Gå til innhold

Dagboken min

Nanella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei, takker for alle julehilsner!

Ikke mye tid til å sitte her i jula, men det er vel likt for de fleste.

Koser meg med Maren i jula. Hun får all min oppmerksomhet om dagen. Hun er så herlig nå. Smiler og snakker til meg- følger med. Snill som vanlig, men et par våkennetter har det blitt hittil i jula, må vel bare regne med det. Så lenge hun smiler og ikke skriker når hun er våken er jeg fornøyd. Det er kanskje heller ikke så rart at ting blir litt annerledes i rytmen når det skjer så mye.

Driver å prøver å få til et nytt bilde av Maren, men må til litt klunder først.. Sandra hjelper meg da så da går det til slutt.

Nå bærer det avgårde til middag hos noen venner. Kommer vel sterkere tilbake her på nyåret.. Er lite innom på nett, derfor er det ikke så mye å høre fra meg. Men som sagt, kommer sterkere tilbake.

Fortsatt god jul til alle sammen og et godt nytt år! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XSiljeX! :klem:

Det høres ut som dere koser dere skikkelig, til tross for at døgnrytmen blir litt annerledes i jula! Det merker vi også.

Er spent på å se nye bilder av Maren! :hoppe:

Håper dere får det til!

Ha en fortsatt god romjul og nyttår!

Hørte nå at alle ble oppfordret til å støtte flomofrene istedet for å kjøpe raketter. Det var en fin tanke synes jeg!

Ha det bra så lenge! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann XsiljeX!

Godt å høre at alt står bra til med dere! Å, som jeg gleder meg til å se ett nytt bilde av skjønne lille Maren! :hjerte: :-)

Kos deg masse videre i romjulen og inn i det nye året!!

Mange :klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner La Traviata og Sanna!! :-)

Har fortsatt ikke fått til bilde, venter på at Sandra sender meg et hakk mindre format. Så fort jeg får det skal jeg legge det ut! Har noen flere bilder jeg skal sende til Sandra også- må jo vise frem Maren i julekjole og litt, hun er jo så god!!! :hjerte:

Idag tidlig lå hun på magen min i bare bleia, tror dere hun koste seg. Smilte til meg, lagde kose lyder og "snakket" masse :hjerter: smelt!!! Huff jeg får nesten litt dårlig samvittighet jeg nå i jula, hun blir jo dratt med hit og dit og det er jo ikke alle steder det er like behagelig for henne å være, merker hun blir mer utilpass da. Vet jo at hun ikke har vondt av det, men vil jo så gjerne at hun skal føle det trygt og godt også. Vi får roe det ned igjen etter jul. Ha noen dager hvor det bare er oss med turgåing og kos.

Huff syns det er grusomt med disse flomofrene ja, de trenger all hjelp de kan få der nede. Tenk alle de livene som har gått tapt i julen. Tragisk!!

Fortsatt god jul og godt nytt år til alle som stikker innom :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje!

Jeg sendte deg nytt bilde i går kveld. Første gangen glemte jeg jop å legge det ved, men oppdaget det med en gang, så sendte deg ny mail med vedlegget rett etterpå.

Jeg så du ikke hadde oppdaget det i går kveld, så da sendte jeg enda en mail jeg ;)

Høres ut som dere hadde det koselig i dag tidlig. Smilene til disse små er jo så fiiine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se nye bilder av Maren!Må prøve å få lagt ut noen nye jeg også - de forandrer seg jo så veldig!

Kjekt at du har hatt en fin jul!

Kos deg videre i romjula!

STOR :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil, jeg vil se nye bilder av Maren! :hoppe:

Ikke for å mase eller noe altså :sjenert:

Det er fint å roe ting litt ned i jula også, det blir mye farting og besøk hit og dit. Nå tror jeg Brage har vent seg litt til det, vi var på besøk i kveld også, men bare hos foreldrene mine da, og der er han jo kjent. Vi vanker der flere ganger i uka! Han lå og sov inne på soverommet deres med masse ståk og bråk ute i stua! Og våkna ikke da vi skulle hjem heller. :klappe:

Ha det fint disse siste dagene av året, og kos deg på nyttårsaften! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år alle sammen!! Takk for hilsner. Nå ligger det hvertfall et nytt bilde av Maren i albumet mitt.. Tykk på Maren linken min så skal det vel komme opp tror jeg :-) Skal sende over noen flere bilder til Sandra også så det kommer flere. Har fått tatt noen bilder i jula. Må få kjøpt meg barnealbum jeg nå slik at jeg får satt de inn og skrevet tekst mens jeg fortsatt husker.. Er ikke så flink til sånt, men nå er det bare å ta seg selv i nakken!!

Syns nesten det er litt godt at jula er over jeg nå og at vi kommer inn i normale rutiner.. Synd at ikke sambissen kan være hjemme men sånn er det jo bare.

Nå skal jeg komme gang med spinning en gang i uken til å begynne med i tillegg til turene jeg går. Blir godt å komme igang med litt trening igjen. :Nikke:

Nå skriker tulla mi så hun vil vel kanskje ha litt mat?? :wink: Får skrive mer senere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XSiljeX, og godt nytt år! :klem:

Kjempefint bilde av Maren! Så stor hun har blitt da... :hjerter:

Gleder meg til å se flere også.

Helt enig, skal bli litt godt å komme tilbake til normal hverdag igjen! I jula har jo døgnrytmen blitt temmelig kaotisk :roll: Ikke så rart, når man skal dra med seg disse små på besøk hit og dit. Brage virka sliten nå etter sein kveld nyttårsaften og besøk både i går kveld og i kveld!

Jeg har også fryktelig lyst til å begynne å trene. Men er usikker på hvor mye man kan trene/hva slags trening som er best. Stemmer det at man ikke skal hoppe så mye, eller er det OK noen måneder etter fødselen?

Hva heter forresten de p-pillene man kan ta når man ammer? Jeg likte ikke minipillene noe særlig, og kunne tenke meg å prøve de p-pillene istedet. Skal bytte fastlege, han jeg har nå er jo helt håpløs :-( Hadde ikke hørt om dem engang.

Ha det bra så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia XsiljeX!

For et nydelig bilde av Maren!! :hjerte: Jeg også gleder meg til å se flere bilder av lille jenta di! :Nikke:

Godt å høre at alt står bra til med dere!

Ja, kan tenke meg det blir godt å begynne å trene litt igjen, jeg ser frem til den tiden jeg også!! :-) :Nikke:

Litt forsinket hilsen men : GODT NYTT ÅR!

:klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Takk for hilsner La Traviata og Susanna!! Ikke sant hun er nydelig :wink: Og ja, hun har blitt stor. Vokser så fort. Jeg har sent flere bilder til Sandra så legger de ut når jeg får de tilbake.

Jeg husker ikke akkurat nå hva de p-pillene heter La Traviata, men skal skrive i dagboken din når jeg har de forran meg jeg. Skal begynne på de snart. Venter ikke til mensen kommer, tar ikke sjansen på det. Vente litt med nestemann... :-)

Nå har jeg, sambissen og Maren tatt en dusj sammen, føste gangen hun er med i dusjen og gjett om hun koste seg!! Er spent på hvordan natten blir. I natt sov hun i sengen sin i 9 timer i strekk uten mat!!! Sovet litt på dagen idag også, så kan vel hende jeg får igjen litt i natt da.. Vi får se, ikke lett og beregne.

Hun har fått tran idag også.. (litt treg er jeg ja, vet det) og det var det ingen protester på. Imponert jeg.

Ja det virkelig bli godt å komme seg på trening igjen ja. Føler seg fort litt mer vel igjen da ja. Hjelper jo på disse turene jeg går også da. Jeg vet ikke hvordan det er med type trening man bør vente med jeg.. Jeg skal trene spinning til å begynne med og tror ikke det gjør noen skade. Aerobicen venter jeg litt med. Men jeg er ei spinning jente fremfor løp og hopp og sprett jente jeg da, så det er det jeg ville valgt først uansett.

Huff det er så mye jeg føler jeg ikke har skrevet om her i jula, har ikke vært like flink til å oppdatere da, men det er vel kanskje bare fordi jeg er vant med å oppdatere hver dag. Det får bare bli sånn.. Vi har hvertfall kost oss masse og det er jo det viktigste!!

Nei, får være litt sosial i stua jeg også kanskje, jeg klager jo på sambissen når han gror fast forran dataen :roll:

Ha en fin kveld alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så mange fine bilder av Maren! :-) Hun er helt nydelig! :hjerte:

Innom for å ønske deg en kjempe fin dag XsiljeX, håper alt står bra til med dere!

:klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XSiljeX! Flotte bilder av Maren du hadde lagt ut! Hun er jo helt nydelig, ser at hun er blitt større, men hun er fortsatt et lite nurk da! :hjerter:

Håper dere koser dere!

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...