min Susanna, La Traviata og Charmina! Helg helg, men jeg har ikke helgefølelse! Kan vel ha noe med at sambissen min ikke har vært hjemme i hele dag, han er borte og er sosial med de på jobben. Men det er jo litt godt å være alene hjemme også da Maren var med bestefaren sin og kusina si på en liten tur på formiddagen også sov hun i to timer etterpå!! Jeg skulle liksom bruke tiden til fornuftige ting også ble jeg sittende foran datan og lete etter støvletter. HÅPLØS er jeg!!! Ikke har jeg råd heller egentlig så hva er poenget? Ja ja, jeg fikk etterhvert revet meg fra datan og gjort litt husarbeid da om ikke annet, men tenk så mye mer jeg kunne gjort! Sånn sett er det greit å begynne å jobbe igjen, få litt bedre utbetalt- savner normal lønning Har søkt på en jobb nå da, ikke så veldig spennende, men det er vanlig dagtidjobbing og det hadde vært litt deilig. Men, sikkert et hav av søkere og sjansene er vel små. Etter Maren hadde sovet dro vi til mine foreldre på besøk. Ble til mat da så da slapp jeg å tenke mer på det Jeg koser meg så fælt med Maren om dagen. Hun er sååååååååå god Det blir så rart og ikke skulle være hjemme med henne lenger. Men det er vel en tilvenningsak tenker jeg, og det som er er at jeg tror jeg er den som syns det blir værst Helt merkelig, jeg sitter alene på en lørdagskveld og syns ikke det er godt med godteri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! What??????? Må være syk jeg vel Nei, snart sengetid tror jeg- imorgen skal jeg ut å gå laaaaang tur med Maren og bare kose meg. Prøve å ta litt sol så holder fargen fra ferien seg litt lenger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. september 2005 #617 Del Skrevet 6. september 2005 Hei vennen! KONKLUSJON: Helt klart syk ja.....når du ikke syntes det var noe godt med snop på lørdag mener jeg....... Ja er det ikke rart hvor deilig vi synes det er å være sammen med de små krabatene våre? Og kjekkere og kjekkere blir det framover etter hvert som de vokser til og blir små søte med egne meninger og greier! Utrolig hvor glad man blir i de ja. Selv om jeg med glede kunne ha lånt vekk Martine litt om natten da Her er det deilig og varmt i dag så snart skal jeg ta med alle og gå en tur - deilig! Ha en kjempefin tirsdag da og gi Maren en kos fra meg! Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. september 2005 #618 Del Skrevet 7. september 2005 Hei Silje! Håper alt går bra hos dere! Nå jobber jeg og mannen er hjemmepappa, og det er ganske rart, men deilig også Hadde en liten prat med Sandra på MSN i dag, og vi lurte på å få til et nytt treff? Må ta det i forbindelse med en helg, siden jeg jobber og Sandra går på skole! Håper du og Maren også vil være med! Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 8. september 2005 #619 Del Skrevet 8. september 2005 Heisann Silje! Innom for å ønske deg en kjempe fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2005 #620 Del Skrevet 10. september 2005 Hei vennen Bare innom på morgenkvisten og ønsker deg en kjempefin helg! Her skinner solen i dag så dagen blir nok bra! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg