Nanella Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #541 Del Skrevet 17. juni 2005 Det var da følt så fort det gikk å rase ned på side to!! Det skal vi ikke ha noe av! Da har jeg noen nye bilder i albumet. Takket være den snille La Traviata. Tusen takk. (men det avatarbildet var ikke lite nok det heller fikk jeg beskjed om så hvis du har tid og lyst...) Ja da var det regn igjen etter en ganske så fin dag i går og på onsdag. Ja vi fikk jo to dager etter hverandre så for guds skyld ikke la oss bli bortskjemte her! Tenkte jeg skulle dra å bytte noen klær etterpå jeg. Det er passe å bruke en sånn dag til. Men først må jeg vel få unna litt på kjøkkenet. Maren har blitt litt forkjølet igjen. Vet ikke om det har noen sammenheng med tennene hun har fått jeg. Natt til igår var i hvertfall ganske så urolig og jeg var tom for nesedråper. Stakkars, men hun gjør jo så mye rart at jeg må bare le litt av henne også. Sånn som hun styrer rundt i den senga om dagen. Nå har hun funnet ut at hun skal ligge på magen og sove. Nåde meg om jeg prøver å snu henne. Det har jeg gjort en gang og ikke mer for du så sint hun ble da. Men så lenge hun legger seg sånn selv og jeg vet hun klarer å snu seg så har jeg hørt at dette ikke skal gjøre noe. Hun får bestemme selv. Ellers har jeg fått henne til å spise middagsmat!!! Endelig! Den skal være most og den skal være hjemmelagd har jeg funnet ut. Så det så. Får ta en dag som jeg lager opp litt tror jeg. Nå de siste dagene har jeg lagd for to dager om gangen, men greit å ha det ferdig i fryseren. Ble bedt ut med jobben idag. De skal ha sommeravslutning, men jeg tror jeg står over. Blir jo bedt bort hver helg nå plutselig. Blir litt mye også skjønte jeg at det var ikke så mange fra min avd som skulle være med så da dropper jeg det. Får ha en helg hjemme nå. Er jo bedt bort neste helg også- med overnatting, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal dra enda. Jeg får seg ann. Nei, jeg får snoke litt rundt før jeg tar et tak på kjøkkenet og i kleshaugen min. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #542 Del Skrevet 17. juni 2005 Da er bildene godkjente allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 17. juni 2005 #543 Del Skrevet 17. juni 2005 Regn her også i dag...Liten nedtur etter to dager med strålende vær. Håper bare det kommer noen finværsdager neste uke, før jeg begynner på sommerjobben. Håper det går bra med deg Har vært nesten helt borte fra kg de to siste ukene, så jeg er ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #544 Del Skrevet 17. juni 2005 Der var avataren i orden også jo!!! Jippi!!! Takk La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juni 2005 #545 Del Skrevet 17. juni 2005 Ingen årsak kjære! Dumt at Maren er forkjøla, så nettene blir urolige. Man kjenner det på kroppen etter en sånn natt! Ja, vi ble jammen bortskjemte med de to dagene med sol Håper det blir bedre i helga! Vi skal på hytta, og jeg planla egentlig å pakke ned shorts... Flott at Maren vil ha hjemmelaget middag! Brage er motsatt han, håper det forandrer seg... Bare middagsglass som aksepteres der i gården! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #546 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei vennen For noen nydelige bilder av jenta di - hun er jo bare så søt da!!!!Artig å se hvor mye de forandrer seg på ganske kort tid egentlig! Håper du får en fin helg! Her skinner sola til en forandring - nesten litt rart! Man har jo helt glemt hvordan den så ut! Kos deg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 #547 Del Skrevet 18. juni 2005 Åhhh for ei herlig lita tulla. Så skjønn atte!!! Koselig å lese at alt står bra til med deg og dere. Og ikke minst at det hele er overstått. Skjønner godt at du tenker på ting og tang, men du vet jo innerst inne at det var den riktige avgjørelsen for det. Hold den tanken du!! Maren er så kjempe søt!!! Og så fin i lua på 17 mai. Jeg kjøpte og en sånn til min men den var ALT for stor så da så du ikke fjeset igjen. Har måtte lagt den på hylla og der blir den nok en laaang stund enda ja Her i Bergen er det veldig lite sol som Charmina skriver. Ikke noe stas i det hele tatt. Skulle gjort som deg, og tatt på superundertøyet. Hvis ikke så må jeg finne frem igjen ovnen som jeg har pakket bort i boden. For det er iallefall ikke meldt bedre vær fremover. Gleder meg super masse til å reise til Praha i juli. DER må det da være litt varmere. Ellers så får jeg shoppe meg varm Ha en super lørdags kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 19. juni 2005 #548 Del Skrevet 19. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #549 Del Skrevet 20. juni 2005 Innom og ønsker deg en kjempefin uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #550 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Silje! Håper helga deres var bra og at dere koste dere med finværet! Ønsker dere en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #551 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Takk for hilsninger Oktavia, Charmina og La Traviata For en fin helg det har vært! Vi har virkelig kost oss! Håper godværet ikke forsvinner med en gang da. Maren reiste seg opp og sto i senga i sta hun!!!!! :o Jammen godt vi senka senga i forige uke, hun er ikke drøy den vesle frøkna der nei. Nå må vi passe godt på henne. Hun kravler seg over alt og klatrer på det hun kan klatre på. Idag er jeg så sliten, Maren har vært en ordentlig mark idag- blir helt svett jeg da. Men det blir jo noen sånne dager også. Igår var Maren hos mormoren og morfaren sin på dagen mens mamman og pappan hennes tok seg en båttur og nøt det fine været- helt herlig og Maren hadde kost seg på tur min besteforeldrene. Jeg og sambiss har snakket om hva vi skal gjøre i sommer, det blir jo endel arbeid med huset og sånt... Men nå har vi bestemt oss for at vi tar en uke til Hellas sammen i august, det blir skikkelig godt! Gjenstår bare at sambiss får flyttet litt på ferien sin så er det i boks. Det går nok greit, men han får ikke snakket med sjefen sin før neste uke. Jippi, det blir deilig!! Også er det godt når sambiss er med denne gangen :-) Ha en fin kveld/uke til alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juni 2005 #552 Del Skrevet 20. juni 2005 Åh så spennende med Hellas da! Greit å komme seg litt vekk og. Vi reiser til Kreta i august vi og det sotr gleder jeg meg til. Ned til gresk salat, sol og varme. Skal bare være en uke vi og, men skal bli digg!! Spennende å Maren har begynt å reise seg!! Jammen blir de fort store. Tulla mi spiste mega mye grøt i dag, måtte til og med lage to ganger. Så da håper jeg at vi kan slutte med natt ammingen snart!! Ha en super kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. juni 2005 #553 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Silje! Nydelig tulle du har Ferie i Hellas høres jo herlig ut da. Blir ikke mye ferie på meg i år, men kanskje vi tar det igjen det til neste år. WOW! Flinke Maren som reiste seg i senga. Torstein gjorde det for første gang idag han. Aldri sett han reise seg før, men det var i reisesenga hjemme hos svigermor det skulle skje da. Håper han venter litt med å reise seg igjen så det ikke blir en vane Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #554 Del Skrevet 20. juni 2005 reise seg i senga :o skal si det går unna hos dere!!!! Her er det nok noen mnd til det skjer ennå ja! Hellas blir jo toppers da håper det går i box!!!! Ha en go natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #555 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Silje! Wow - reise seg i senga!!! :o Maren er jammen tidlig ute! Men det har hun jo vært hele tiden, ligger noen hakk foran de svære gutta til Sandra, Hanni og meg! Skjønner at du har travle dager med en sånn aktiv liten berte! Høres helt supert ut med Hellas-ferie i august! Vi planla også noe sånt, men nå setter vi nesa mot Syd-Frankrike i august/september istedet! Mannen skal til Cannes med jobben, og vi skal ha ferie der nede før kurset hans starter! Ha en god natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #556 Del Skrevet 20. juni 2005 Posta dobbelt... sorry! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. juni 2005 #557 Del Skrevet 21. juni 2005 God morgen Innom og ønsker dere en fin dag i dag! Her har vi alt vært oppe en god stund. Martine har spist og lagt seg igjen. Feber i dag også så hun trenger nok å sove litt lille gullet mitt ja! Her er det tåkete og regn så det er ikke store sjangsen for at blir brukt i dag heller Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. juni 2005 #558 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, det samme sier jeg! WoW for en flink liten jente Maren er! Jammen meg sprek den lille damen der Har ikke vært her inne på KG så mye i det siste, men jeg har tenkt masse på deg. Håper det går bra med deg. Det er jo ikke rart at du har mange spørsmål og tanker i hodet. Deilig at du fikk en tur ut med venninnene dine. Vi snakkes mer i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. juni 2005 #559 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk for hilsen!!! Singstar og vin er herved på planen og DU er invitert Håper du koser deg om dagen!! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2005 #560 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei på deg snuppa! Gleder oss til å treffe dere i morgen! Satser på fint vær og utekos Ha en fin kveld og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg