Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Utover dagen så kan jeg få noen brune flekker/belegg øverst i kroken på noen av fortennene mine (og også noen bak).Det går ikke vekk hvis jeg pusser bare hvis jeg skraper det vekk med neglen etc.Så er det borte til neste dag.Jeg trodde det kom av brus,for da jeg var liten så hadde jeg veldig mye brunt belegg på fortennene (som kunne skrapes vekk)særlig når jeg drakk brus synes jeg. Men så gikk det over og jeg har ikke hatt det siden.Inntil for over et år siden. Men det har ikke noe med brus å gjøre,selv om det kanskje kan bli litt verre av det.Selv om jeg ikke har drukket brus hele dagen og spist sunt så kan det komme.Før drakk jeg ganske ofte cola og kunne til og med legge meg uten å pusse tennene etter å ha drukket cola osv.og tennene var like fine dagen etter. Nå drikker jeg mye sjeldnere brus, og heller ikke så mye juice. Noen som har hatt dette,eller vet om dette?Noe som hjelper?
Sniglå Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Drikker du kaffe eller te? Røyker du? Bruker du noe skyllemiddel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå