Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Næmmen, har du bursdag i dag Silje!

Gratulerer, gratulerer!!!

:hoppe::bursdag::gave::flagg:

Håper du får en fin dag! Koselig med familie på besøk, hva skal du bake for noe da? Vi har fortsatt brownies til overs fra mannens bursdagfeiring, så jeg tar ansvar og går og momser kake rett som det er :ler:

Ang, Idol så synes jeg forresten Tone var bedre til å synge enn Jorun. Hennes versjon av Eva Cassidy´s "Songbird" var så nydelig at jeg fikk tårer i øynene... Og hun virker ganske moden og voksen til å være bare 17 år. Men hun får nok sjanse til å lage plate hun også! Etter fjorårets Idol var det jo faktisk nr. 2, Margareth, som gjorde det best med plate og spellemannspris og sånt! :-)

Yes, jeg er litt babysyk, jeg er litt delt mellom lysten på flere barn og lysten til å bare være oss tre og komme tilbake til jobb og gjøre meg ferdig med doktorgraden, jeg og mannen har i utgangspunktet tenkt å vente med nr. 2 til Brage er et par år gammel, men samtidig så hadde jeg ikke hatt noe imot å bli gravid nå! Det tyder jo på at jeg alt har glemt hvordan det var å være gravid, med kvalme og alt det der... men jeg kommer til å fortsette på p-piller, det passer jo egentlig ikke med nr. 2 nå!

Kos deg i kveld da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

G

R

A

T

U

L

E

R

E

R

M

E

D

D

A

G

E

N

Her får du en bukett med :dagensrose: ,en stor flaske med vin :perebrus: , bursdagskake :gratulerer: og en stor eske med sjokolade :gave:

Også heiser jeg :flagg: for deg og sender over verdens største bursdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, Charmina er reine kunstneren!! kjempe flink.

Fikk du noe gøy?????

Venter i spenning på oppdatering! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

La Traviata, Glossy, MissS, hanni, Charmina, Monja og Sandra :klem: Tusen takk for bursdagshilsner. Hadde en fin feiring med familie. Fikk penger, kjole, gavekort på hudpleie (gjett om jeg skal kose meg :sjarmor: ), roser og neil-pleie-sett eller hva jeg skal kalle det. Veldig fornøyd. For pengene har jeg kjøpt klær! Herlig med bursdag :wink:

På fredagen var jeg på fest med jobben. Det var gøy, men det ble alt for sent. Ja ja, ikke så ofte det skjer så. Morsomt å treffe alle kollegane igjen, det er en kjempefin gjeng.

På søndag var vi på foreldre og barn messe. Greit nok- vi fikk kjøpt en sånn stol til å sette oppå en vanlig stol til Maren- den vi kjøpte var i tre så den var skikkelig solid og god. Hun har prøvd den noen ganger nå og hun syns det er stas og få sitte sammen med oss ved bordet. Hun er jo så sterk også at det er ikke noe problem med sittingen.

Etter messa dro vi i 85 års lag til oldemoren til Maren- min bestemor. Mamma hadde orden selskap til henne. Koselig nok det. God mat :ler::tunge1:

Ellers så går det stort sett i Maren, Maren, Maren. Hun er skikkelig aktiv og krever ganske så mye ja. Nå er det vel ikke lenge før hun krabber. Hun reiser seg opp på alle fire og prøver å gå fremover, men har ikke helt skjønt det enda.

Ellers har hun begynt å få brødskive og det er hun veldig fornøyd med. Middagsmat er hun ikke interessert i hvis hun ikke kan få litt i biter av meg. Jeg lar henne smake det hun kan få smake på. Tror jeg skal prøve å lage middag til henne selv jeg.

På onsdag skal Maren fotograferes. Gleder meg skikkelig. Skal ha album men har ikke bestemt meg for 8 eller 16 bilder enda. Er bare 300 kr forskjell. Får tenke litt på det. Håper det blir bra hvertfall.

Nei, nå skal jeg slenge meg på sofa'n og slappe av litt før jeg rydder. Blir sliten til kvelds ja!

Hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siljemor! :klem:

Høres ut som du hadde en kjempefin bursdagsfeiring! Fine gaver også :)

Merker at våre små gullunger blir mer og mer aktive ja! Maren ligger nok litt foran Brage sånn sett, han greier bare å skyve seg bakover! :ler:

Oioi, tenk at hun krabber snart...

Brage liker også brød, men har ikke prøvd noe pålegg ennå. Hva med dere? Når det gjelder middagsmat er det vel motsatt her hos oss, Brage liker noen middagsglass, men er ikke så glad i hjemmelaga middag, som jeg har prøvd å lage flere ganger! Blir nesten litt fornærma jeg...

Så gøy med fotografering da! :hoppe:

Fint med album, det er jo et minne for livet! :)

Ha en flott dag! Og kos deg med fruene i kveld! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Så spennende meg fotografering. Det gleder jeg meg til og. Ha ikke helt bestemt meg for halvt eller helt års bilde. Min svigerinne ha ett års så kanskje de hadde vært gøy med halv år.... Men men vi får se!

Her i huset skal det og ryddes i dag. Skal på svømming og etterpå blir det ryddings for alle penga!

ha en fin tirsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset får jeg ikke i nurket annet en grøt og frukt pure jeg! Kommer jeg med noe annet sånn som middag skal jeg love deg det er ei som kniper igjen munnen sin. Håper jammen det blir bedre etter hvert hun kan jo ikke leve på grøt heller :roll::ler:

Så mye fint du fikk til dagen din da vennen - bursdag er gøy!

Ha en fin kveld.

Klems fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for hilsner superjentene :wink:

Fotografen ringte nå og måtte utsette fotograferingen til neste onsdag pga. sykdom i butikken. Blæ. Er det ikke typisk, jaja, ikke å få gjort noe med. Her skinner solen så vi får heller ta en tur ut i det fine været når sjefen våkner.

He he, må le av henne nå. Er så koselig om morgenen når vi begge har fått kledd på oss og sånt setter vi oss sammen ved matbordet og spiser frokost. Hun får brødskive med leverpostei. Gjett om hun koser seg!!! Kommer med skikkelige koselyder og syns det er kjempestas! Go jenta mi :hjerte:

Da ser det ut til at det blir treff med La Traviata, Brage, Sandra og Marcus neste uke :hoppe: Blir kjempekoselig!! Satser på fint vær da.

Huff, idag skal jeg gå å kjøpe nye graviditetstester. Jeg har fortsatt ikke fått tilbake mens og jeg er trøtt og kvalm om dagen og jammen så føles det ut som om magen har vokst litt :o mulig jeg bare er litt oppblåst da...? Jeg vet ikke om det er jeg som begynner å bli helt tullete jeg- kan det være bare innbildning??? Vel eneste måten å finne ut på er å teste, men må si jeg ikke syns det er noe morsomt.

Nei får kanskje gjøre meg i stand litt, så jeg er klar til frøkna våkner.

Ha en fin dag folkens :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Gleder oss til treff! Det blir morsomt :-)

Lykke til med testing da... skjønner at du gruer deg... hva med en ny tur til legen?

Ha en fin dag! Synd med fotograferinga da, håper dere får en fin tur ut i godværet. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke dra til legen før jeg ser hva testene sier.. Er de negative så er de vel det. Trodde jeg var ferdig med dette jeg nå!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Testen var så positiv som den kunne få blitt den, og jeg er ikke overrasket, har jo ganske mange symptomer.. Da er det bare å komme seg til legen igjen da... Aner ikke hvor langt jeg kan være nå... Hvorfor kunne de ikke se noe når jeg var til ultralyd sist da??? Og hvorfor testet jeg negativt på sykehuset??? Nå er det hvertfall ingen tvil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...