Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke utesteder/cafeer/restauranter liker du best?? (i Bergen) Hvorfor?? Hvor pleier du å gå ut?

Er litt nysgerrig, og trenger tips til nye steder å prøve! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ut på Metro, spiser på Potetkjelleren, Dickens eller Baltazar(som forøvrig dessverre ikke er mer...)

Porto Fino er også et hot sted for tiden.

Skrevet

Jeg ELSKER Mago. De har bare så sinnsykt god mat, sunn mat, stilig mat. (Man får GOD informasjon om hva maten inneholder og hva det er godt for) Masse godt å drikke. Har bare spist middag der men har hørt mye skryt av lunsjen deres også. Hvis det er fullt og vi ikke får ledig bord før om feks en time tusler vi ned i kjelleren på Strega og nyter deilig vin i en superkoselig kjeller.

Definitivt mitt favoritt spisested.

Skrevet

Litt nysgjerrig, men hvor ligger Mago??

Skrevet

Café Opera, Garage, Kvarteret, Hulen, Musicpuben (hehe), hva er det det heter det stedet litt lenger opp i gata fra Maxime som kom for noen år siden?, Stundesløse, Verftet...Tre musketerer...det stedet innimellom smugene bak Dickens...det stedet der hvor gamle Christian lå...

Er noen år siden jeg flyttet derfra, men går jo ut når jeg er i byen. Litt skummelt å oppdage man alt har begynt å glemme navn, gitt! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

I nærheten av kinoen (konsertpaleet). Det er en kjempestor gaffel istedenfor dørhåndtak på døren. Husker ikke hva gatenavnet var.

Skrevet

Ricks, Dr. Livingstone, Stundesløse, Tonga Bar....

Når jeg går ut vel og merke.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Før gikk jeg mye på Roofgarden, men etter at det ble så mye bråk der i gården - så er det liten vits i. Trangt og ubehagelig er det også blitt.

Så idag har jeg vel egentlig bare en eneste plass å gå, de utrolig få gangene jeg er på byen; Scotsman.

Utelivet i Bergen er hysterisk elendig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bodde i Bergen for maaange år siden, og hver gang jeg er der etter det ender jeg opp på det eneste stedet der de slapp oss inn som 17-åringer.

Nemlig Fotballpuben.

Og det blir bestandig hysterisk artig...

Ellers så går vi på Cafe Opera eller Dickens... sikkert litt hang up på at vi bare går på steder som har vart ei stund

Skrevet

Hvorfor mener du, WildThing at utelivet i Bergen er så elendig?

Skrevet

Hvis han bare gåt på Scotchman, er det vel ikke rart han synes utelivet er så elendig? :briller:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Sussi:

Var mye ute før, men nå er det stort sett bare trangt, kjip musikk,

enorme mengder bønder på byen og egentlig ikke noe å trakte etter.

Samsara:

Eneste grunnen til at jeg henger på scotten - som for øvrig jeg synes er en trivelig plass, takk - er at det går ann å føre en normal samtale med folka som bruker henge der. Pluss at vennene mine henger der/jobber der.

Gjest KunEnGjest
Skrevet

Jeg liker Portofino - der har de kjempegod sjokoladekaffe! :Nikke:

Og så liker jeg kafeen øverst på Sundt - der er det kjempefin utsikt.

På T.G.I. Friday's har de god mat og god drikke. (kjempeburgere, og senere på kvelden: stooore drinker).

Skrevet

En gang var jeg i Bergen... jeg var 15 år.

Var på et sted som het Verftet.

Kjedet meg kjempemasse og det var ikke engang kjekke gutter der.

Skrevet

Portofino er veldig koselig hvis man skal ut med noen venner, ta noen øl eller litt vin og prate litt. Også koselig om dagen hvis man bare skal drikke litt kaffe.

Dickens er greit hvis vi er venninner som skal ut og spise, det er Holbergstuen også.

Ut på byn? Hmmmm. Vet ikke helt, går sjelden ut. Er vi ute med jobben havner vi gjerne på Banco Rotto uten at DET er så mye å rope hurra for :roll:

LEA: Du får gi beskjed neste gang du skal på byn i Bergen da. Nå er jo ikke gutter så viktig lenger, så da kan du jo gå å drikke kaffe eller vin istedet :wink:

Skrevet

PÅ BYEN/DANSE: Miles Ahead, Metro, Agora

PÅ BYEN/DRINKER OG SKRAVLING: Landmark, Tonga Bar, Cafè Opera,

KAFÈ: Landmark, Aroma, Kafè Jonsvoll, LilleZachen, Lille Kaffecompagniet, Portofino,

SPISE: Landmark, Escalòn, Aroma, Cafè Opera, Mago, Boah,

Skrevet

LEA: Du får gi beskjed neste gang du skal på byn i Bergen da. Nå er jo ikke gutter så viktig lenger, så da kan du jo gå å drikke kaffe eller vin istedet 

Jepp.. sjelden at jeg er i Bergen.

Blir et kurs i ny og ne, men da rekker man jo knapt å dusje før neste post på programmet.

Gutter er ikke sååå viktig lenger. Jeg kler heller ikke å sikle... så jeg prøver å unngå slike ting. Men kaffe og vin er ikke dumt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...