Gjest Gjest_karen_* Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 ok, here`s the thing. jeg får til det meste helt greit, men jeg føler meg ikke spesielt god på å være behjelpelig på det området. jeg spør kjæresten min hvordan dette skal gjøres for at det skal bli bra, men jeg får liksom ikke til de bevegelsene han forklarer....? jeg tror rett og slett han undervurderer hvor vanskelig dette er når man ikke gjør det på seg selv. jeg synes selv det lett blir "statisk", og jeg får ikke den samme reaksjonen som jeg gjør når jeg driver med alt annet. jeg skjønner at alle liker forskjellige ting, men på dette området er jeg ganske sikkert på det må være en slags mal som fungerer bra for alle. forklaring takk, og gjerne med teskje og 1-2-3 manual for dummies:=)
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Min erfaring er at damer generelt sett er lite flinke til å runke, som flere tidligere har hevdet her inne. Enten er de altfor hardhendte eller så tør de knapt ta i den. Brutalt ærlig; jeg foretrekker å utføre håndarbeidet selv men setter veldig pris på at hun kjæler med ballene mine for det gjør hun vesentlig bedre enn jeg fikser selv. Kombinert med variasjonen at hun knar rumpa mi, stryker meg på lårene og lar en finger leke med brystvortene mine kan jeg få orgasmer utav helvete..........og da er jeg happy. Hun også fordi hun ser/opplever at jeg har det veldig bra :-)
Gjest gul3 Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 ok, here`s the thing. jeg får til det meste helt greit, men jeg føler meg ikke spesielt god på å være behjelpelig på det området. jeg spør kjæresten min hvordan dette skal gjøres for at det skal bli bra, men jeg får liksom ikke til de bevegelsene han forklarer....? jeg tror rett og slett han undervurderer hvor vanskelig dette er når man ikke gjør det på seg selv. jeg synes selv det lett blir "statisk", og jeg får ikke den samme reaksjonen som jeg gjør når jeg driver med alt annet. jeg skjønner at alle liker forskjellige ting, men på dette området er jeg ganske sikkert på det må være en slags mal som fungerer bra for alle. forklaring takk, og gjerne med teskje og 1-2-3 manual for dummies:=) Eg gir sjeldent gubben min ein "hjelpende hånd" bare med hånda Bruker munnen og hånda samtidig. (Tar verken for hardt i den eller er knapt borti, har godt men behagelig grep.) Det er jo klart det er vanskelig å utføre slik han sier, man er ikkje ekspert in no time heller. Øvelse gjør mester vettu Det hjelper kanskje litt om du sitter/står bak han når han viser og du gjør det, for da er du "rett" vei, om du skjønner. Prøv og feil til du får det til, så lenge han liker det så er det vel greit. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Alt handler om forhuden! - Ta et godt grep rundt pikken, med tommel og pekefinger like nedenfor"ringen" som dannes når forhuden er dratt tilbake over hodet. - Ikke dra for langt tilbake, det kan gjøre vondt. - Og ikke for langt fram, prøv å stopp akkurat når du er kommet over den kanten nederst på hodet. - Pass på at både hode og forhud er tørt, da for mye kliss fort kan skape smertefull friksjon. - Er du usikker så begynn gjerne med langsomme napp med kun to fingre for å lære deg hvor lange bevegelser som passer til penisen, og etterhvert som du mestrer det kan du bruke flere fingre (helst hele hånda) og hurtigere tempo. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 - Pass på at både hode og forhud er tørt, da for mye kliss fort kan skape smertefull friksjon. Her må du vel ha leif'et litt?! Det er jo helt motsatt!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Her må du vel ha leif'et litt?! Det er jo helt motsatt! Nei, for meg er det best med tørt! Kommer det pre-cum mellom forhuden og hodet blir det irritert, siden cumet tørker ut langsomt og blir til slutt mer som lim enn smøring.
Stefan Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Dere kan være så flinke dere bare vil. Virker dere uengasjerte eller ønsker å bli fortest mulig ferdig, er det skikkelig turn-off. Så vis at dere ønsker å glede oss.
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Min erfaring er at damer generelt sett er lite flinke til å runke, som flere tidligere har hevdet her inne. He he.. Nuvel, det er forskjell på damer og damer. Karen, du må være engasjert, varier med å bruke munn, ta på deg selv generelt lek med ham, slik at han skjønner at dette er det gøyeste siden ferdig-kutta brød! Klarer du å få orgasme samtidig med ham, bare av å se ham komme, så topper du kransekaka...
Stillest vann Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 forklaring takk, og gjerne med teskje og 1-2-3 manual for dummies:=) Dere trenger jo ikke gjøre det på "hans måte", da. I tillegg til at "grepet" blir annerledes enn hans eget når du sitter foran ham eller på siden, er det vanskelig å få det akkurat likt det han gjør. Hva med å prøve noe ingen av dere har prøvd? Det finnes drøssevis med "instruksjonsvideoer" på nettet, for eksempel på Hand Job Advice, med teknikker å leke seg med.
Suzy Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Klarer du å få orgasme samtidig med ham, bare av å se ham komme, så topper du kransekaka... Du legger iblant lista litt vel høyt Kate... Til og med jeg får litt prestasjonsangst av det der Men bortsett fra det er det forskjell på damer og damer. Helt enig med deg! Mulig kjæresten min bare sier det for å være snill, men han hevder jeg runker ham bedre enn best - selvsagt greier jeg det ikke så bra som han kan selv, men det blir jo omtrent som når han stimulerer meg: Han gjør det ikke så instinktivt bra som jeg gjør det, men det er deiligere fordi det er han som gjør det (ble dette rotete?). Mitt råd er glidemiddel (og pass på at det er av typen som ikke tørker inn) og god veiledning av ham. La ham fortelle hva han liker, vhor hardt og hvor løst - lek med ballene i tillegg, kos med rumpe osv og varier. Først når det er like før han kommer så er det noe poeng med den monotone runkingen i litt høyt tempo. Og selvsagt - kos deg med det
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Du legger iblant lista litt vel høyt Kate... Til og med jeg får litt prestasjonsangst av det der Selvsagt, det var jo det som var meninga. *tøff*
Suzy Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 (endret) Selvsagt, det var jo det som var meninga. *tøff* Endret 14. september 2009 av Suzy
Suzy Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Å vi ga da vel noen gode råd også føær vi kuppet denne tråden fullstendig... Eller.. ?
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Å vi ga da vel noen gode råd også føær vi kuppet denne tråden fullstendig... Eller.. ? Mhm, jeg mener bestemt det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå