Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Rart spørsmål kanskje.. Jeg syns sjokoladesausen fra freia smaker veldig kunstig, er smiltoppingen like kunstig? Smaker det mest sjokolade eller karamell, eller smaker det faktisk smil? Dere tregner ikke skrive: gå og kjøp den og smak, for det skal jeg gjøre.. Jeg bare tenkte jeg skulle spørre.
Hinata Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg syns den smaker smil ja, men den beste toppingen er den som stivner på isen
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Det høres bra ut! Jeg elsker smil, og jeg liker det flytende jeg Bare redd for at det smaker kun kunstig.
Alison Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Smil-toppingen er god, og den smaker smil.
annamaria8 Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg synes også sjokoladesausen ikke er noe særlig. Den er bare søt, ikke sjokoladete. Smilsausen smaker akkurat som smilsjokoladen. Karamell er jo bare sukker, så det er nok ikke så vanskelig å lage en karamellsaus kontra sjokoladesaus. Den aller beste sausen er likevel å smelte melkesjokolade med litt melk i mikroen.
Primarius Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Odense marsipan har dessertsauser som bare er fabelaktig og farlig gode, uten kunstig smak i det hele tatt. http://www.odense-marcipan.no/odense-produ...essertsaus.html
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Hmmm.. jeg trodde den smakte bare karamell?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå