ungjente90 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Da kjæresten min var på ferie i sommer, så var han utro=( Han brukte ikke beskyttelse og noen uker etter at han kom hjem begynte jeg å blø og det svei i underlivet. Antagelig klamydia, så gikk på en kur for å bli kvitt det + at jeg gikk på noe mot sopp siden jeg er veldig plaget med det. Ble helt frisk og underlivet føltes kjempebra, noe det ikke har gjort på lenge (pga soppinfeksjoner igjen å igjen=() Men så er det på'n igjen. Nå har jeg blødd litt fra skjeden i noen uker og det virker litt sårt når jeg tar på og når jeg tørker meg etter å ha tisset. Har vært slimaktig utflod. Ekle greier. Lurer på hva dette kan være?? Går på mercilon og skal ikke ha mensen før enn om 1,5 uke ca. Har veldig vondt nederst i buken. Menssmerteaktig. Kan det være klamydia som har blusset opp igjen eller kan ikke det skje? Har ikke så veldig lyst til å dra å sjekke meg, for synes det er veldig kjipt og vondt å få høre at man er smittet. Kjæresten min har smittet meg en gang før=( Psykisk så er det er nedgang for meg å få høre at "du har klamydia" da det var vondt å få vite at han hadde vært utro. Vekker dårlige minner liksom...
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ja, det kan være klamydia, og ja, du må sjekke deg snarest. Klamydia kan gi infeksjon i bekkenet og egglederne, med varige skader som kan gi nedsatt fruktbarhet, graviditet utenfor livmor (i verste fall livstruende), og kroniske smerteplager. Å ha en kjæreste som driver med utroskap er ikke bare psykisk slitsomt, det kan skade helsen din, på måter som ikke alltid kan fikses igjen. Anbefaler at du kontakter lege snarest.
superlady Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Du er jo helt nødt til å gå til legen da. Om du ikke testet deg for klamydia første gang, var det jo ikke sikkert at det var dette. Jeg har alltid hørt at det skumle med klamydia er at den ikke gir bivirkninger før det er for sent. Jeg skjønner at det er trist at kjæresten din var utro og at alle følelsene blusser opp, men du er pent nødt til å gå til legen. Det kan jo være andre ting også... Om du bor i Oslo, er Olafiaklinikken et alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå