Nanella Skrevet 17. april 2005 Forfatter #401 Del Skrevet 17. april 2005 Hei! Da har vi henta vesla fra mormor og morfaren sin. Hun har vært på overnatting og det hadde gått knirkefritt!! Jeg ble så glad når jeg fikk vite det. Jeg og sambiss hadde det kjempekoselig med middag og en tur på pub med et vennepar. Det var nok noe vi trengte- litt tid alene. Deilig å sove til kl. eleve idag. Også er det jo selvfølgelig godt å få Maren hjem igjen også da. Men vet dere hva jeg og sambiss oppdaget idag! Maren har fått tann!!! Vi hadde ingen anelse, Maren har jo ikke klaget- men den har så vidt kommet igjennom. Nå står prinsessa utenfor og sover. Burde vel kanskje få ryddet litt, huset ser helt bomba ut! Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2005 #402 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil også vokse leggene mine Er bare så lei av den barberingen hele tiden!Skjønner ikke hvorfor vi kvinner ikke kan slippe å ha hår på leggene jeg! Så heldige dere er som har sånne besteforeldre!Jeg misunner dere virkelig!Er så lei meg for at mine foreldre bor langt vekke og Charminamannen mistet jo begge sine i fjor! Synd at ungene får så liten besteforeldrekontakt! Ja nå går det fort mot sydentur snuppa - det blir sikkert kjempedeilig! Må si jeg begynner å se frem til ferien vår jeg også nå! Men i dag kunne vi jo nyte solen her hjemme Ha en fin uke! Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2005 #403 Del Skrevet 17. april 2005 OG GRATULERER MED OVERSTÅTT 5 MND DAG TIL PRINSESSEN :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. april 2005 #404 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Silje! Gratulerer med overstått 5 måneders dag og ikke minst den første tanna! Her har det ikke kommet fram noen tann ennå, til tross for iherdig gnaging på alt tilgjengelig materiale og sikling til den store gullmedalje! Så fint at det gikk knirkefritt med overnattingen hos mormor og morfar! Deilig å ha litt fri iblant, og sove litt lengre! Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. april 2005 #405 Del Skrevet 18. april 2005 Gratulerer med overstått 5 md dag! Og gratulerer med tanna! Så bra det ikke ble problemer, mangesom blir sutrete og leie når det kommer tenner:-) Så flink Maren er, ruller og alt. Fint at du og mannen fikk dere en tur ut sammen. Sikkert kjempekoselig å spise middag, man trenger en liten pust i bakken av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2005 #406 Del Skrevet 19. april 2005 Hei Håper dere koser dere i Siljeheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. april 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 20. april 2005 Hei hei Hm, jeg sa vist litt for tidlig at Maren ikke var særlig suttrete pga tanna. I natt har hun sovet virkelig urolig, og jeg har måttet opp for å gi henne smokk. Stakkars. Ikke godt sikkert det der. Også har hun en mamma som er svært glad i å sove og når ikke hun får sove blir hun en smule grinete hun også. Må jo bare ta meg i nakken. Så heldig som jeg har vært kan jeg jo ikke klage. Det går vel over. Ellers så var det nest siste gang på musikken i går, litt trist da. Maren trives så godt der. Nesten for godt, i går skråla hun så fælt at jeg hørte ikke et ord av hva de sa om siste gangen. Ikke så sjenert den frøkna her nei Hun holdt et skikkelig show! Jeg er så sliten om dagen jeg at jeg føler jeg ikke har overskudd til noen ting. Skjønner ikke hvorfor det egentlig- jeg gjør jo ikke noe mer enn vanlig. :klø: Charmina Jeg er virkelig glad for at Maren har alle besteforeldrene sine i nærheten. Hun blir godt kjent med de, og de hjelper til med å passe hvis det er noe. Alle er ivrige på å bli kjent med henne og da er jo også alt mye lettere. Voks leggene da vel, jeg ser virkelig frem til en sommer uten barbering av ben!! Takk for 5 mnd. gratulasjon! La Traviata Takk for 5 mnd. gratulasjon! Maren har jo gnagd og siklet som bare det hun også, men det har hun gjort lenge så jeg regnet med at det var en del av det og utforske ting på jeg.. Tenkte jo ikke på tenner Godt å sove lenge ja, jeg er skikkelig murmeldyr så jeg kunne sovet halve døgnet om jeg hadde kunnet. Sandra Vi trengte litt tid sammen ja. Vi har vel ikke vært så veldig flinke til å ta vare på forholdet etter vi fikk barn og det sliter jo på. Men det er ikke mye som skal til for at det blir bedre. Det blir jo lettere å gjøre det igjen nå som vi vet Maren slo seg til ro med å sove borte- blir ikke så skummelt neste gang da. Takk for 5 mnd. gratulasjon! Nei, får prøve å stikke innom noen dagbøker, men det kan vel hende vesla våkner snart og da er det ut på tur! Er jo fint vær ute så da er det ingen grunn til å sitte inne! Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2005 #408 Del Skrevet 20. april 2005 Huff stakkars Maren som baler med tenner!Håper tanna kommer fort fram uten for mye trøbbel! Martine sin stikker godt opp av gommen nå, og det er vel ikke lenge før det kommer en ved siden av heller tenker jeg! De er jo bare såå søte med de små tennen inni der! Egentlig blir det bare gøyere og gøyere hele tiden nå for de følger jo sånn med og gjør så masse morsomme grimaser og utrykk Selv om Martine sin siste oppdagelse slett ikke er så sjarmerende da Hun spytter ut av munnen mens hun lager den lyden! Det er bare så det renner nedover haka hennes!Selv synes hun det er helt toppers HA en kjempefin dag i dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. april 2005 Forfatter #409 Del Skrevet 20. april 2005 glemte å skrive i sta. Maren har begynt å lage lyder samtidig som hun blåser i leppa.. Sånne prompelyder på en måte. Sånn som det spruter!! Blir spesielt lekkert når hun spiser grøt!!! Også har hun begynt å kaste seg over meg.. Kommer med et utbrudd- et skikkelig skrik også gaper hun over en finger, nesa mi eller det som faller henne inn. He he, må le av henne da. Hun er så god!! Ellers funket det fint å dele grøtmåltidet på to måltider, spiser fint også gir jeg meg når det blir for mye tull- da virker det ikke som hun er særlig interessert lenger. Ellers har jeg endelig funnet et fruktglass som Maren liker. Pærepure var skikkelig godt. Hun har ikke likt noe av det andre til nå. Men det kommer seg vel når hun venner seg litt til det.....? Håper hun ikke blir lik sin pappa, for han har det vært skikkelig vanskelig å få i mat- meg derimot; ALTSPISENDE (nesten da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. april 2005 #410 Del Skrevet 21. april 2005 Hehe SÅ koselig å høre om Maren. Hun er jo så søt. Måtte smile av skrike-kosingen hennes. Ikke rart man blir sliten Siljemor :trøste: Det er jo noe hele dagen med disse små, og det er ikke alltid man får slapet helt av. På kvelden når de har sovnet er det jo nok å sette fingrene i. Oppvask, rydding osv. Blir ikke mye tid til mammaogpappakosing da. (I all fall ikke i Sandraheimen.) Det var kjempefint at dere fikk kost dere sammen. Nå som Maren blir litt støree blir det heller kanksje ikke så skummelt og vanskelig å la mormoren eller bestemor ellernoe sånt passe henne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. april 2005 #411 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Silje! Ikke noe gøy med sånne netter, man føler seg neimen ikke på topp dagen etter! Ikke rart du blir sliten nå som det er tenner på gang. Det er morsomt når de begynner med nye ting, og nye lyder! Det med å kaste seg fram og gnage kjenner jeg også igjen! Nå for tida er det haka mi som smaker best virker det som! Pærepure har vi ikke prøvd så mye, fersken er det som slår best an her i gården. Men vi må jo prøve nye ting, så han ikke "gror helt fast". Kos dere videre i Siljeheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. april 2005 #412 Del Skrevet 23. april 2005 Bare innom med en skikkelig helge Håper det går fint med dere! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 24. april 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 24. april 2005 til Charmina, Sandra og La Traviata. Bare innom en kjapp tur før kjøkkenet må ryddes. Har hatt en utrolig koselig helg på tross av at Maren har vært litt syk. Fredagskvelden ble hun skikkelig sausa og lørdagen kom det litt feber. Men i dag har hun vært mye bedere og må si jeg er imponert over det gode humøret hun har holdt. På lørdag var det bare sitte på armen som gjaldt men det er lov når de er syke. I går kom søsteren til sambiss med familie og spiste middag og tok en øl til kvelds. Mamma var og hjalp meg med hagearbeid på dagen- hun elsker å drive i hagen og med mine grønne fingre sier jeg jo ikke neitakk... Idag har vi vært på besøk hos et vennepar i Drammen. Så lenge siden vi har sett dem så det var kjempekos. Gikk en tur, spiste god mat- herlig, herlig! Maren har vært eksemplarisk. Sovnet i bilen hjem og måtte få henne i pysjen nå når vi kom hjem. Nå ligger hun og synger i sengen sin. Regner med at hun sovner igjen snart Godjenta mi! Fant ut at det er bare litt over en uke til vi skal til syden- jeg hadde fått for meg at det var to, men da får jeg vel se å begynne å pakke denne uken og det er jo ikke det væste of bedrive tiden med. Ellers er det siste gang på musikken på tirsdag, det blir litt trist. Og på onsdag skal jeg være med min mor og shoppe litt. Hun vil kjøpe 17. mai klær til Maren. Maren skal være hjemme hos pappan sin da for han vil se mest mulig til henne før vi drar til syden. Han syns det er litt fælt å ikke se henne på en uke og det skjønner jeg veldig godt! Nei får skrive mer senere. Nå må jeg rydde før jeg skal avslutte helgen på sofa'n til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. april 2005 #414 Del Skrevet 24. april 2005 Hun mammaen din kunne godt fått kommet en tur i denne hagen også kan ikke akkurat skryte på meg å ha grønne fingre jeg heller!! Stakkars lille Maren som har vært syk da! Det er godt å lese at hun tar det så bra!Ikke noe kjekt når de søte små ikke har det bra nei! Gi henne en ekstra klems fra meg! Martine er nå i sengen,men jeg hører hun er litt urolig så det er vel ikke lenge før jeg må finne fram puppen!I natt var hun ganske urolig igjen! Fatter ikke at hun ikke trenger mere søvn om natta jeg - for det gjør jo jeg HAEN GOD NATT Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. april 2005 #415 Del Skrevet 24. april 2005 Hei Silje! Stakkars Maren som har vært syk da! Godt at hun var bedre i dag! Her har det også blitt gjort en del hagearbeid i helga! Jeg synes det er så mye morsommere med hagearbeid enn med husarbeid i hvert fall! Bortsett fra den dumme raka som ga meg vannblemme da... Oi, bare en uke til dere drar! :o Når kommer dere hjem igjen da? Heldige Maren som får 17. mai klær av mormoren sin da! Brage har fått bunad som farmoren hans har strikka han, det var jeg skikkelig imponert over! Den er i str. 1 år, men den passa veldig bra faktisk... han er jo ganske stor da. Ha en fin uke med musikken og på shopping da snuppa, og håper Maren holder seg frisk og rask til dere drar! Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. april 2005 #416 Del Skrevet 25. april 2005 Oj, bare en uke igjen! :o Det går fort. Dere får det sikkert kjempefint der nede. Håper at Maren holder seg frisk nå ja, håper hun er ferdig med det for en stund nå. Flinke Maren som holder humøret på topp selv om hun var syk:-) Ha en fin uke da Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 25. april 2005 #417 Del Skrevet 25. april 2005 Måtte bare innom for å si at du har et nydelig bilde som avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. april 2005 #418 Del Skrevet 25. april 2005 Oj nå reiser dere jo snart! Dere kommer til å få det helt vidunderlig snuppa! Håper dere koser dere i heimen og nyter det fine været! Nattaklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. april 2005 #419 Del Skrevet 25. april 2005 Stikker innom med en stor klem Deilig med fint vær for tida! Tipper dere koser dere masse jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. april 2005 #420 Del Skrevet 26. april 2005 Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg