monja Skrevet 4. juli 2005 #581 Del Skrevet 4. juli 2005 Høres ut som skikkelig deilig sommer, Silje. Kos dere masse mens det enda er mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. juli 2005 #582 Del Skrevet 4. juli 2005 for Maren som kryper!!! Så gøy. Her går det nok en laaang stund før det skjer her. Hun HATER å ligge på magen. blir så sint som bare det Er jo så søt der hun ligger å kaver. Må jo le litt og. Ellers er det ikke mye sommer her nei. Hadde noen dager, men det var det. Så nå håper jeg på bedre vær- Er bare 5 dager til jeg reiser til Praha og det stor gleder jeg meg til!!!! Ha en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2005 #583 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei Silje! Flinke Maren som har begynt å krabbe! Det er full fart hjemme hos dere kan jeg tenke meg. Begynner å bli sånn her også, for nå har Brage begynt å dra seg framover. Han står klar i krabbestilling også, men har ikke helt skjønt teknikken! Men plutselig en dag så går det nok opp for ham! Brage liker også gress Han digger uteliv og mange mennesker! Båtturer er også helt topp! I det hele tatt så liker han at det skjer noe og at han får være med, og vi er spent på hvordan han liker å gå tur i bæremeis, for i overimorgen drar vi på fjellet i 4 dager! Vi driver også med barnerommet, men er helt i startfasen... så det blir en stund til han kan flytte over dit. Merker at han ofte blir urolig når vi legger oss, så egentlig kunne han godt flyttet over allerede. Men sånn er det når vi er så treige med den oppussinga... Kos dere videre og ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #584 Del Skrevet 5. juli 2005 Takk for hilsner jenter! Her er det fart om dagen da, men det er bare bra! Jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur på stranda jeg når frøkna våkner.. Knallfint, men det blåser litt da... Egentlig bare deilig det, for hadde det ikke gjort det hadde det vært skikkelig intens varme her nå! Maren hadde nesten ikke tid til å sove nå, men måtte gi seg til slutt. Er så mye å få med seg vet du... He he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juli 2005 #585 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei Silje! Stikker innom og ønsker dere god tirsdag med sesongavslutning på fruene og alt! Kos dere på stranda! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. juli 2005 #586 Del Skrevet 5. juli 2005 Innom med en kjempe til deg!! Så kjekt med Ikea-tur da! jeg elsker å shoppe der...gleder meg bare så utroooolig til vi endelig skal innrede barnerom....gjett om det skal shoppes da! Jeg har så mange planer at du ville ikke trodd det!! Ha en kjempeflott tirsdagskveld, og kos deg med siste episoden av fruene! Den er spennende!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2005 #587 Del Skrevet 5. juli 2005 Bare innom med en heit Håper du får en fin kveld. Kos deg med fruene - det skal iallefall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 7. juli 2005 #588 Del Skrevet 7. juli 2005 Heria Silje! Innom med en kjempe stor sommer ! Håper dere får en kjempe fin sommer! Mange klemmer fra Jonas og Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2005 #589 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Silje! Rart med nytt forum, har ikke vent meg til det ennå! Og avataren min er borte.. buhu! Skikkelig sommer for tiden, nesten litt for varmt om natta, men deilig er det jo da! Har kommet hjem fra fjellet, og skal avgårde på hytta i dag! Nå har Brage begynt å reise seg opp også! Og krabbe litt... han er veldig stolt av seg selv, men det blir litt knall og fall av og til! Ha en fortsatt fin sommer Siljevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 12. juli 2005 OJ OJ OJ, her har det skjedd forandringer ja. Veeeeeldig uvant for man si. Jeg har ikke satt meg noe inn i det enda jeg, men må si at jeg foreløpig savner den gamle dagboken min... Alle smilysene er jo borte!!! Snufs... Ja ja, det blir vel bra. Ikea tur ble det, men det har vært så fint vær at vi har ikke satt sammen tingene. Jeg kjøpte bl.a. klesskap, lamper, tepper og leker og div til å fylle opp rommet med... Men som sagt har ikke begynt på rommet.. Får ta det når finværet forsvinner. Tror det blir veldig bra da! Ja ellers har vi for det meste kost oss på stranden i det siste. Det er jo ikke noe annet sted det er noe behagelig å være, men jeg klager ikke B) Koser oss en hel masse! Maren blir nok litt sliten av varmen for hun har litt vanskelig for å sove om dagen også er ikke matlysten på topp, men det skulle vel bare mangle. Hun har badet en del da og koser seg masse i vannet. Hun er nok en liten badenymfe og det har hun etter faren sin og ikke etter meg. Ellers så er hun er reser på å krabbe nå, klatrer der det klatres kan- ja i det heletatt, jeg må bare følge med jeg nå. Helt utrolig hvor kjapp den unge damen er. Ellers så er hun så herlig nå. Har veldig bevisst begynt å legge hode på meg for å kose.. Da er hun så herlig. Dette gjorde hun på puta mi idag før hun la seg. Nei, kan man ha det bedre? Nei, nå skal jeg slappe av på sofan, får komme tilbake i andres dagbøker litt senere. Men takk for hilsner jenter Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juli 2005 #591 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei! Ny dagbok, nye bekjentskaper! Denne dagboka blir nok som den gamle etter litt tid! Håper du får en fortsatt kjempe fin sommer! Klem fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #592 Del Skrevet 15. juli 2005 Så dårlig jeg er til å oppdatere og legge igjen hilsner oss andre om dagen. Er vel kanskje litt KG lei- igjen! Jaja, jeg følger med da. Er ikke det. Nå er det overskyet etter x antall dager med sol. Det har vært så deilig, og jeg håper ikke det er lenge til godværet kommer igjen. I like it! Nå har vi bestillt Hellasturen vår så da er det i boks. Gleder meg masse! Zakyntos drar vi. Blir nok bra. Også har vi fått tilbake bildene fra fotografen, ble masse fine bilder. Skal legge ut her når vi får cd'en. Han glemte å legge den ved så må hente den. Ser jeg glemte å informere om at frøkna også nå setter seg opp på stumpen. Hun har sluttet å åle seg fremover og bare krabber nå. Flinke jenta mi. Men må jammen følge med ja, i sta krabbet hun opp i vippestolen sin! He he.. Hun blir jo litt fortvila da når hun ikke helt skjønner hvordan hun skal komme seg ned igjen, men sånn er det jo. Hun går også fælt når vi holder henne, det har hun gjort en god stund så tydelig hun har det travelt med å finne nye metoder for å komme seg fortest mulig fremover ja. Også i går var hun 8 mnd.!!! Imorgen skal jeg til byen og overnatte hos venninne. Det blir koselig! Godt med litt pusterom og heldig som har en sambo som stiller opp. Har vært veldig sliten i det siste og har litt dårlig samvittighet ovenfor sambo og Maren for min korte lunte. Det går vel over.. Skjønner bare ikke hvorfor jeg har vært sånn.. Har jo ikke gjort så mye for å slite meg ut hvertfall... Nei, jeg har egentlig husarbeid som venter på meg.. Har ikke særlig lyst så får se hvor mye som blir gjort.. Får kanskje satse på å ta det over flere dager. Legge sammen klær er 1.prioritet. Herregud sånn som det hoper seg opp, jeg er nemlig av den oppfatning av at klærne går inn i skapet av seg selv- men gang på gang viser det seg at det gjør de ikke. Merkelig det der :klø: Jaja, ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. juli 2005 #593 Del Skrevet 17. juli 2005 Håper du koser deg i helga! Nå er jo sola kommet tilbake på visitt også! :D iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2005 #594 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Siljemor! Gratulerer til Maren med åtte måneders dagen som var!!! Hun er jo så flink en liten frøken, som krabber og setter seg opp, før vi vet ordet av det så går de jo rundt (eller snarer løper), og da får vi nok trimmet oss bra! Ha det fint så lenge, vi må få til et nytt treff, bare jeg skjønner hvordan jeg sender pm i det nye forumet (har ikke rukket å få satt meg inn i alt det nye ennå!) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 #595 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei hei!! Bare innom for å sjekke tilstanden. Er ikke så mye her jeg heller. Sikkert en sommer periode.... ha en super sommer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. juli 2005 #596 Del Skrevet 28. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei Så koselig dere stikker innom dagboken selv om jeg er supersløv!! Jaja, er kanskje litt lei..... Hmmm, hva har skjedd siden sist da? Jo jeg har jo vært på U2 konsert. Det var bare superbra!!!!!! Helt konge Ellers går det som før her, Maren har jo en fart som ikke ligner grisen. Til helgen skal vi handle trappegrind da det er på høy tid. Hun har jo skjønt hva trappa er. Klatre kan hun også så det er bare å passe på. Heldigvis er ikke dette som har vært mest interessant da... Ellers har hun dager innimellom hvor hun bare surver og henger i buksebena mine.. Bare trass altså.. Kan jo ikke annet enn å la henne skrike litt.. Hun kan jo ikke venne seg til at hun kommer opp hver gang hun har lyst. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig får sånt for seg heller jeg da.. Hun skjønner vel etterhvert. Stakkars jenta mi. Hun er jo bare så herlig og da er det ikke noe gøy når mamma må være litt streng... Ellers koser vi oss masse, har gått opp for meg at det er jammen ikke mange ukene til jeg skal begynne å jobbe Det blir rart og litt vanskelig det. Gruer meg til å dra fra Maren. Men det går vel bra vel.. Er bare litt skummelt at alt har gått så fort og denne tiden skal vi ikke få igjen. Hmmm. Ellers er det bare 2 1/2 uke til vi reiser til Hellas! Gleder meg masse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. juli 2005 #598 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei Silje! Var ikke noe sææærlig misunnelig på dere som fikk vært på U2-konserten nei... Så bra at den svarte til forventnignene! Kanskje det kommer flere sjanser også, man vet aldri. Trappegrind er lurt, vi har brukt vår en stund nå, og nå som Brage reiser seg opp hele tida må vi sikre mer og mer her hjemme. Men moro er det å følge med på det nye som skjer, Brage er jo så superstolt når han klarer noe nytt, og hele gutten lyser av glede! Rart å skulle jobbe igjen snart, jeg merker at jeg tenker mer og mer på det. Men først skal vi jo på ferie, og det blir knallbra! Så fint at dere fikk ordnet Hellas-tur! Elsker Hellas, har vært der to ganger før. Og neste sommer har vi allerede planlagt Kreta-tur! Ha en fin helg da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #599 Del Skrevet 31. juli 2005 hei hei!! Så gøy med U2 konsert da... Tenker det var gøy ja!! Jammen ikke lenge til dere reiser til Hellas nei... Ikke her heller. Vi reiser nå på lørdag og jeg teller dager! Har allerede pakket halve kofferten så her er reisefeberen begynt å stige. Gleder meg SÅ til å slikke sol!! Ha en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. august 2005 #600 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Silje! Håper det står bra til med dere. Nå reiser dere jo snart! Hvor lenge blir dere borte forresten? Her er det full fart om dagen. Jeg har vært litt uvel i det siste, men er bedre nå! Det fine været hjelper også på humøret! Gi Maren en kjempegod klem fra oss! Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg