Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Silje! :klem:

Ja her er det også kaldt - men sola varmer når man først er ute! Vi har gått turer vi, bare kledd på oss nok og brukt skinnposen, har ikke vært kaldere enn minus ti her så det er vel akkurat på grensen. Så lenge det ikke blåser tror jeg det går bra.

Hehe... apropos hønemor: første gang jeg og mannen var på kino etter at Brage ble født satt jeg konstant og sjekket mobilen for å se om det var noen melding fra barnevakten. Helt til jeg på slutten av filmen oppdaga at det var null dekning inne i kinosalen! :klaske:

Heldigvis hadde alt gått bra da!

Ønsker dere en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Silje :):vinke:

Gratulerer med nytt navn!! :-) Stusset litt med det samme jeg så det..!! :ler: Men mye enklere uten de X-ene ja! :wink:

Brr.. Kaldt hos deg ser jeg... :o Godt det omtrent aldri blir så kaldt her..! ..Eller på mange måter så har dere sikkert mye finere vinterer enn hva vi på vestlandet har... :roll: Synes ikke vi har noe annet enn rein, så litt snø, så rein igjen med selvfølgelig masse sur vind! :sjokk: Men så er det bra fint her når vi først har finevær da..! :Nikke: Noen synes jo det har sin sjarm dette ruskeværet også...

Så koselig med musikk i livets begynnelse da! :-) Sikkert kjempe gøy!

Vi skal på babymassasje neste uke, gleder meg masse til det!! :hoppe:

Ser dere koser dere masse du og Maren! Så kjekt å lese om dere!

Ønsker deg en kjempe fin torsdagskveld vennen!!

Takk for koselig hilsen i dagboken min! :klem:

Må prøve å oppdatere litt ofetere der inne fremover.. Det blir som oftest til at jeg bare leser i andres dagbøker!

Mange klemmer fra Sanna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt sol og mildere vær!! Nå skal jeg ut å gå en tur!!! Skriver mer i kveld jeg tenker jeg :)

Ha en fin dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har det... :wink: Finevær altså.. :-)

Her reiner der som bare det i dag.. Men godt det også, vil så gjerne at snøen skal forsvinne!! :sur:

Men jeg og Jonas trillet oss en laaang tur selv om det reinet vi! :wink: *missunnelig på fineværet* :ler:

Håper alt stå bra til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Takk for hilsner Sandra og Susanna!

Utrolig deilig med tur i det fine været i går. Var nesten så jeg ikke ville inn igjen, men stakkars Maren måtte jo få slippe å ligge i vognen hele dagen :wink:

Ble ikke noe mer skriving på meg i går da, dagen gikk utrolig fort!

På lørdag var vi på båtmesse på Lillestrøm. Godt å finne på noe sammen. Masse store dyre båter som ikke er i vår prisklasse hvertfall!! Men gøy å se alikevel. Etterpå dro vi på strømmen storsenter får å spise og shoppe litt klær til sambiss og Maren. Maren var et prakteksemplar hele dagen. Tror hun syns det var veldig stas å få sitte i bæresælen å se seg rundt. Hun var så opptatt at hun glemte at hun var sulten (og da glemte jo jeg og sambiss oss bort også :oops: ) alt gikk veldig bra. Hun skravlet og koste seg!

He he, jeg måtte le litt av henne natt til lørdag. Jeg våknet kl. 4 av at hun lå våken i sengen sin og "skravlet" og "sang" jeg syns det var litt tidlig å gi henne mat så jeg tenkte hun kunne ligge til hun ble utålmodig. Hun lå sånn nesten en time før hun ga anntydninger til å bli irritert så da gikk jeg ned å varmet flaske til henne og når jeg kom opp igjen lå hun med totten i munnen og sov søt :hjerte: Nydelige lille jenta mi!!!

Nå skal vi snart på musikken igjen. Jeg har sunget de sangene som vi sang der for henne og da smiler hun fra øre til øre, så blir nok gøy idag. Nå ligger hun ute å får seg litt søvn føst slik at hun er ordentlig uthvilt når vi skal dit.

Nei får ordne meg selv litt kanskje... Hei så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også gratulere Lillen med de to små guttene :hjerte: :hjerte: :blomst_opp:

Håper alt går bra med dem alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søt hun høres ut hun lille jenta di :hjertesmil:

Martine sover også med tommelen i munnen-smokken bare spytter hun ut så den tror jeg vi bare kan pakke vekk! De er jo utrolig søte når de sutter på tommelen da men det er nå desverre litt værre å venne de av med den :-?

Misunner dere som kan være ute og kose dere i det fine været. Her føler jeg vi må være inne hele tiden. Er det ikke barn som er syke så er de voksne sukk!

Ønsker dere en kjempefin dag videre :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje. Koselig at du vil være med på treff. Da ses vi ganske snart hos meg, håper jeg :wink:

Hilsen hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Søte lille Maren da.

Prøver meg på litt amming og KG samtidig, men det var visst ikke så lett så gir opp :ler:

Ha en fin dag Silje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Gleder meg til treffet vårt! :hoppe:

De er så gode når de ligger sånn og skravler, Brage var sånn i går kveld, lå og gurgla for seg selv kjempelenge! Artig å høre på :ler:

Gøy med båtmesse da - da vi var små dro vi på det hvert år, og syntes det var kjempegøy å late som vi eide alle de fine båtene! Vi hadde båt selv også, en gammel snekke, så jeg er nærmest oppvokst i båt - men nå har foreldrene mine solgt båten og jeg har "konvertert" til seilbåten mine svigerforeldre har!

Drømmer om båt selv en dag, men blir nok ikke på noen år.

Ha det fint, og gi Maren en stor klem fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Hanni, Sandra og La Traviata! Gleder meg skikkelig til mandag. Blir gøy og møte dere og guttene deres!

Idag har jeg vært skikkelig lat! Fikk ikke på meg klærne før langt ut på formiddagen og bare sittet å surfet på nett mens Maren sov. Egentlig burde jeg gått en lang tur, men den får jeg vist ta imorgen. Jeg var på besøk hos ei i barselgruppa mi idag. Kjente henne ikke så godt fra før, men var veldig koselig. Hun har en gutt som er 11 dager eldere enn Maren. Hun er derimot ikke bortskjemt med søvn om natten stakkars. Jeg er virkelig heldig jeg skjønner jeg. Syns synd på de som har det sånn som henne- sover jo aldri jo!!!

Nei, jeg får vel vekke den lille skjønne.. Hun måtte ha en liten lur, men sover hun lengere nå blir det vel tull med leggetid og det vil vi ikke ha noe av!

Hei så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare stikke innom for å si god helg!

Nå må ikke du bli smittet av forkjølelse da. Charmina har jo ligget flat, og La Traviata må bli frisk til mandag!!

Jeg skal holde meg unna sykdom jeg også.

Vi snakkes :)

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sandra :klem: Nei jeg skal holde meg frisk jeg. Sambiss er forkjøla så det blir nok ikke noe :kline: på han nei, får ikke smitte meg :wink:

Vært ute å gått i snøværet i dag vi. Syns det er så kjedelig å sitte hjemme hele dagen så må liksom ut på litt. Men utover det er det ikke så mye som blir gjort her om dagen, er supertiltaksløs når det gjelder :husarbeid: Må snu den trenden der. Fikk støvsugd i sta da, men ligger en stor haug med rent tøy som skriker om å bli lagt sammen. Så kjedelig da gitt!

Endelig helg og endelig Idol! :-) Syns det er så godt når helgen kommer og sambiss er hjemme hele dagen. Til mandag skal han til Bergen og bli der til torsdag eller fredag så det blir kjedelig da. Men har da litt å finne på neste uke så håper det går fort!

Men nå håper jeg at det kan slutte å snø snart, vil ha våren her jeg nå. Kjempelei, den dumme, våte snøen!

Tenker så mye på Lillen og familien hennes. Så utrolig trist at de skulle miste ene gutten, kan ikke fatte hvor tungt de må ha det nå. En rose til lillenfamilien :dagensrose:

God helg til alle som stikker innom! :vinke:

:klem: Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du savner våren!

Da synes jeg det er på plass med et vårrop her:

:blomst: *VÅREN!!! :blomst: VÅREN!! :blomst: VÅREN!!!* :blomst:

:klappe: Vekk med snø og kaldt! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutter meg veldig til vårropet til Sandra over her!Det skal bli vidunderlig deilig! Men i dag er det kjempesurt her da det har kommet snø også :sur:

Misunner dere som skal på treff - jeg bor jo på helt feil kant av landet jeg jo :ler: Jeg får heller være med dere i ånden! :)

Håper dere får en fin helg i Silje heimen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Sandra og Charmina. De vårropene hjelper ikke foreløpig, det er bikkjekaldt her. Skikkelig surt å gå tur. :sur: Nå er jeg lei!!!!

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

VÅREN KOM TIL OSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krysser fingrene for at det går etterhvert :wink:

Jeg har holdt meg frisk jeg så nå gleder jeg meg til treff imorgen. Håper bare feberen til La Traviata har gått sin vei og at hun føler seg mye bedre. Måtte le litt av niesen min her om dagen, jeg sa til min svigerinne at jeg skulle være litt vill og gal å møte dere jentene som jeg hadde truffet på internett og aldri møtt før. Da smalt det fra henne. Du tante- det kan være skikkelig farlig det assa!!!!! Hun så helt forskrekket ut! :hoho: Håper dere ikke er noen forbrytere som skal lure meg trill rundt da.

Mannen og Maren ligger å tar seg en liten lur så da kan jeg sitte her litt i fred, er litt deilig med litt Siljetid på nett :-) I helgen har det ikke skjedd mye spennende, bare slapper av.

Nei, ha en fin søndagskveld alle som stikker innom!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt av niesen min her om dagen, jeg sa til min svigerinne at jeg skulle være litt vill og gal å møte dere jentene som jeg hadde truffet på internett og aldri møtt før. Da smalt det fra henne. Du tante- det kan være skikkelig farlig det assa!!!!! Hun så helt forskrekket ut!  Håper dere ikke er noen forbrytere som skal lure meg trill rundt da.

:hoho: Synes jeg ser for meg de skummle jentene Sandra, LA Traviata og Hanni som skal ut og bølle med Silje :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Silje :)

Ønsker deg ei kjempe fin uke!

Missunner dere jeg som drar på treff, sikkert kjempe kjekt!! :-) Kos dere masse!!

:klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...