Charmina Skrevet 6. april 2005 #381 Del Skrevet 6. april 2005 Silje vennen Skjønner godt at du ikke ville begynne å jobbe ennå jeg - denne tiden får vi jo aldri igjen. Selv om litt jobbing kanskje bare gir en myk overgang da?Du får sikkert sjangsen igjen tenker jeg! Selv vet jeg ikke om jeg kanskje skal ta enda et år fri uten lønn. Men har ikke bestemt meg ennå da! Da må jeg kanskje passe noen utenom sånn at det iallefall kommer inn litt penger. Sammen med kontantstøtten blir det jo litt iallefall! Men snakket med de på jobben om kanskje å ta permisjon i noen av vaktene mine sånn at jeg bare jobber litt! Skal besøke dem i neste uke og snakke litt mere om saken da! Gleder meg til å se flere bilder av nydelige Maren! Ha en kjempefin onsdag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 6. april 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 6. april 2005 Hei hei!! Da har denne dagen fløyet avgårde også! Ikke at jeg får gjort så mye da, men koser oss masse :-) Hei La Traviata! Ja nå har sambissen kommet hjem igjen. Det er godt det. Maren savner nok pappan sin, men han har hatt noen ganger han er borte litt lengere av gangen og han er jo på jobb ellers så vet ikke hvor mye hun merker av det. Men selvfølgelig lyser hun opp som en sol når han kommer hjem. Ja permisjonen flyr fort og jeg nyter den alt for godt til å begynne å jobbe igjen.. Venter til høsten jeg Hei Charmina! Er ikke så greit dette med jobb når barna er så små. Jeg kunne tenke meg å ha fri lenger jeg også, men det har vi ikke råd til. Men uansett kommer jeg nok ikke til å jobbe full stilling hvor nå enn jeg havner opp i jobb igjen. 70-80% hadde vært passe. Huff når man snakker om jobb er jeg nødt til å ta meg en tur på gamlejobben og høre hva slags planer de har for meg til høsten. Jeg har jo ikke noe fast der så jeg trenger ikke komme tilbake, men vet de tror jeg kommer tilbake, men det gjør jeg kun hvis jeg kan få noe fast. Ikke sikkert jeg gjør det da engang.Jeg burdde jo finne ut av dette nå så vet jeg hva jeg gjør om det skulle dukke opp flere tilbud. BLÆ, egentlig vil jeg ikke tenke på jobb i det heletatt I natt var Maren kjempesuttrete. Hun var ikke våken da, men hun gråt og jeg puttet inn smokken- maaaaaaaaaange ganger. Vet ikke om hun hadde mareritt jeg.. Nei nå kommer det noen her- får stikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. april 2005 #383 Del Skrevet 6. april 2005 Hallo Silje! Jeg synes dagene flyr så fort jeg også! Og det er ikke nødvendig å gjøre så mye heller vet du, vi skal bare kose oss og nyte denne tiden med de søte små gullklumpene våre! Håper det ordner seg med gamlejobben din og evt. ny jobb, ikke lett det der. Har dere søkt om barnehageplass? Vi har fått plass nå, men ikke før i januar neste år! :o Så da får vi vel prøve å finne en dagmamma. Gleder meg til i morgen, uansett vær! :-) Ha det bra så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. april 2005 #384 Del Skrevet 7. april 2005 Hei igjen! Ville bare takke for et hyggelig treff i dag! :-) Maren var jo så god og blid jente! Stas å treffe et nytt KG-fjes også selvfølgelig! :-) Dere kom vel hjem? Havna midt i rushen jeg, men det var vel ikke annet å vente på den tiden av dagen! Håper vi kan gjenta det om ikke så lenge, og forhåpentligvis få litt finere vær! Ha en fin kveld Silje, og gi Maren en klem fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. april 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 8. april 2005 Hei Takk for hilsner La Traviata! Det var virkelig koselig med treff, da fikk vi treffe La Traviata og Brage også! Så morsomt å se de i virkligheten. Gøy og treffe Sandra og Marcus igjen også. Skikkelig nydelige gutter begge to!! Litt uheldige med været da, men vi satser på bedre neste gang. Da har jeg fått tilbake bilder av Sandra- som er en engel og hjelper meg så da gjenstår det bare å få de godkjente. Da var nok et Idolprogram over- helt greit at Mari røk ut. Jeg er barnslig fan av idol Sambiss fikk tilbud om å være med ut av noen kompiser så jeg er alene ikveld. Idag har det vært dårlig vær så vi har holdt oss inne, håper det ikke fortsetter sånn i helga, jeg vil ut på tur. Trenger det, instruktøren på treningen i går kjørte oss så hardt så jeg er skikkelig støl i ben og rumpe- håper det hjelper da. Men godt å få løst opp litt med turgåing. Imorgen skal jeg vokse leggene mine og det gruer jeg meg til, er leeeeeeeeeeeenge siden jeg vokset sist, men nå er jeg så lei barbering og håper jeg slipper hvis jeg vokser i stedet. Vi får se på resultatet da. Godt det er tidlig imorgen så jeg slipper å grue meg. Mamma ville gjerne prøve å låne Maren en natt igjen så nå har jeg å sambiss planlagt en kveld vi skal finne på litt mens Maren er hos besteforeldrene sine og skal sove over. Jeg må si jeg gruer meg litt, jeg syns det er fælt å gå fra henne, men er jo bra om hun venner seg til å være litt borte fra oss også da.. Også får jeg og sambiss litt tid alene- vi trenger det vi også. Blir en god middag og kanskje litt øl eller vin med noen venner. Neste lørdag. Må psyke meg opp litt jeg da Nei, får kanskje ta kvelden snart, er fæl til å sitte oppe når ikke sambiss jager meg i seng. Også er jeg enda trøttere dagen etterpå. Lærer aldri! Ha en fin helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. april 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 8. april 2005 Bildene er godkjente allerede jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. april 2005 #387 Del Skrevet 8. april 2005 Næmmen :klø: Hadde jo skrevet innlegg her jo og så er det ikke her..Det var rart. Kanskje jeg var for rask til å bytte side så det ikke ble lagt inn... Kom meg ikke i seng jeg da Men NÅ skal vi legge oss, måtte bare sjekke litt til. Så fint det ble med Marenavatar! Skjønner at du synes det er rart å dra fra Maren, men heldigvis er hun nok i gode hender hos mamman din. Da vet man liksom at det er bra! Det trøstet i all fall jeg meg med da Marcus sov hos mamma. Det gikk sååå fint, og de hadde koset seg masse. Koselig å treffe deg og Maren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. april 2005 #388 Del Skrevet 10. april 2005 Å sånne nydelige bilder hun er bare sååå søt da! Og flott avatar også! Er bare som snarest innom da jeg snart skal legge meg på sofaen og bare ta livet med ro siden begge ungene nå har sovnet! Er så trøtt for tiden at det halve kunne være nok! Martine tyraniserer jo mammaen sin om natten så det blir ikke mange timene på puten nei! Håper hun begynner å sove litt bedre snart! Ha en fin søndag fortsatt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2005 #389 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Silje! Så fint med ny Maren-avatar! Lille godjenta Flotte bilder i albumet også! Det er gøy å legge ut bilder i ny og ne - de små gullene våre forandrer seg jo så fort! Håper dere koste dere i helga da! Skjønner godt følelsen av å låne bort godungen, det er klart man blir sliten av og til, men når de sover eller er borte litt savner man dem jo med en gang! Men Maren er jo i gode hender da! Hvordan gikk voksingen av leggene? Høres vondt ut, men deilig å slippe barberingen da! Har bare prøvd varmvoks til hjemmebruk jeg, men det holdt overraskende lenge! Du er så flink med trening altså! Jeg får nok ikke svømt på et par lørdager fremover, vi reiser jo bort hele tida... Hyttetur nå og mannens hjemby neste helg. Men men.. Går jo mye turer så det hjelper nok på! Ha en fin søndagskveld Silje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. april 2005 #390 Del Skrevet 11. april 2005 Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. april 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 12. april 2005 Hei hei! Har hat skrivesperre jeg de siste dagene. Har vært her, men har ikke skrevet noen ting. Men det skjer jo ikke såååå mye nytt da så det trengs jo ikke oppdatering hver dag! Takk for hilsner La Traviata, Charmina og Sandra Mystisk med forsvunnet innlegg Sandra, uansett var det koselig å treffe dere igjen også. Vet Maren er i god behold når hun er hos mamma og pappa, men er jo så trist å dra fra henne! Nå er det hvertfall bestemt at fra lørdag til søndag skal hun overnatte der og jeg og sambiss har bedt med noen venner til byen. Ut å spise og ta noen øl er vel planen. Blir jo kjempekos da. Charmina Håper du får igjen nattesøvnen din snart ja! Koselig kommentarer om bildene :-) La Traviata Voksingen var kjempevond, men ser ut til at resultatet ble bra så da var det vel verdt det! Det er godt å trene og bevege seg syns jeg. Begynner å få tilbake formen også og da er det enda mer motiverende syns nå jeg. Dessuten har det vært godt å få strammet opp litt, var ganske slapp i fisken etter fødselen ja. Oj, er kl. så mange? Jeg må på musikken jeg da! Da får jeg skrive mer senere! Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. april 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 12. april 2005 obs dobbel denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. april 2005 #393 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Silje! Var det gøy på musikken i dag? Håper Maren koste seg! :-) Det er veldig godt å bevege seg, helt enig! Føler at jeg bare bøyer meg og løfter hele dagen, og det blir litt ensidig. Deilig å gå turer da, skulle gjerne svømt oftere men det er ikke så lett! Kos deg med fruene etterpå da! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. april 2005 #394 Del Skrevet 12. april 2005 Hei snuppa Håper dere koste dere med musikken! Jeg husker jeg gikk med Henrik på noe sånn musikkgreier når han var ca 3 år. Det var en gruppe med mange unger også en foreldre på hver da!Så fikk ungene spille instrumenter og bevege seg til musikken! Veldig kjekt.....MEN ikke så kjekt å være der når jeg skulle på nattevakt noen timer senere og hodet var fullt av lyder fra en vill ungeflokk som gikk amokk på trommene Syntes jeg hørte lydene hele natten jeg! Sikkert litt roligere med sånne små ja! Håper du har kost deg med fruene i kveld og at du har det bra! Jeg skal printe ut et bilde av skjønne Maren og ha i albumet til Martine! En liten "nettvenninde". Ha en god natt Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. april 2005 #395 Del Skrevet 13. april 2005 Hei på deg glattlegg Huff dårlig humor i dag. Litt sliten så da blir det litt sånn.. Hvor mye betaler du får voksingen? Like ved meg er det noen som gjør det for 150 kroner. Har litt lyst, men har aldri gjort det før. Bør det være litt lengde på håret før man drar dit? Litt stubbete liksom? Håper dere hadde en fin dag på musikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. april 2005 #396 Del Skrevet 13. april 2005 Voksing av legger er bare en super oppfinnelse! Det er overkommelig å få utført, og varer rimelig lenge! Jeg synes også at det har blitt mindre hår etterhvert... Hva slags musikk er det du går på da? (utrolig rar setning egentlig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 13. april 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 13. april 2005 Hei hei! Musikken igår var vellykket den som vanlig ja! Er så artig å se på disse små! Nå er det bare to ganger igjen og det blir kjempetrist og ikke skulle være med lenger, men sånn er det bare. Når jeg synger sanger fra musikken hjemme nå så setter Maren opp et eneste stort smil. Tydelig hun setter pris på det. Kan tenke meg det blir noe annet med treåringer ja Charmina! Tror nesten ikke de har med barn over et år jeg her i kommunen- blir liksom et tilbud for de helt små. Så koselig å printe ut bilder av nettvennene også ja! Der ga du meg en ide! Prøver å få laget et album til Maren, men må nok lage to tenker jeg. Men jeg er så dårlig med sånt at jeg ligger jo allerede langt etter. Huff. Er så dumt når man er så sløv! *Skjerpe meg* :fy: Jeg betaler 300 for voksingen, eller jeg betalte vel mindre når jeg tenker meg om, men det var vel fordi det var lærling....? Tror nok jeg må ha noen behandlinger for at det skal få rette virkningen, det blir vist bedre virkning når man har gjort det noen ganger. Har kjøpt en sånn spray som skal sprayes på etter behandling for å "drepe" hårene. Gjenstår å se om det funker, men har hørt flere sier at den gjør det. Den var hvertfall dyr! Man må spare litt på forhånd ja. Så man føler seg skikkelig lekkerdagen før Tror de sier håret bør være nesten en cm? Men dette ville jeg sjekket opp, for jeg er ikke helt sikker. Idag har jeg vært skikkelig flink! Støvsugd og gått laaaaaaaang tur, med masse oppoverbakker. Vært ute i hele dag med Maren. Deilig det. Håper hun blir utejente, og da må man tidlig krøkes. Hun stortrives da, spesielt når det er flere barn der. Nå står potetene og kokes, hadde skikkelig lyst på potetmiddag idag- men er ikke noe potetmenneske ellers.. Lurer på om jeg skal ta meg en soltime idag jeg. Må få litt grunnlag til vi skal til syden. Det går fort nå ja. På fredag skal jeg og svigerinnen min på shopping for å kjøpe inn det vi trenger så jeg får gå igjennom hva jeg har av klær til Maren og meg så får vi se hva vi trenger. Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 13. april 2005 Forfatter #398 Del Skrevet 13. april 2005 Oj, så ikke innlegget ditt jeg Madden. Det var ikke meningen, men jeg har skrevet innlegget mitt i hele dag ( det var hvertfall en rar setning, jeg har gått litt fra og til da...) og da har jeg ikke sett det som har kommet i dag. Ja jeg håper voksingen gir resultater, jeg er møkklei barberhøvelen!!! Litt vondt, men det klarer jeg. Vi går på musikk i livets begynnelse. Så det er egentlig Maren som er på musikk. Det er et tilbud kommunen har for de små som kommer til :-) Skikkelig artig er det. Sang, rytme, regler og instrumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. april 2005 #399 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Silje! Godt å høre at det er flere som ligger etter med album og bøker til de små! Har skrevet litt om Brage og limt inn bilder i "Mitt første år" boka hans, men fotoalbumet hans har ligget urørt helt til i dag! Nå kom jeg endelig i gang! :-) Flinke Silje som støvsuger og går masse tur! Vi går også en del tur, her i Drøbak er det masse oppoverbakker så det er egentlig bra trening! Som unnskyldning for all den andre treninga jeg ikke gjør... Det er bra at barna blir vant til å være ute tidlig, og være med på turer og sånt. Deilig med soltime da, nå er det vel ikke så lenge til dere reiser? Det blir nok bra! :-) Soling og bading og masse god mat... :Drømme: Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. april 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 15. april 2005 Nå er Maren 5 mnd.! :o Sånn som tida går! Igår rullet hun fra mage til rygg Tror ikke hun helt skjønte hva som skjedde selv da, men når hun har gjort det et par ganger så skjønner hun det vel. Idag har vi vært på 5 mnd kontroll på helsestasjonen og fått sprøyte. Det gikk veldig fint. Hun reagerte ikke noe sist så håper hun ikke gjør det nå heller. Hun var nå 63 cm lang, og veide 7310 g. Hun har stagnert litt da, men det var kanskje på tide Nå ligger hun ute i vognen sin og sover og etterpå skal jeg og svigerinna mi med barn dra til Oslo for å kjøpe inn det vi trenger til sydenturen. Jeg tror jeg må holde Maren litt mere våken av gangen jeg nå, for nå har hun begynt å sove så korte økter at hun kan jo ikke være så trøtt da... Får se om hun heller kan ha to soveperioder i løpet av dagen i stedet for tre også at hun heller er lengre opp imellom. Hun har også begynt å bli litt uintressert i grøt og middagsmat, er liksom ikke så farlig lenger tror jeg, så jeg skal heller gi henne mindre av gangen og to ganger grøt om dagen også skal hun bare få smakebit av middagen. Da er hun hvertfall litt mer konsentrert når hun får. Det hjalp i går hvertfall. Ikke lenge til vi drar nå nei La Traviata. 4 mai er datoen! Det går veldig fort. Tenk så deilig og stå opp og bare ha på seg shorts og bikini og kortermet body på Maren, kose oss ute hele dagen, bade, spise, NYTE!!! Det blir herlig! Ble ikke noe av soltime her forige dagen så får heller ta en i helga. Imorgen skal Maren til mamma og pappa på overnatting. Er spent på hvordan det går, tror egentlig det går veldig bra da. Må prøve å slappe av. Jeg tror det blir godt for meg og sambiss å gjøre noe sammen også. Vi og et vennepar skal til Oslo og spise og ta en øl eller to. Blir hyggelig ja. Nei, får vel betale noen regninger. Veldig morsomt! Er litt KG lei om dagen egentlig så har ikke vært så flink til å skrive i andres dagbøker de siste dagen, men jeg leser og holder meg oppdatert da- så kommer jeg sterkere tilbake senere. Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg