Gå til innhold

Tankenes kraft

marihønaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å lage meg en dagbok her for å bli mer bevist på hva jeg gjør og hva jeg ønsker å gjøre med livet mitt. Jeg har stor tru på tankenes kraft og vil derfor utnytte dette.

Slik det er nå er jeg ikke helt fornøyd, føler ikke jeg gjør så mye av det jeg har lyst til å gjøre, føler egentlig at jeg ikke gjør så mye i det hele tatt;) hehe

Det jeg ønsker å tiltrekke meg er:

-Er jobb som lærer 80% stilling, like ved her jeg bor(fantastisk)

-Koselige kollegaer bli en del av lærermiljøet.

-Noen som bor i nærheten som jeg kan trene med.

-At penger stømmer på.

-En flott rygg. En flott holdning med vakker hud(har en del kvisearr:( ) Slik at jeg kan gå i en vakker kjole å vise frem min fine rygg.

-Bli tøffere og ha tru på meg selv, mer selv.

- Elske meg selv.

- Bli kjent med andre som er opptatt av Tankenes kraft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Noe av det samme har jeg også lurt på å gjøre! I alle fall fokusere på det og bevisstgjøre meg selv.

Har også stor tro på tankenes kraft :)

Dette blir spennende - håper jeg får lov til å følge deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig;)

Er den noen som har erfaringer med tankenes kraft?

Er fint å få litt inspirasjon;) Jeg har virkelig tru på at dette fungerer og vil bli flinkere til å fokusere på de tingene jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ føler dagene nå bare er vente dager.. Den søknadfristen for jobben går ut om noen dager så da får jeg se. Er jo slik at man skal handle ut i fra at man allerede har fått ønsket sitt oppfyllt. Problemet er bare at jeg går på et studie nå, som jeg egentlig ikke er overbegeistra for så gleder meg til å slutte. Jeg har vært på forelesningene til nå, men har bare kjøpt en bok og er tiltakslaus til å starte på oppgaver osv. Føler ikke det er noe vits siden jeg skal slutte. Føler det bare er bortkasta tid å være der egentlig, blæh er ikke så lett dette.

Ønsker meg VIRKELIG den jobben så håper jeg får den. Noen som har noen kraftfulle metoder, som jeg kan bruke? Har visualisert en del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått boken ”the Secret” som jeg har tenkt å lese. Loven om tiltrekning.

Har ikke begynt å lese enda, så jeg kan ikke si så mye om den. Men jeg håper i alle fall at jeg kan lære et og annet!

Kanskje det hadde vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja har lest den og sett filmen noen ganger, er veldig bra:) Gled deg til å lese den og teste litt ut;);)

Du får alltid det du ber om(trur jeg den heter), mulighetsloven, og kreativ visualisering er også en veldig bra boker innenfor temaet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...