Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hei! Jeg mistenker at jeg har fått BV. Jeg klør og svir, og selv om utfloden er mindre, så er jeg litt skeptisk til lukta. Jeg har hatt BV tidligere i år, og da fikk jeg resept på `Diflucan`uten at legen foretok en GU (jeg tror dette er fordi BV er ganske lett å kjenne igjen). Det jeg lurer på nå er om dere tror det er nok at jeg ringer til legen imorgen og ber om en resept, eller om jeg må stikke innom til ham og forklare situasjonen? Han har lang ventetid, så jeg kan ikke bestille time og vente på denne, det er for ubehagelig.. Takker for innspill!
Gjest TS Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hei! Jeg mistenker at jeg har fått BV. Jeg klør og svir, og selv om utfloden er mindre, så er jeg litt skeptisk til lukta. Jeg har hatt BV tidligere i år, og da fikk jeg resept på `Diflucan`uten at legen foretok en GU (jeg tror dette er fordi BV er ganske lett å kjenne igjen). Det jeg lurer på nå er om dere tror det er nok at jeg ringer til legen imorgen og ber om en resept, eller om jeg må stikke innom til ham og forklare situasjonen? Han har lang ventetid, så jeg kan ikke bestille time og vente på denne, det er for ubehagelig.. Takker for innspill! Jeg mente selvsagt `Dalacin`, ikke `Diflucan`.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå