Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Takk for koselig treff i dag. Det var kjempekoselig med en tur i parken. Maren har utviklet seg kjempemye siden sist, det var moro å se henne igjen. Lenge siden sist.

Håper bilturen hjem gikk greit da :-)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en fin santhansfeiring i kveld!

Her skal vi på fest med nabolaget men det er jo ikke akkurat drømmen å stå ute og grille når regnet plasker ned da :tunge1: Men vi får jo bare gjøre det beste utav det! Og kanskje regner det fra seg nå og lysner opp til klokka 18? (charmina evig optimist :) )

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje! :klem:

Takk for treffet i går, det var kjempekoselig! Heldige med været var vi også for en gangs skyld!

Maren er virkelig en racer, det forundrer meg ikke om hun går før hun er ett år!

Brage syntes lekene hennes var veldig morsomme! Dere får unnskylde draing i luer og andre angrep, hun visste å ta igjen så det ut som heldigvis!

Håper dere får en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom og takker for kjempekoselig hilsen Silje!! :klem:

Utrolig kjekt å finne dagboka si når det ligger så mange kjekke hilsener til en! :Nikke:

Håper dere får en fin st. Hans feiring! Her ligger det som vanlig an til jobb-feiring! Jeg har alltid jobb når det skal feires noe vet du.. :roll::ler: Vi skal grille har vi bestemt..så da får vi bare håpe at pasientene kan være bittelitt rolig akkurat da...vi tar ikke sjansen på kullgrill da..siden det plutselig kan bli kjempetravelt og vi må springe fra alt sammen..el-grill har vi litt mer styring på! :ler:

Uansett..ha en flott kveld! :kyss::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker dere en god helg!!!

Dagene bare flyr avgårde synes jeg! Det er travelt med barn i huset ja,men jammen er det koselig også. Man opplever jo noe nytt hver dag! Martine er begynt med de grimasene i dag - holder på å le meg ihjel av henne. Snakk om å se ut som en tannløs gammel kone :ler:

Kos dere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje!

Stikker innom med en helgeklem :klem:

Tenker dere koser dere fælt i det fine været!

Håper det holder til helga også!

Ha det fint vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er helgen over! Hvorfor går de alltid så fort?

Kom ikke det fine været som de lovet oss i helgen heller, men nå sier de at på onsdag da blir det knall :briller: Håper det stemmer da for vi får jo gjester som skal bo hoss oss til vi reiser neste mandag og da hadde det vært bra med finvær ja!

Håper dere har hatt en fin helg snuppa!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!!

Er så koselig når det er så mange som har lagt igjen hilsen i boka mi :klem: Så koselig alle sammen!

Litt sløv til å skrive de siste dagene, men det skyldes godværet :-) Har hatt noen kjempefine dager nå, litt drag i lufta- men jeg klager ikke. Litt kaldere i dag da, men ser at det er spådd knallvær om et par dager så det er helt greit!

Helgen har vært kjempefin! Lørdag vær min mamma og pappa her for å hjelpe oss til å tømme uthuset. Det skal rives i dag!! Etter det er revet skal vi jevne ut tomta og få litt orden i sakene her. Det skal bli så innmari deilig! Få planta det vi vil ha av hekker og blomster og få litt ordnings. På kvelden var vi barnevakt for kusinene til Maren så da var det liv i leier'n. Hun ene er 9 mnd eldere enn Maren og de to er litt av et par. He he, kniver om oppmerksomhet og er ikke så flinke til å dele på leker etc. Men de har jo glede av hverandre også da. Men jeg tror ikke jeg kommer til å være barnevakt hvis ikke sambo er hjemme også nei. Han var det nå så det gikk jo kjempegreit da. Men må si at jeg er glad jeg ikke skal ha en til i desember.. Følte liksom at jeg ikke strakk til til begge.. Gikk jo greit når sambo var der, men hadde jeg vært hjemme på dagen alene med de begge to og skulle hatt de hele tiden, hadde det blitt tøft ja!

På søndag tok vi oss en tur ut med båten, hadde med et vennepar som har ei datter som er et år eldere enn Maren. Dette gikk kjempefint. Maren storkoste seg i båten. Bare det at hun har blitt så tøff da så hun reiser seg jo opp så fort hun får mulighet og da ender det jo med litt knall og fall innimellom. Så i båten datt hun og bet seg selv så hun blødde litt fra munnen. Men det gikk bra da.

Ellers har vi grillet og koset oss de siste dagene. Har vært kjempedeilig! Herlig med sommer sier bare jeg, da blir jeg et helt annet menneske nesten :ler:

Fikk foresten tilbake mensen etter aborten da. Så nå er det bare å kaste i seg p-piller igjen. Godt å få begynt på dem så kjapt.

Også var det jo kjempekoselig med treff på onsdag da, så herlig å se Marcus og Brage igjen. Go guttene :hjerte:

Maren var litt grinete forige uke da, sov ikke så godt og var veldig sånn sitte på fanget-ikke gåfra meg jente. Det er bra igjen nå så ikke godt å si hva som plaget henne, men ett eller annet må det ha vært. Hun har fått litt slimløsende for hun har vært så surklete i halsen så lenge så mulig det er det som ble litt lettere :klø: Vet ikke jeg, men godt det er bedre hvertfall!!!

Vel jeg har lovet meg selv at jeg skal gjøre litt husarbeid idag så jeg får benytte sjansen nå når Maren sover. Ser ikke ut her!!! Også kommer jo han som skal veive ned uthuset i ettermiddag så da må jeg vel stå ute med Maren å se på for hun syns det var kjempetøft med gravemaskin!! :ler:

Hei så lenge supergirls :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Det ser ut til at godværet fortsetter, endelig er det sommer! :hoppe::briller:

Fantastisk godt med varme og utevær.

Kan tenke meg at det var fullt liv hos dere i helga med kusinene til Maren også!

Blir rimelig sliten av å være sammen med tantebarna våre pluss Brage en helg innimellom. Så mye lyd disse barna lager! Tror til og med Brage synes det blir voldsomt noen ganger!

Jeg hadde ikke egnet meg som dagmamma, det er helt sikkert. Mye å holde styr på!

Gikk det bra å rive uthuset? Tenker Maren fulgte med på det, hun er jo så med på alt som skjer!

Håper det går bedre med tøffejenta di og at hun sover bedre nå. Brage har vært litt mammadalt i det siste han også, og gråt kjempemye når han skulle legge seg. Til slutt skjønte jeg at han hadde vondt i magen, og han sovna helt utmatta etter at jeg hadde jobba som en helt for å få ut luft *puh...*

Godt å være i gjenge igjen tenker jeg, med p-piller og det der. Håper det går bra med deg ellers. :klem:

Ønsker deg en fin uke! Med masse sol og varme! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært å plukket ut bilder! De var kjempefine!! Får de i slutten av neste uke. Gleder meg.

Også gleder jeg meg veldig til imorgen. Spådd hetebølge og det er noe for meg. Frem med solkrem og bikini!! Jippi!!! Jeg og Maren skal til Oslo da og møte ei venninne av meg. Blir kjempekos.

Nå skal jeg sette meg ut på verandaen og vente på fruene. Gravemaskinmannen er ferdig med det han skal gjøre, så da er vi litt lengere med tanke på tomta. Får ikke sådd før til høsten da.. Er mer som skal gjøres og da må vi vente til vi er ferdig med alt.

Nei, hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Bare innom for å oppdatere meg. Høres ut som dere har det helt topp i varmen.

vi venter varmen her i morra. iallefall krysser fingrene for det!!

Ha en super kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som venter på hetebølgen ser jeg :wink:

Vi har hatt så innmari mye regn nå, så det vil gjøre godt med litt sol. Og i kveld har skyene forsvunnet så det lover da godt dette. Måtte det bare slå til for en gangs skyld. Og ikke minst - måtte det vare :roll:

Håper du får en fin dag i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje!

Så gøy med bilder da! Skal dere ha mange?

Tenker meg at de ble fine :)

Her er det skyfri himmel og varmt og godt! Kan man ønske seg mer? :ler:

Håper du koser deg og har fått brukt bikini og solkrem. Må finne fram badetøy jeg, for til helga spørs det om jeg ikke drister meg til et bad! :-)

Ha en fin onsdag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at bildene ble bra :)

Tenk det er sol hos oss også i dag :o helt utrolig!

Har sommergjester så det blir ikke så mye tid på Kg akkurat nå.

Håper du koser deg og nyter sommeren vennen.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en god sommer- :klem: til Siljemora!

Håper at du koser deg i finværet fortsatt!!

Herlig når sola skinner..man blir bare så glad!!!

:klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje! :klem:

Håper dere har hatt en fin helg, med masse sol og utekos! :briller:

Vi har bada i 18 grader i sjøen, og det var DEILIG!!!

Ønsker dere en super uke vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en Kjempefin sommer Silje:)

Gi lillegullet en kjempeklem fra meg og kos dere masse

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Er det ikke herlig med sommer!!! Elsker det :-) Ikke det at det er like fint hele tiden, men det er stort sett varmt og man kan gjøre sommerting! Vi har kost oss masse i det siste- nyter livet. Stikkord er båtturer, strandliv, grilling, venner, kanskje en sommerpils, MAREN for å nevne noe.

Maren har nå begynt å krabbe. Men det går fortere å åle seg på magen enda da så det er ofte det som må til for at hun skal komme fort nok dit hun hadde tenkt seg. Hun er strålende fornøyd om dagen, skal helst bare reise seg opp der hun kan, fått enda en tann så nå er det seks. Hun er nok en skikkelig utejente, elsker å være ute. Spiser litt stein og gress og blir kjempemøkkete, mne sånn som hun koser seg. Hun er med på besøk, båtturer og turer og på stranda og det er helt toppers!

I dag er jeg skikkelig trøtt, men men, har vel egentlig ikke noe grunn til det... Denne uke må jeg få dratt til Ikea og kjøpe inn til rommet til Maren, planen er at hun skal flytte inn dit nå. Er litt trist syns jeg men ser det er på tide for hennes del. Hun begynner å bli veldig klar over at vi sover ved siden av henne og blir nok litt forstyrret når vi skal legge oss også.. Tror det går greit da, men det er nok mest trist for meg ja!

Nei, ha en god dag da alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Høres ut som dere har noen herlige sommerdager :)

Håper dette været fortsetter leeeeenge!

:klem: fra Oktavia som har mistet stemmen (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...