Gå til innhold

Plastikkposer og søppel

Fremhevede innlegg

Gjest Rettpåsak
Skrevet

Heisann.

Har en slags tøygreie som jeg putter plastikkposene fra matbutikken i. Bruker plastikkposene til å ta ut søppelet med. Men jeg har alltid mere søppel enn plastikkposer. Hvordan ville dere løst det her? Ikke verdens største problem, men tenkte det kunne gjøre hverdagen litt enklere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Har en slags tøygreie som jeg putter plastikkposene fra matbutikken i. Bruker plastikkposene til å ta ut søppelet med. Men jeg har alltid mere søppel enn plastikkposer. Hvordan ville dere løst det her? Ikke verdens største problem, men tenkte det kunne gjøre hverdagen litt enklere.

1. Hør med renovasjonselskapet der du bor om de gir ut sånt.

2. Kjøp en rull med søppelposer på butikken. Ikke alle har det, men sjekk hos større kjeder.

Skrevet

Heia,samme her men jeg må bare kjøpe noen ekstra poser så jeg alltid har ;-))

Skrevet

Du får handle mer da eller få mindre søppel. Nei, bare tulla.

Vet ikke om du har sortering av søppel der du bor, men de fleste steder har jo steder hvor vi kan kaste papir og glass i konteinere.

Mye matvarer er alt for godt pakket inn. En venninne av meg la igjen mye av det i butikken. Ja, det gjorde hun, ikke jeg.

Bortsett fra disse forslagene ville jeg også kjøpt ekstra poser på rull og hatt i skapet.

Gjest Rettpåsak
Skrevet
Du får handle mer da eller få mindre søppel. Nei, bare tulla.

Vet ikke om du har sortering av søppel der du bor, men de fleste steder har jo steder hvor vi kan kaste papir og glass i konteinere.

Mye matvarer er alt for godt pakket inn. En venninne av meg la igjen mye av det i butikken. Ja, det gjorde hun, ikke jeg.

Bortsett fra disse forslagene ville jeg også kjøpt ekstra poser på rull og hatt i skapet.

Hvor kjøper man poser på rull?

Skrevet

Blant annet der hvor Vipp-søppelbøtter selges. Vipp har egne søppelposer i samme størrelser som søppelbøttene (sjansen for å finne en i lik størrelse som den du har hjemme er altså stor, Vipp eller ei). Koster rundt 45,- tror jeg.

Skrevet

Avfallsposer (på rull, tror det er eneste mulighet?) får du på rimi, kiwi, rema osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...