Gjest Eurodice Skrevet 17. september 2009 #41 Skrevet 17. september 2009 Jeg tror ikke du forstår dette. Selvsagt er den årsaken en mulighet, men alle jeg har kjent som har barbert/vokset seg jevnlig har uttalt at det føles behagelig, og at det er positivt for følsomheten. Det er altså ikke bare for å "tekkes en mann". Forøvrig regner jeg med at du heller ikke bruker sminke? Det er jo også noe man gjør for å tekkes andre i en eller annen grad. Og det er også untaturlig :-) Jeg er en skikkelig snerpe, sminker meg ikke, går i sekk og aske, haha. Neida, jeg sminker og doller meg, men i det daglige bruker jeg ikke så mye av det. Hva angår mine edlere deler, har jeg en velfrisert trekant og fjerner hår videre nedover ;-).
Gjest KateW Skrevet 17. september 2009 #42 Skrevet 17. september 2009 Litt hår er helt ok...så lenge man slipper å plukke hår mellom tenna i flere dager etterpå.... Hvordan i HELVETE slikker du fitte om du får hår i TENNA??? Ingen av oss har hår mellom leppene, eller rundt klitten. Tygger du venusberg?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #43 Skrevet 17. september 2009 Hvordan i HELVETE slikker du fitte om du får hår i TENNA??? Ingen av oss har hår mellom leppene, eller rundt klitten. Tygger du venusberg? Det heter vel strengt tatt "to eat pussy".
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #44 Skrevet 17. september 2009 Kelner! det er en kakerlakk i min suppe? Idiot! ..det er kakerlakksuppe. Da forlanger jeg mer enn bare en kakerlakk!
Zealuu Skrevet 17. september 2009 #45 Skrevet 17. september 2009 Flystripe eller trekant er favoritten, glattbarbert blir litt for pre-teen for meg. Til han som får hår i tennene: You're doing it wrong.
Hinata Skrevet 17. september 2009 #46 Skrevet 17. september 2009 Til han som får hår i tennene: You're doing it wrong.
Gjest KateW Skrevet 17. september 2009 #47 Skrevet 17. september 2009 Det heter vel strengt tatt "to eat pussy". Men ikke to "eat hair"
Rimmern Skrevet 17. september 2009 #48 Skrevet 17. september 2009 Hvordan i HELVETE slikker du fitte om du får hår i TENNA??? Ingen av oss har hår mellom leppene, eller rundt klitten. Tygger du venusberg? Nuvel - hvis man virkelig elsker å slikke fitte, så slikker man ikke bare målbevisst mellom leppene. Hele fitta er et utsøkt måltid, og det er fullt mulig å få hår i munnen. Mellom tennene er imidlertid ikke et stort problem for meg, men det har sikkert også sammenheng med lite eller mye mellomrom mellom tennene o.l. :-)
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #49 Skrevet 17. september 2009 En araber forventer at man skal rape, ellers så begynner man å lure. Rare folk..
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. september 2009 #50 Skrevet 17. september 2009 Jeg er en gutt som foretrekker at jenter har litt hår på fitta. Det kan være sexy med ei barbert mus også, men jeg foretrekker altså litt hår. Spørsmålet er: Hva er mest behagelig? Hvis du skulle velge ut fra egen preferanse, ikke ut fra hva andre synes, hva hadde du valgt? Det mest behagelige er å slippe å gjøre så mye med det. jeg stusser litt for syns skyld, men barbering fører med deg for mye kløe svie også videre. Dessuten føler jeg meg mer beskyttet når jeg ikke er helt naken der nede. Sex/berøring er også mer behagelig med litt hår.
Gjest nobilian Skrevet 17. september 2009 #51 Skrevet 17. september 2009 Det mest behagelige er å slippe å gjøre så mye med det. jeg stusser litt for syns skyld, men barbering fører med deg for mye kløe svie også videre. Dessuten føler jeg meg mer beskyttet når jeg ikke er helt naken der nede. Sex/berøring er også mer behagelig med litt hår. *** Eller uten.
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. september 2009 #52 Skrevet 17. september 2009 *** Eller uten. Det er din mening, ikke min.
Gjest Gjest_tori_* Skrevet 17. september 2009 #53 Skrevet 17. september 2009 de fleste unge folk synes vel det er best at jenta er glatt eller har stripe eller liten trekant (men glatt ellers)
Gjest nobilian Skrevet 17. september 2009 #54 Skrevet 17. september 2009 (endret) Det er din mening, ikke min. *** Jepp. Det er det. Forøvrig indikerer slike tråder som denne at de fleste menn som interesserer seg for din aldersgruppe er enige. Fillern også, altså. Og siden kvinner sjelden slikker sin egen fitte, bør kanskje partnerens synspunkter spille en viss rolle? I så måte vet de fleste kvinner heller ikke noe om hvor mye eller lite hår man får i munnen av å slikke, akkurat like lite som jeg vet noe om hår i munnen ved pikksuging. Om håret som var der hadde vært mulig å gre til side, hadde det vært noe fornuft i å si "you`re doing it wrong", men om det er snakk om et skikkelig reir, er det ingen måte å gjøre det "right" på. Hvordan synes du forøvrig at menns kjønnsbehåring skal være? Endret 17. september 2009 av nobilian
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. september 2009 #55 Skrevet 17. september 2009 Hvordan synes du forøvrig at menns kjønnsbehåring skal være? Det spiller ingen rolle for meg. Har man meninger om kjønnshår osv får man heller ta det opp med kjæresten sin. Jeg har jobb, skole, osv hvor jeg må prestere, så for meg skal senga, være et fristed, det vil si kos, ikke pes og mas. Folk må mene hva de vil, men det er jeg som bestemmer hvordan mitt underliv skal se ut.
