Gå til innhold

Hårete fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tullprat. Det er bare teit med en "aldersgrense" - poenget er hva hver enkelt person kler best og/eller liker best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må bare le av endel innlegg her inne!

Alderskrense på intimfrisering?? really?

Noen tror at man slutter å være seg selv og plutselig trer inni en grå, døll masse når man når en bestemt alder, tror jeg.

Jeg kan altså glattbarbere meg nå om jeg vil, men om to år må jeg slutte med det, for det som er turn-on nå blir både komisk og harry (faktisk!) to år fram i tid?

Well, I've got news for de som er unge nok i hodet til å tenke sånn - man er seg selv, livet ut - og har man preferanser rundt noe beholder man disse selv om man ikke er 20 år lenger, altså.

Endret av Miss Undercover
Gjest Gullkorn fra pikemunn
Skrevet

Hår i en trekant, mens bart på undersiden. Er virkelig ikke særlig for den prepubertale trenden helt uten hår... :nei:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Det ble bare litt tragikomisk for meg at en voksen mann skulle bli så sjokkert over en hårete mus. Også fikk jeg litt klaus på denne damens vegne som åpenbart hadde litt liten margin mellom å være turn-on og turn-off...

Men nå er det jo også mange kvinner som har ganske sterke preferanser på barbering hos henn også. Hadde en eks som også rett ut har sagt at hun syntes kjønnshår på menn var turnoff og at hun elsket glattbarbert.

Skrevet
Hår i en trekant, mens bart på undersiden. Er virkelig ikke særlig for den prepubertale trenden helt uten hår... :nei:

Bart på undersiden! Det skulle tatt seg ut. En kjekk Burt Reynolds bart. :D

Skrevet

Jeg har en del hår, jeg stusser og holder det ryddig, men fitta er hårete. Jeg har hår på kjønnsleppene - liker det ikke, ser ikke så pent ut, men det er ubehagelig å barbere, og så klør det etterpå.

Men som sagt, holder det ryddig, og stusser jevnlig.

Skrevet
Men nå er det jo også mange kvinner som har ganske sterke preferanser på barbering hos henn også. Hadde en eks som også rett ut har sagt at hun syntes kjønnshår på menn var turnoff og at hun elsket glattbarbert.

En ung, ivrig beiler sendte et bilde til meg av sitt høyreiste, svulmende organ. Han var barbert i kjønnsområdet, og ellers hårbevokst oppover magen og brystet og på lårene. Det så litt merkelig ut, synes jeg :ler:.

Skrevet

Helt fair å foretrekke det ene eller det andre - men jeg synes det er veldig merkelig, enten det er kvinner eller menn, når man freaker ut av at det gror hår på partnerens kjønnsorgan.

En ung, ivrig beiler sendte et bilde til meg av sitt høyreiste, svulmende organ. Han var barbert i kjønnsområdet, og ellers hårbevokst oppover magen og brystet og på lårene. Det så litt merkelig ut, synes jeg :ler:.

Ja, det blir HELT feil. :ler:

Gjest Gullkorn fra pikemunn
Skrevet
Bart på undersiden! Det skulle tatt seg ut. En kjekk Burt Reynolds bart. :D

Hahha, nettopp! En real trønderbart. Innmari sexy!

Skrevet
Fordi eg ikkje liker kroppshår andre steder enn på hodet.

Kroppshår har man - pr def - på kroppen.... På hodet har man hodehår....

Håper jeg aldri ender opp i køya med noen med hodet fullt av kroppshår... Yukk...

Skrevet
Jeg liker også hår der nede. Har også hevet meg over svææære bevere med god apetitt. Har ikke noe problemer med et. De er riktig nok noe sjeldne...

Artig å ha sex med ei jente som ikke har vært «forberedt» og blir overrasket over at det bare blir godt mottatt :romeo:

Bæveren har vært en utrydningstruet dyreart, men den har hatt litt fremgang de siste årene tror jeg... Tror den er borte fra den verste lista nå... ;)

Skrevet
Jeg er en gutt som foretrekker at jenter har litt hår på fitta. Det kan være sexy med ei barbert mus også, men jeg foretrekker altså litt hår.

Spørsmålet er: Hva er mest behagelig? Hvis du skulle velge ut fra egen preferanse, ikke ut fra hva andre synes, hva hadde du valgt?

det kmmer litt ann på, jeg synes det blir mer følsomt dersom man fjærner hårene.

Skrevet
Jeg må bare le av endel innlegg her inne!

Alderskrense på intimfrisering?? really?

Noen tror at man slutter å være seg selv og plutselig trer inni en grå, døll masse når man når en bestemt alder, tror jeg.

Jeg kan altså glattbarbere meg nå om jeg vil, men om to år må jeg slutte med det, for det som er turn-on nå blir både komisk og harry (faktisk!) to år fram i tid?

Well, I've got news for de som er unge nok i hodet til å tenke sånn - man er seg selv, livet ut - og har man preferanser rundt noe beholder man disse selv om man ikke er 20 år lenger, altså.

Her var det mye fin trøstpsykologi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...