Gå til innhold

Hårete fitte?

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Jeg er en gutt som foretrekker at jenter har litt hår på fitta. Det kan være sexy med ei barbert mus også, men jeg foretrekker altså litt hår.

Spørsmålet er: Hva er mest behagelig? Hvis du skulle velge ut fra egen preferanse, ikke ut fra hva andre synes, hva hadde du valgt?

Hm, med den overskrifta så jeg for meg et flammende innlegg som brølte ut et rungende JAAAAAA til skikkelig bush og kratt - mus, så feil kan man ta.....

Litt hår = nice. Jeg foretrekker en veltrimmet trekant eller landingsstripe.

Glatte lepper er en nytelse å kysse/slikke leeeeeeenge.

Konklusjon: Litt hår på berget og glatt i spalten er å foretrekke her i gården.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det sjedent glattbarbert. Kjører på med vinterpels stort sett året rundt. Lar det selvfølgelig ikke gro over, visse grenser går det!

Skrevet

Hår er kvalmt, sykt og unaturlig. Jeg vil aldri ha sex med en mann som har hår andre steder enn på hode. Æsj.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Hår gjør det hele litt mer mystisk rent visuelt, samtidig som det ved nærmere granskning også trigger lysten. Fermoner er på en måte den sjette sansen, disse signalmolekylene påvirker i hvert fall mine nevrotransmittorer.

Skrevet

Jeg synes det er fint med hår, men det ser ut til at jeg er en utdøende rase :)

Skrevet
Hår gjør det hele litt mer mystisk rent visuelt, samtidig som det ved nærmere granskning også trigger lysten. Fermoner er på en måte den sjette sansen, disse signalmolekylene påvirker i hvert fall mine nevrotransmittorer.

Uhm...nå er vel ikke feromoner avhengig av hårvekst, da. Poenget med hår i skrittet og under armene er - i tillegg til temperaturregulering - å samle opp lukt.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Du vet.. mye vil ha mer, men fanden vil ha fler.

Skrevet
Du vet.. mye vil ha mer, men fanden vil ha fler.

Du skal høre mye.

Gjest gift mann
Skrevet
Som hinata.. Glatt under, og en stripe eller trekant på fremsiden..

Av og til fjerner jeg alt, men jeg får som oftest litt for barnerumpe-følelse etter ett par dager med helt glatt mus :sjokk:

Får litt noia og føler meg som en liten jentunge igjen, så de periodene med helt glatt kjønn varer ikke lenge :fy_fy:

Er helt enig med deg, hun jeg bor sammens med er også sånn, men som oftest er hun ikke barbert i det hele tatt, men så gjør vi det sammen noen ganger, Flott med noe hår, blir mer deilig smak og lukt!!!!

Skrevet
Jeg synes det er fint med hår, men det ser ut til at jeg er en utdøende rase :)

Vi er ikke mange, nei... :gjeiper:

Skrevet

Jeg er glad litt hår er tilbake på moten igjen. Helt blankpolert er ut!

Skrevet

Litt hår er helt ok...så lenge man slipper å plukke hår mellom tenna i flere dager etterpå....

Gjest Gjest_j19_*
Skrevet
Hår er kvalmt, sykt og unaturlig. Jeg vil aldri ha sex med en mann som har hår andre steder enn på hode. Æsj.

Det er det du sier som er kvalmt og ekkelt og feminint. Menn skal da ha hår..!

Skrevet

Puuuuh - da slipper jeg... ;) Har hår alle andre steder enn på hodet....

Vel - ører, nese og skjeggvekst er jo forsåvidt også på hodet....

Skrevet
Det er det du sier som er kvalmt og ekkelt og feminint. Menn skal da ha hår..!

Det er faktisk fra naturens side naturlig at kvinner også har hår! Jeg kommer aldri til å glattbarbere meg for å tekkes en mann. Hittil har jeg aldri opplevd at noen har rygget i avsky på grunn av hår på mitt kjønnsorgan eller på annen måte gitt uttrykk for at de synes det er avtennende og ekkelt.

Skrevet
Jeg er en gutt som foretrekker at jenter har litt hår på fitta. Det kan være sexy med ei barbert mus også, men jeg foretrekker altså litt hår.

Spørsmålet er: Hva er mest behagelig? Hvis du skulle velge ut fra egen preferanse, ikke ut fra hva andre synes, hva hadde du valgt?

Glattbarbert er finest, uten tvil. I værste fall en pitteliten dott, trekant eller stripe, men heeelt glatt er utrooolig digg :D

Skrevet
Det er faktisk fra naturens side naturlig at kvinner også har hår! Jeg kommer aldri til å glattbarbere meg for å tekkes en mann.

Jeg tror ikke du forstår dette. Selvsagt er den årsaken en mulighet, men alle jeg har kjent som har barbert/vokset seg jevnlig har uttalt at det føles behagelig, og at det er positivt for følsomheten. Det er altså ikke bare for å "tekkes en mann".

Forøvrig regner jeg med at du heller ikke bruker sminke? Det er jo også noe man gjør for å tekkes andre i en eller annen grad. Og det er også untaturlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...