Gjest nobilian Skrevet 17. september 2009 #56 Skrevet 17. september 2009 Det spiller ingen rolle for meg. Har man meninger om kjønnshår osv får man heller ta det opp med kjæresten sin. Jeg har jobb, skole, osv hvor jeg må prestere, så for meg skal senga, være et fristed, det vil si kos, ikke pes og mas. Folk må mene hva de vil, men det er jeg som bestemmer hvordan mitt underliv skal se ut. *** Jepp, enhver får bestemme selv, enten det gjelder påkledning eller intimfrisyre. Selvsagt må man da også akseptere at valget medfører at man blir mindre attraktiv for noen, det er jo bare naturlig. Jeg ser eksempelvis ikke det minste ned på jenter som forlanger at menn skal være kledd som kjønnsløse mannekenger, og som velger bort dem som er mer vanlig kledd - like lite som jeg venter meg at du tar det ille opp at mange av oss foretrekker glatte kjønn..
Madmartigan Skrevet 17. september 2009 #57 Skrevet 17. september 2009 Hvordan i HELVETE slikker du fitte om du får hår i TENNA??? Ingen av oss har hår mellom leppene, eller rundt klitten. Tygger du venusberg? Det har vel forekommet....
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. september 2009 #58 Skrevet 17. september 2009 *** Jepp, enhver får bestemme selv, enten det gjelder påkledning eller intimfrisyre. Selvsagt må man da også akseptere at valget medfører at man blir mindre attraktiv for noen, det er jo bare naturlig. Jeg ser eksempelvis ikke det minste ned på jenter som forlanger at menn skal være kledd som kjønnsløse mannekenger, og som velger bort dem som er mer vanlig kledd - like lite som jeg venter meg at du tar det ille opp at mange av oss foretrekker glatte kjønn.. Men i alle dager da, alle valg man tar gjør en da mindre attraktiv for noen og mer atraktiv for andre. Sånn er livet!
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 #59 Skrevet 18. september 2009 Jeg finner det faktisk vanskelig å forstå hvordan man kan tenne på en hårette fitte... Med dette tenker jeg da på noen som lar det vokse relativt fritt, eller bare stusser litt... Da exen min og jeg var fraskilt i nesten 4 uker pga jobb så fant hun ikke noe grunn for å stelle seg selv nedentil. Det som skjedde var jo at hun ikke rakk å fikse det morgenen før jeg kom hjem pga forsoving, så det hele endte opp med at... ja, vi havnet til køys kanske umiddelbart etter hjemkomst, for å si det slik. Jeg var på ingen måte forberedt på hva som var i vente, og jeg må si at jeg faktisk var sjokkert! Det var mitt første møte med en frittvoksende fitte, og tiltross for at hårene ikke hadde blitt så veldig lange på bare 4 uker, så var det som om det var limt på krøllette mørke hår som slettes ikke hørte hjemme der nede... Var ekstremt turn-off i starten, men spreng-kåt som jeg var i utgangspunktet var det ikke snakk om å vente så lenge det var mitt valg. Sexen var jo den samme, og glemte det jo ganske raskt, men kunne ikke engang forestille meg å gå ned på henne på tidspunktet. Hun skjønte (og visste fra før) at jeg ikke likte håret, så hun ba meg heller ikke om det. Heldigvis for meg var det rett i dusjen for å shave mens jeg laget middag, og da ble det plutselig heldigvis for henne også Beste deserten i mitt liv!
Gjest Sadistic Skrevet 18. september 2009 #60 Skrevet 18. september 2009 Hår er kvalmt, sykt og unaturlig. Jeg vil aldri ha sex med en mann som har hår andre steder enn på hode. Æsj. Det er ikke noe som er mer naturlig en kroppshår Men at du syns det er ekkelt er en annen sak. oh, glattbabert, stripe eller trekant. Like å ligge å "puse" hårene mine av og til, og det er jo litt komplisert når man er glatt barbert Eneste gang jeg noensinne har hatt en liten utrimmet skog var når jeg var gravid og det føltes veldig ekkelt og jeg følte jeg aldri ble ren nok rett og slett, så når jeg endelig kunne se fitta mi igjen var det å rake av alt sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå