Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:trøste: Tenker mase på deg for tiden. Skjønner veldig godt at dette ikke er noe lett valg, men samtidig må en jo tenke på hva som er best for en. Du sier jo selv at du stor koser deg med Maren og da er jo det jo verdt å ta vare på den tiden. Dette var jo ikke planlagt fra din side så da er det jo ikke så lett å skulle omstille livet til å få en til så tett.

Så lenge du føler at du gjør det riktige så skal du ikke tenke på noe annet.

Håper dette var noen trøstende ord i en vanskelig stund... :hjerte:

Ta godt vare på deg selv og Maren!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes dette er vanskelig vennen. Men du skal vite at jeg tenker på deg - skulle gjerne ha vært der og gitt deg en kjempeklem. Sender den gjennom maskinen istedenfor.

Stor stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Hei vennen!

Åååh, dette må være skikkelig tøft og vanskelig. Man føler seg nok ikke så bra nei, men sånn som situasjonen er nå så føles det riktig for dere, og det har mye å si det også.

Tenker masse på deg og familien din kjære Silje, og skal tenke ekstra mye på deg på mandagen.

Stooooor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, Silje, så leit :trøste:

Forstår jo at du har det veldig vanskelig nå, men jeg tenker masse på deg og skal sende deg ekstra mange gode tanker på fredag.

Det viktigste er at dere gjør det som er best for dere.

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, dere er så søte og støttende jenter :klem: Tusen takk for alle hilsninger.

Jeg har ikke skrevet noe her på noen dager nå. Har ikke hatt så mye å tilføye. De siste dagene har vært litt deprimerendes. Men, jeg står fast på avgjørelsen selv om jeg på en måte er litt delt selvfølgelig. Men det er det beste for oss nå. Skal bli litt godt å få imorgen overstått, men gruer meg også en hel del. Regner med det blir tøft. :(

I helgen har vi vært i 30 års lag til ei venninne. Jeg trodde ikke jeg skulle ha noe glede av det i det hele tatt, men i stedet var det utrolig godt å komme seg ut og tenke på noe helt annet. Maren var hos søsteren til sambiss og har oppført seg som et prakteksemplar. Hun hadde sovnet halv ni og sovet i ett til kvart på ti!!! :o Flinke jenta mi! Får de er det ikke vanlig kost i det heletatt, jenta dems som er 9 mnd eldre enn Maren sov ikke en hel natt før hun var 10 mnd og enda er ikke det helt en selvfølge at hun sover hele natten. Nei, de hadde bare kost seg og jeg og sambiss sov leeeeeenge i dag. Deilig det. (men vi var litt sent hjem igjen da... :roll: ) Er godt å ha Maren tilbake igjen, hun er verdens beste :hjerte:

Nei, nå skal jeg rydde litt også skal vi spise enda mer. Har allerede vært på kinarestaurant i dag, med litt familie og venner. Blir vel tidlig kvelden på meg i dag kan jeg tenke meg. Sambiss ser på fotballkamp og det interesserer meg midt i *****

Hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siljemor! :klem:

Skjønner at du gruer deg til i morgen, men det blir nok godt å få det overstått også. Skal tenke masse masse på deg vennen :klem:

Så flink Maren var som sov så bra hos barnevakten! Kvart på ti kan vi bare drømme om her i huset! :o

Du er heldig som har verdens beste Maren! :hjerte:

Kan tenke meg at det var godt å komme seg ut og tenke på helt andre ting også!

Ha det bra så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Maren er.....wow :klappe:

Det er ikke hverdagskort å sove så lenge her i huset heller, men det hender da ha slår til.

Masse lykke til idag, Silje. Skal tenke masse på deg, og sende deg ekstra gode tanker. Det blir sikkert tøft, men på en annen måte blir det sikkert godt å få det overstått.

Gooood :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde sovnet halv ni og sovet i ett til kvart på ti!!!

:o hvordan får man sånne barn? Heldige deg og snille snille Maren :) Sånn skulle da alle babyer ha vært :ler:

Ellers tenker jeg masse masse på deg i dag kjære vennen min! Håper du blir tatt godt vare på! :dagensrose: :trøste:

Varme klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke:

Ja da er det overstått. Trist og godt. Veldig delt, men tror jeg har gjort det rette. Men kommer masse dumme tanker og spørsmål oppi hodet mitt som jeg ikke vil skal være der da... Men sånn er det vel. Jeg kommer meg igjennom dette, det må jeg jo.

Ja, Maren var fantastisk flink i helgen ja. Jeg er imponert selv jeg :-) Er ikke kvialt å låne henne bort når hun er sånn en engel.

Maren har fått tre nye tenner- samtidig hun nå!!! Tre oppe, de har nettopp kommet igjennom, men har sett dem en stund. Så nå har hun fem. Det merkelige er at det virker ikke som om hun er noe plaget av tennene som kommer. Er ikke dårlig form eller suttrete. Bare bra det altså!

Her er det fortsatt dårlig vær. Det er så kjedelig for da er det så lite å finne på. Orker ikke gå ut... Burde egentlig kle ordentlig på meg og trosse vær og vind men... Blir vel ikke noe av det vel.. Blir kjedelig for vesla også da når det ikke er noe å finne på. Gleder meg til skattepengene kommer jeg nå, for nå har jeg sett ut meg noen plagg som jeg bare mååååååå ha :ler: Jeg som ikke skulle shoppe noe mer på lenge :sjenert:

Idag tenkte jeg jeg skulle dra på trening igjen. Har ikke vært der på noen ganger nå, har vært så kvalm, men nå er ikke det noen hindring så det hadde vært godt å få svettet ut litt skikkelig igjen. Må ikke bli slapp her nå. *Ta meg selv i nakken*

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje! :klem:

Godt å få det overstått, skjønner at det dukker opp mange tanker, noe annet hadde vært rart. Du kommer deg gjennom det, du er sterk, og har mange rundt deg.

Her er det også kjempetrist vær! :sur:

Men vi skal ut etterpå og hente en pakke på posten! Tror jeg tar bilen jeg da...

Håper du får en fin dag, med trening og alt!

Stoor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det er over vennen, og at tankene er der er jo ikke noe rart! Håper du får det på avstand og at det går bra med deg! :klem:

Her er det faktisk hele 17 grader ute ser jeg nå, og det er jo fantastisk i forhold til hvordan det har vært :wink:

Men snart blir det jo sol og sommer på oss så jeg bør nok ikke klage så veldig nei!

Så mange tenner hun har fått da! Bra det ikke plager henne noe særlig å få dem!De er jo så skjønne med de små tennene inni munnen sin! :hjertesmil:

Oj nå er det ei som raser oppi lekegrinden sin for at mamma ikke kommer....................

HA en fin dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive

Maren er 7 mnd idag! :bursdag: Store jenta mi!

Jeg trosset været i sta jeg og fant frem superundertøy :o Trodde ikke jeg skulle få bruk for det i juni men... :roll: Jaja, uansett deilig og komme seg litt ut!

Nei nå tror jeg jammen jeg skal sende en mail til Sandra og spørre pent om litt hjelp til å få lagt ut noen flere bilder. Det er en stund siden sist nå ja. Kanskje jeg til og med skal få hjelp til hvordan jeg kan krympe bildene mine selv... Nei, vent jeg har vel fått forklaring på det før.. Kanskje jeg skal prøve selv først. Ja, jeg tenker høyt jeg :ler: Nå må jeg se om ikke jeg får dette til. Må begynne på middagen snart også kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje!

Gratulerer til Maren med passerte 7 måneder! :gratulerer:

Brage blir jo snart 8 mnd, det er ikke til å tro altså! Hvor er det blitt av det lille nurket mitt mon tro?

Flink du som trosser vær og vind og kommer deg ut på tur! Vi gikk også en lang tur i går, droppa bilen og tok beina fatt i stedet. Det er jo så godt å gå litt!

Hvis du ikke får tak i Sandra så kan jeg godt hjelpe deg med bilder forresten! Tror hun er bortreist denne uke. Bare send meg en pm hvis du trenger noe hjelp! :)

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Da har vi vært hos fotografen! Det var gøy, spennende å se hvordan bildene blir. Vet det ble en del bra hvertfall og vi skal jo ikke ha flere enn åtte, men blir sikkert vanskelig å plukke ut. Skal se dem neste torsdag. Gleder meg!!!

Ja hvis du kan hjelpe meg La Traviata så sier jeg ja takk jeg. Jeg har ikke fått det programmet som jeg kan redigere bildene så de blir mindre til å funke og jeg glemmer alltid å få hjelp når sambiss er her. Helt håpløs jeg. Men da sender jeg deg pm så får vi ordnet det! :-) Jippi!!

Takk for gratulasjoner Sirka og La Traviata :klem:

Blir koselig med treff neste mandag da. Håper Sandra er hjemme også da. Men selvfølgelig veldig koselig å treffe La Traviata og Brage bare også!! Satser nok en gang på fint vær (eller er det snart bare å gi opp?)

Nei, jeg har lovet meg selv at jeg skal vaske gulvene idag så da er det vel bare å sette i gang. :tunge1:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Bare send bildene over så skal jeg hjelpe deg! :)

Så gøy med fotografering, Maren er jo så god og blid jente så bildene blir sikkert nydelige! :hjerter:

Sandra er hjemme til mandagen, så da ses vi alle sammen! Håper på fint vær også! :kul:

Ha en fortreffelig kveld vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...