Gå til innhold

Interiørbutikker med ting til barnerom

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Hei!

Noen som har interiørbutikker å anbefale som har ting til barnerom?

Er bl.a. ute etter kommode, bilder og annet stæsj og ønsker en litt koselig søt stil som passer til jente.

Takknemlig for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Sia har ganske mange hyggelige ting til barnerom... Det selges gjennom forhandlere, men de har nok bedre utvalgt i sine egne butikker (fullsortiment..)

EDIT - var litt rask med linken...

Forsøk www.sia.se

så får du sikkert opp forhandlerliste litt avhengig av hvor du bor...

Noen spesiell stil du er på jakt etter?

Endret av Fr. Linn
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Hei

Sia har ganske mange hyggelige ting til barnerom... Det selges gjennom forhandlere, men de har nok bedre utvalgt i sine egne butikker (fullsortiment..)

EDIT - var litt rask med linken...

Forsøk www.sia.se

så får du sikkert opp forhandlerliste litt avhengig av hvor du bor...

Noen spesiell stil du er på jakt etter?

Takk for tips.

Jeg vil vel gjerne lage et jentete rom, blir nok en del rosa. Vil gjerne det skal være koselig, søtt men kanskje også litt chabby chic.

Skrevet

ah! Har du forsøkt Shabby på Briskeby?? Der har de en egen "avdeling" for barn - både klær og interiør.

Lurer på om de har det på Chicas og venner på Majorstuen også - men er ikke helt sikker...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Wenche_*
Skrevet

Noen som vet om det finnes en slik butikk på Lillestrøm.

Jeg er også ute etter det samme som trådstarter og skal snart til Lillestrøm på besøk.

• 1 måned senere...
Gjest Fru Hansen
Skrevet

Hei! Dette er jeg også interessert i!

Skrevet
Takk for tips.

Jeg vil vel gjerne lage et jentete rom, blir nok en del rosa. Vil gjerne det skal være koselig, søtt men kanskje også litt chabby chic.

Da hjelper det nok om du søker etter "shabby", da det er det det heter. Chabby ville forresten vært uttalt "kabby"

• 1 måned senere...
Skrevet

På saligelavendel.blogspot.com er det noen nye bilder til barnerom med begynnelsen på kjente barnesanger. Shabby Chic stil.

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Det er egentlig få interiørbutikker her som har alt man trenger til et barnerom, ofte blir det finest om man mikser ting fra forskjellige steder. Jeg synes de har mye fint på Ikea og Living feks, men det kommer kanskje litt an på hvilken stil du har.

Ellers kan det være lurt å samle inspirasjon på interiørbloggene og se hvor de har skaffet ting fra. Her er en side som samler opp vakre barnerom fra forskjellige blogger.

Skrevet

Det de aller fleste gjør, er å kjøpe hvite basismøbler, og fyller rommet med rosa tilbehør. SIA har masse nydelige ting til små prinsesserom.

Det er sjeldent man finner alt man ser etter på ett sted :) Er det noe spesielt du ser etter, så er det lettere å hjelpe.

Barnas hus har forresten søte klassiske, rosa dynetrekk og sprinkelbeskyttere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...