Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

:vinke: Takk for hilsner Charmina og Sanna!

Ja det var det jeg tenkte også Charmina, møte opp hos hanni for så å bli kidnappet og utnyttet på det verste :hoho:

Men det var kjempekoselig med treff i dag! Rart å få satt ansiktene på de her inne, man lager seg gjerne et bilde i hodet også stemmer det ikke i det hele tatt når man treffes. Men det var virkelig hyggelig og Marcus og hannibabyen er noen herlige, store, fine gutter. Morsomt å se barna sammen og hvordan de ser og "snakker" med hverandre :hjerte:

Veldig synd La Traviata og Brage ikke kunne komme da. Nå må dere se å bli friske i La Traviataheimen snart!!

Maren har ikke sovet så mye idag da så når mamma skulle passe henne mens jeg var på trening i sta var hun ikke noe særlig fornøyd nei. Men det var veldig godt når mamma kom hjem igjen da, da kunne hun smile litt til mormoren sin før hun sovnet søtt i sengen sin. Men hun var nok veldig trøtt da, så det var ikke så rart hun måtte si ifra litt da.

Sambiss har reist til Bergen for å jobbe idag han da, så da er vi alene hjemme. Er litt godt å være litt alene også om kveldene, men det holder med en kveld, kanskje to syns jeg.. Så kommer han ikke hjem før torsdag eller fredag. Da kommer jeg nok til å savne han ja. Spent på hvordan Maren reagerer når han kommer hjem etter å ha vært borte noen dager.

Jeg har shoppet noe alvorlig etter jeg var på treff idag. Nå er det shoppestopp for en god stund!!!!! Spare penger må jeg nå. Men fikk tak i veldig mye fint da. Er så morsomt å fornye litt. Masse fine, nye topper er skapet mitt fylt med nå. :sjarmor:

Imorgen er det musikk igjen også skal vi slappe litt av, gå en tur hvis det ikke er for kaldt.

God natt alle sammen :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du koste deg på treffet i dag, og at det ikke skjedde noe skummelt :ler:

Du får be Sambisen din ta ski med for her kan man nesten ikke gå med noe annet nå etter gårdagens snøfall :roll::ler:

Ha en fin uke fortsatt!

Stor klems fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Silje. Koselig med treff i går. Det var gøy å møte deg og det lille sjarmtrollet ditt :wink:

Imponert over alt du rakk etter treffet - shopping OG trening! I det hele tatt er jeg imponert over trening - det har ikke jeg kommet i gang med enda. Men jeg hadde en lang leseøkt på nesten 4 timer i går kveld da. Studier er visst min unnskyldning for at jeg ikke får trent :oops:

Håper vi får til flere treff også. Sandra tok jo noen fine bilder av hannibabyens sjarmoffensiv mot Maren (eller skal vi kalle det brunstbrøl?) Jeg kan prøve å sende deg dem.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over alt du rakk etter treffet - shopping OG trening! I det hele tatt er jeg imponert over trening - det har ikke jeg kommet i gang med enda. Men jeg hadde en lang leseøkt på nesten 4 timer i går kveld da. Studier er visst min unnskyldning for at jeg ikke får trent  :oops:Ha en fin uke.

Hmmm....hva er min unnskyldning da? Kakespising? :ler:

Kjempekoselig med treff ja, Neste gang må La Traviata også være med :Nikke:

Og det hadde jo vært koselig om Charmina kom til Oslo også da!!

Ellers er det heller ikke vår i dag, minus 5 her hvor jeg bor, men kjempefint vær.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsner alle sammen!

Charmina: Ja jeg tror ikke sambissen var noe særlig begeistret for været, han skal nemlig jobbe ute- like ved sjøen så han koser seg nok fælt nå ja. Stakkars. Hørte nettopp på radioen at Bergen ikke har råd til mer snø for brøytebudsjettet er brukt opp!!! Er ikke det litt uvanlig på de kantene?

Ja nei, de skremte meg ikke i det heletatt så godt er det :ler: Enig med Sandra- du får ta deg en svipptur til Oslo så kan du være med også! :Nikke:

Hanni: Det var veldig koselig å treffe deg og lillegutt også, takk for at vi fikk komme :-) Rakk og rakk, jeg trenger ikke mange minuttene for å få shoppet meg fra sans og samling jeg så det er ikke noe problem :sjarmor: Nei, jeg fant jo ut at jeg kom midt i rushtrafikken så jeg tok en liten pause på Storo shopping :wink: Jeg er veldig fornøyd meg med selv over at jeg har kommet i gang med treningen, det er så utrolig deilig å få rørt litt på seg. Jeg var jo ikke akkurat den flinkeste når jeg gikk gravid så det var på tide for å si det sånn. Dessuten er jo studier en god unnskylding da- syns du var flink jeg som leste i 4 timer! :Nikke: Send meg gjerne bilder ja! Han var jo så god da :ler: Tøffe seg for lille jenta ja :ler: Har du mailadr. min eller skal jeg sende den til deg på pm?

Sandra: Jeg spiser mye kaker jeg også da, så henger meg med på den :wink: Skal vi starte aksjon Charmina til Oslo?? :-) Jeg chatta litt med La Traviata i går etter at du gikk og da fant vi ut at vi kunne jo prøve å få til et nytt treff rett over påske?? Eller hva syns dere?

Nå ligger Maren å lader opp til musikken. Det blir nok gøy. Hun er så blid i dag. Er så herlig å våkne opp til et eneste stort smil i sengen :hjerte:

Blir nok ikke noe turgåing på meg i dag. Det er -11 grader her, så best å bli inne å fyre i peisen. Brrrrrrrr

Nei nå får jeg vel se å fikse litt på meg selv.

Ha en fin dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, treff etter påske høres bra ut!

Og aksjon Charmina til Oslo høres også lurt ut!!!!

(*Hører du Charmina!!!!*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Silje!

Virkelig synd at jeg ikke fikk møtt dere i går altså! Men jeg tror det var best å bli hjemme med Brage, han var ikke i form i det hele tatt stakkars liten!

Vi må ta det igjen etter påske! Og Charmina må besøke broren sin i Oslo! :Nikke:

Ellers vil jeg gratulere Maren med 4 måneders dagen som var i går! :gratulerer: Stor jente nå!

Kos deg med fruene i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen søte jenter dere er som vil ha meg til Oslo!Jeg må visst jammen sette igang å planlegge litt jeg sånn at jeg får tatt meg en tur!Kanskje sende gutta på fjellet også ta meg en jentetur med lille Martine.Det hadde vært gøy det!

Synes ellers jeg ser gutta ligge der og sjarmere lille Maren ja :ler: DA vi var på helsestasjonen sist var det Martine som la seg etter guttene - hun der er ikke snau sa fysioterapauten :oops: :ler:

Ha en strålende dag! Her regner det som bare fy i dag!

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Silje :):vinke:

Hvordan går det med dere?

Høres ut som dere koste dere skikkelig på treffet! :-) Høres kjempe kjekt ut! :Nikke:

Er innom for å ønske deg og Maren ei kjempe fin helg!!

Stooor :klem: fra Sanna og Jonas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er påsken om hjørnet og i morgen fyker vi til fjells for en uke!Håper alt er bra hos deg!

HA EN KJEMPEFIN PÅSKE SNUPPA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og kjempegod påske til alle sammen :vinke:

Charmina: Du har jo reist på fjellet nå, men god påske til deg også. Ja du får bare finne passende tid til å reise over til det kjære østland du så du kan være med på treff :-)

Sandra: Takk for klemmene :-) Da ser det jo ut til at vi får til et treff rett over påske! Det blir kjempekos :Nikke:

La Traviata: Godt at dere er på beina igjen alle sammen. Godt vi fikk til treff igjen så snart da, så får jeg og Maren møte dere også!! Takk for 4 mnd. gratulasjon :-)

Susanna: Her er alt bare bra! Koser oss vi :-)

Hmm.. er vist et par dager siden jeg skrev nå. På torsdag var vi på helsestasjonen på 4 mnd. kontroll. Maren er 62 cm. lang, 6800 g- du som hun vokser!!! Helsesøster syns hun var veldig sterk (og en liten sjarmør også).

På fredag hadde vi første overnatting borte. Jeg må si jeg gruet meg litt for dette. Jeg og sambiss var bedt i bursdag til min bror (som bor i huset ved siden av foreldrene våres). Så da skulle mamma og pappa passe Maren. Vi skulle også sove der om natta da. Først var jeg bestemt på at hun skulle sove på rom sammen med oss, men når det hadde gått en stund fant jeg ut at det kanskje var greit at de skulle få prøve å ha henne hos se. (det ble jo litt vin og mamma hadde lyst til å ha henne om morgenen..) Men det gikk jo bare så greit!! Maren hadde vært blid som ei sol hele kvelden, så å vre seg litt i sengen før hun sovnet, men hadde ikke sagt noen ting. Om morgenen hadde hun vært den engelen hun alltid er om morgenen, så det var jo kjempebra!! Mamma og pappa hadde jo hver sin kveld her hjemme hos oss som de passet henne og da skrek hun jo hele tiden og da var jo jeg bare på trening... Nei, det lettet meg så fælt. Det gjør det lettere å låne henne bort en annen gang. Men må jo si jeg syns det var fryktelig rart for min egen del da. Blir ikke helt vant til dette at andre skal ha henne jeg :roll:

Ellers har vi tatt det veldig med ro i helgen da. Deilig det.

Er så glad vi skal ha treff etter påske da! Gleder meg veldig til det!

Hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje! :klem:

Så stor og fin Maren har blitt da! Gleder meg enormt til å treffe dere etter påske!

Og benytter samtidig anledningen til å ønske deg en

RIKTIG GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Takker for påskehilsner fra La Traviata, Madden og Susanna :bukke:

Ååååååå for en herlig påske!! Bare fint vær hele tiden jo! Vi har benyttet dagene til å være masse ute. Så utrolig deilig!! Maren har fått masse med frisk luft også og det ser ut til at lille gulle vårt også har stortrives i solen. Nei det er virkelig deilig med ferier som bare kan nytes! :kul:

Maren har begynt å få grøt om kvelden nå også da. Hun begynte å våkne litt tidligere for å få mat første gangen på slutten men etter at hun har fått litt grøt sover hun bedre igjen. Hun syns det er veldig godt. Var så morsomt den første gangen hun fikk for da stakk hun bare tungen ut og så dumt på meg- lurte nok veldig på hva hun skulle gjøre med det :ler: Banan har hun også fått, det er også stas, men konsistensen er nok en smule rar..

I tillegg rullet hun fra rygg til mage i går!!!! :klappe: Hun var nok veldig overrasket selv, men nå prøver hun jo hele tiden. Har bare fått til den ene gangen, men det er sjeldent langt unna så snart får hun vel skikkelig dreisen på det.

Har skjedd masse for Maren i påsken, men det er jo moro da. Koser oss virkelig om dagen, sambiss har jo også påskeferie og det er deilig når han er hjemme også merker jeg.

Nei, måtte bare innom for å oppdatere litt jeg. Får komme meg ned i sofa'n nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Silje! :klem:

Herlig med påskeferie og finvær! :-) Jeg blir i så godt humør når det begynner å bli vår, og man kan sitte ute og kose seg i sola!

Så flink Maren er som ruller rundt! :klappe: Det skjer en rivende utvikling på den alderen de er nå altså, de klarer mer og mer! Kjempegøy å følge med på :Nikke:

Brage har også snudd seg nå, og leker med tærne sine hele tida! Han er ganske stødig i ryggen og beina også, men "knekker" i beina hvis han står lenge i fanget.

Ønsker dere en fin tirsdagskveld - endelig kan vi kose oss med fruene igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så flink Maren!! :klappe:

Det er så deilig med vår!!!

La oss håpe det IKKE blir mer vinter nå :fy:

Gleder meg til neste uke :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Traviata og Sandra!! Takk for hilsner- gleder meg virkelig til å treffe dere neste uke!

Ja nå er det jammen godt ute! Ikke mer vinter nå nei, nå vil vi ha vår og sommer!!

Idag var det tid for musikk igjen etter en liten pause i påsken. Maren syns nok det var på tide for makan til iver skal man lete lenge etter. Hun har stått å hoppet på fanget mitt og storkost seg virkelig idag. I tillegg benyttet hun sjansen mens hun hadde alles oppmerksomhet til å vise hvor flink hun er til å snu fra rygg til mage. Nå gjør hun det hele tiden nå :-) Men hun fikk applaus da :wink:

Skal kose meg med fruene idag ja, endelig litt ordentlig tv etter alle disse påskevariantene. Gleder meg!!! Men først får jeg ned å trimme bort litt påskemasipan, jeg har vært helt ram i påsken :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Silje :)

Så kjekt å lese at påsken din har vært fin! Og jammen synes jeg gullet ditt var flink når hun ble passet!Jeg er imponert! Stor jente er hun jo også blitt - er selv veldig spent på hva Martine veier i morgen når vi skal på kontroll. Må nok snart begynne med grøt jeg også. Hva slags type gir du til Maren?

Så bra at Maren likte seg i solen da - det gjorde nemmelig ikke frøkna vår. Hun hylte som bare det og ville mye heller være inne der det ikke var så skarpt lys hun!Har ikke fått solbriller til henne ennå :briller: , men hun var jo ikke i direkte sol heller da, men på fjellet oppi snøen blir det jo ganske kraftig lys!Tenkte å kjøpe noen jeg så på apoteket som hadde gummireim rundt istedet for sånne bak ørene. Veldig lurt!

Kos deg videre med prinsessa di, og ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...