Gå til innhold

Jenter og kvalitet på ONS-partnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom feil ut i forrige tråd så jeg starter like så greit en ny...

Blir vanlige gutter som meg med vanlig (ikke veltrent) guttekropp og gjennomsnittlig penis sett på av jentene som under middels attraktiv når det kommer til tilfeldig fyllesex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere si litt om hvordan "kvaliteten" på ONS-partnerne deres er kontra kjærester og dates?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Kan dere si litt om hvordan "kvaliteten" på ONS-partnerne deres er kontra kjærester og dates?

For min del temmelig lik. Jeg liker i utgangspunktet kun å ha sex med noen jeg har et godt øye til, (og som jeg evt kan falle for, om jeg ikke allerede har gjort det:P)

Men uansett om det ikke er noen følelser inni bildet eller ikke, må det være en jeg har kjemi med, en morsom vanlig sjarmerende gutt. Jeg liker ikke kjekkas-typen med overflod av selvtillit og sleskefaktor, det er turn off så det holder, kanskje fordi jeg ikke er sånn type selv, og da føler jeg meg ikke vel sammen med slike typer.

Skrevet
For min del temmelig lik. Jeg liker i utgangspunktet kun å ha sex med noen jeg har et godt øye til, (og som jeg evt kan falle for, om jeg ikke allerede har gjort det:P)

Men uansett om det ikke er noen følelser inni bildet eller ikke, må det være en jeg har kjemi med, en morsom vanlig sjarmerende gutt. Jeg liker ikke kjekkas-typen med overflod av selvtillit og sleskefaktor, det er turn off så det holder, kanskje fordi jeg ikke er sånn type selv, og da føler jeg meg ikke vel sammen med slike typer.

Men vil du si at utseendet spiller mer inn når du takker ja til en ONS enn når du takker ja til en date?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Men vil du si at utseendet spiller mer inn når du takker ja til en ONS enn når du takker ja til en date?

Altså nå får jeg ikke tilbud om ONS og dater i hytt og pine, men hvis det er to gutter som spør meg om en ONS og vi ikke har snakket sammen eller på noen som helst måte fått mulighet til komme overens, den ene har et utseende jeg liker, den andre ikke, da velger jeg den med det bra utseendet selvfølgelig.

Men om jeg hadde hatt god kjemi med en fyr med mindre bra utseende (nå er jo det veldig relativt da) og han var hypp hadde jeg lett tatt han framfor en kjekk fyr som tilfeldigvis kom forbi og også var hypp.

For meg så klarer jeg ikke å tenne på eller ha en ONS med noen jeg ikke har en slags connection med, så derfor blir kriteriende mine veldig like.

Finns sikkert jenter som er annerledes og.

Skrevet
Altså nå får jeg ikke tilbud om ONS og dater i hytt og pine, men hvis det er to gutter som spør meg om en ONS og vi ikke har snakket sammen eller på noen som helst måte fått mulighet til komme overens, den ene har et utseende jeg liker, den andre ikke, da velger jeg den med det bra utseendet selvfølgelig.

Men om jeg hadde hatt god kjemi med en fyr med mindre bra utseende (nå er jo det veldig relativt da) og han var hypp hadde jeg lett tatt han framfor en kjekk fyr som tilfeldigvis kom forbi og også var hypp.

For meg så klarer jeg ikke å tenne på eller ha en ONS med noen jeg ikke har en slags connection med, så derfor blir kriteriende mine veldig like.

Finns sikkert jenter som er annerledes og.

Hvordan vil du si at tilbudende stiller seg på sjekkefronten kontra datingfronten da? Du sier at det er "temmelig likt", du må gjerne utdype det..

På meg virker det som om det er veldig skjeivt fordelt, hvor det jeg ser på som helt vanlige jenter stadig går hjem med høye og kjekke menn, med veltrent kropp og trendy klesstil, men når jeg ser de samme jentene igjen med type, da er det en mer gjennomsnittlig "stakkar" de er sammen med. Jeg har også inntrykk av at beilerne på byen har bredere seksuell erfaring, er bedre utstyrt og tilbyr generelt enn helhetlig bedre sexopplevelse enn hva kjærestene gjør. Dette er noe jeg har plukket opp fra samtaler på fest o.l.

Jeg har fått med meg at mange mener sex med følelser er bedre enn fyllesex uansett, men du skjønner hva jeg mener. Sexbombene treffer de mellom forholdene, når de er single og bare er ute etter lek.

Skrevet
Hvordan vil du si at tilbudende stiller seg på sjekkefronten kontra datingfronten da? Du sier at det er "temmelig likt", du må gjerne utdype det..

På meg virker det som om det er veldig skjeivt fordelt, hvor det jeg ser på som helt vanlige jenter stadig går hjem med høye og kjekke menn, med veltrent kropp og trendy klesstil, men når jeg ser de samme jentene igjen med type, da er det en mer gjennomsnittlig "stakkar" de er sammen med. Jeg har også inntrykk av at beilerne på byen har bredere seksuell erfaring, er bedre utstyrt og tilbyr generelt enn helhetlig bedre sexopplevelse enn hva kjærestene gjør. Dette er noe jeg har plukket opp fra samtaler på fest o.l.

Jeg har fått med meg at mange mener sex med følelser er bedre enn fyllesex uansett, men du skjønner hva jeg mener. Sexbombene treffer de mellom forholdene, når de er single og bare er ute etter lek.

Jeg mener at du har et litt forenklet syn på utseende og dating/ONS....

Personlig tror og mener jeg at skjønnheten ligger i betrakterens øyne. Den jenta som DU syns ser vanlig ut, vel, hun kan godt være sexy og ekstremt vakker i mine øyne. Personlightet og god kommunikasjon er viktigere enn du tror.

Sex er ALLTID best med følelser. Det er jo helt naturlig.

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet

kan du ikke bare begynne å trene litt så du blir veltrent da?

Skrevet
kan du ikke bare begynne å trene litt så du blir veltrent da?

Hva?

Spørsmålet var:

Blir vanlige gutter med vanlig (ikke veltrent) guttekropp og gjennomsnittlig penis sett på av jentene som under middels attraktiv når det kommer til tilfeldig fyllesex? ..

Skrevet
Jeg mener at du har et litt forenklet syn på utseende og dating/ONS....

Personlig tror og mener jeg at skjønnheten ligger i betrakterens øyne. Den jenta som DU syns ser vanlig ut, vel, hun kan godt være sexy og ekstremt vakker i mine øyne. Personlightet og god kommunikasjon er viktigere enn du tror.

Sex er ALLTID best med følelser. Det er jo helt naturlig.

Ja, men jeg ser helt klart en tendens i forskjellene på hvem damene går hjem med på byen og hvem de drar på kino med på tirsdag. Det er ikke de samme guttene, på ingen måte. Er det bare meg som ser det??

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet
Jeg kom feil ut i forrige tråd så jeg starter like så greit en ny...

Blir vanlige gutter som meg med vanlig (ikke veltrent) guttekropp og gjennomsnittlig penis sett på av jentene som under middels attraktiv når det kommer til tilfeldig fyllesex?

Jeg vet sjelden penisstørrelsen på en jeg har ONS med før sexen er i gang. Når det gjelder om de er veltrente eller ei så er ikke dette noe som teller sterkt ut på tiltrekningsskalaen for min del.

Tiltrekning kommer an på karisma, utstråling, personlighet, kjemi og et utseende som tiltaler nettopp meg - akkurat som det alltid gjør. Forskjellen er vel at med en kjæreste så blir man bedre kjent og personligheten teller mer. Et ONS trenger ikke være Mannen i ditt liv personlighetsmessig så lenge en sterk fysisk tiltrekning er der. Han trenger bare være interessant en kveld, hehe.

Men dette er slett ikke et bevisst valg jeg tar. Jeg går ikke ut og tenker "i dag skal jeg ha et ONS, så nå trenger jeg bare finne en sexbombe". Jeg møter jo alle menn med akkurat de samme kriteriene på en måte, jeg kan ikke bestemme hva som tiltrekker meg.

Mine studier i fyllesjekking tyder på at jentene som gjerne blir litt kåte og hypp på ONS i løpet av kvelden ofte ender opp med en pågående mann. En som bare går og "tar" dem rett og slett. Du trenger ikke muskler hvis du har litt pågangsmot og skills.

Skrevet
Jeg vet sjelden penisstørrelsen på en jeg har ONS med før sexen er i gang.

Nei, men du forventer kanskje at han har noe mer enn det vanlige å by på om han vil ha fyllesex med deg?

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet
Ja, men jeg ser helt klart en tendens i forskjellene på hvem damene går hjem med på byen og hvem de drar på kino med på tirsdag. Det er ikke de samme guttene, på ingen måte. Er det bare meg som ser det??

Jeg har ikke lagt spesielt merke til det?

Og han de drar med på kino på tirsdag kan jo også godt ha startet med fyllesex. Forskjellen er bare at han var trivelig å spise frokost med også, imens de kjekke sexbombene stakk eller viste seg å være like interessante som en boks med leverpostei. Tror ikke damer ser spesielt etter pene ONS og stygge kjærester.

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet
Nei, men du forventer kanskje at han har noe mer enn det vanlige å by på om han vil ha fyllesex med deg?

Haha nei, hvorfor skulle jeg det?

Penisstørrelser varierer jo, og de er ikke generelt større blant de som er fulle og kåte.

Skrevet
Tror ikke damer ser spesielt etter pene ONS og stygge kjærester.

Nei, jeg tror de etterhvert innser at de ikke kan få prima varer når det er forhold de er ute etter, og ikke bare puling...

Skrevet
Haha nei, hvorfor skulle jeg det?

Penisstørrelser varierer jo, og de er ikke generelt større blant de som er fulle og kåte.

Hvorfor? Fordi du kan! Det er jo du som bestemmer om det blir sex eller ikke.

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet
Hvorfor? Fordi du kan! Det er jo du som bestemmer om det blir sex eller ikke.

Det har jeg allerede bestemt meg for når jeg drar ned boxeren hans.

Og da har jeg ingen forventninger utenom det normale.

Skrevet
Nei, jeg tror de etterhvert innser at de ikke kan få prima varer når det er forhold de er ute etter, og ikke bare puling...

Nå er det ikke alltid at casanovaene er like gode på andre ting som de er til sjekking, jenter er kresnere på forhold, men da på andre kriterier.

En rundbrenner på byen er ikke det jeg kaller prima vare, selv om han kan se bra ut.

Skrevet
Det har jeg allerede bestemt meg for når jeg drar ned boxeren hans.

Og da har jeg ingen forventninger utenom det normale.

Javel, men jeg mistenker at du er i et mindretall. De fleste ville forventet noe ekstra om de først skal ha sex med en fremmed. Da vil de ikke bare ha vanlig forhold-sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...