Gjest brutal_mann Skrevet 20. september 2009 #41 Skrevet 20. september 2009 Jeg kan, under tvil, takle silikon hos en kvinne som allerede har silkon når jeg treffer henne. Er jeg sammen med en kvinne som forlanger silikon så er forholdet over. Da har vi for forskjellige verdier til å kunne fortsette forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #42 Skrevet 20. september 2009 Det er jo selvsagt bra. Men likevel vil jo konklusjonen være at det var det "ytre inngrepet" som førte til mer komfort med det indre? Og det er da vel så logisk at andre enn deg kan oppnå den samme indre komforten ved å benytte seg av andre midler enn rent kirurgisk. Og det er jo flott for dem. Ikke alle får komplekser av små pupper, og noen får bearbeidet dem. Men det gjaldt ikke meg. Har du sett hvor mange innlegg som har blitt skrevet av gutter som sier at de liker små pupper? Små pupper kan være nydelig, men da mener de ofte a-cup. Det er få som mener pupper som ikke engang er en a. Det kan du ikke si med sikkerhet. Penisstørrelse er ofte et ennå mer sårbart tema enn puppestørrelse i dagens samfunn, og det er ulike grunner til det: 1) Det kan ikke gjøres noe med bortsett fra risikable operasjoner som i verste fall kan resultere i komplett impotens. Og bryster kan enkelt opereres, men da begynner hylekoret over hvor fælt det er, og hvor sykelige vi som har gjort det er. Det er inkonsekvent. 2) Uansett hvilken kroppsform som kritiseres vil det selvsagt være et sårbart tema for noen, men når det gjelder penisstørrelse er det ofte kritikk fra en sexpartner/kjæreste som sårer mest. Kritikk fra en som står en ganske nærme er langt mer sårende enn "tilfeldige" kommentarer om kroppen fra personer man kanskje ikke kjenner så godt, som i større grad vil være tilfelle for kritikk av puppestørrelser. Hvordan tror du kvinner har det, når de får beskjed av partner om å ligge på magen under samleiet, fordi han ikke liker brystene etter amming? De fleste partnere er ikke så hensynsløse, men tror du ikke det merkes når han ikke er glad i brystene og egentlig ønsker at de var annerledes? Det er ingen som dømmer deg her for det, syntes det er flott av at du har fått det bedre. Men det er din mening om at alle må ha en ytre påvirkning for å få et bedre indre som kanskje provoserer mange her. Hvor skriver jeg at dette er en løsning for andre? Det var en løsning for meg. Selvfølgelig synes jeg det er mye bedre om man kan kvitte seg med kompleksene uten å bruke kniv og kunststoffer, men da jeg var i situasjonen måtte jeg vurdere hva som med høyest sannsynlighet ville hjelpe meg til å få det bedre. Hva som er tilfelle for deg personlig er det jo selvsagt ingen som kan svare på her. Men det er jo direkte feil at psykiske lidelser generelt er merkbart for andre. Du er jo selv utdannet innen det? Lettere depresjoner og/eller tidlige faser av andre psykiske lidelser er ikke nødvendigvis merkbart for omgivelsene. Nå er jo temaet i denne tråden blitt forvridd til at jeg er dårlig partnerevne pga min psyke, og så er psyke liksom så skjult for andre igjen? Hva skal problemet for min partner være da? Ja, men det er også en del som liker veldige kraftige kvinner. Selv om disse har både pupper og rumpe vil mange også miste timeglassfasongen som ifølge vitenskapen er mest tiltrekkende. Men de er altså fortsatt attraktive for en del. Hvorfor det? Nei, men jeg tør påsta at langt de fleste likevel finner seg noen. Du ser ekstremt overvektige mennekser med partnere, "prepubertale" som du omtaler de som, og generelt mennesker som ifølge ulike attraktivitetsteorier ikke skulle hatt noen partnere. Med andre ord er det veldig mange unntak fra disse såkalt etablerte vitenskapelige sannhetene. Det er også et stort antall mennesker som lever som ufrivillig single. Igjen, det er likevel svært mange unntak fra denne "regelen". Noe som tilsier at mye av drivet for å "lykkes", hva nå det enn er for seg selv, sitter i hodet. Jeg hadde ikke drive. Jeg hadde et dårlig selvbilde.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #43 Skrevet 20. september 2009 Og det er jo flott for dem. Ikke alle får komplekser av små pupper, og noen får bearbeidet dem. Men det gjaldt ikke meg. Det er fint at du fant en løsning som fungerte for deg. Men da er vi jo relativt enige om at det ikke gjelder alle. Små pupper kan være nydelig, men da mener de ofte a-cup. Det er få som mener pupper som ikke engang er en a. Definisjonsspørsmål. Med pupper mener jeg pupper som i at alle jenter har pupper uansett hvor flatbrystede de er. Og bryster kan enkelt opereres, men da begynner hylekoret over hvor fælt det er, og hvor sykelige vi som har gjort det er. Det er inkonsekvent. Slett ikke. Det er jo mange som foretrekker det naturlige og ikke liker silikon, og det er jo ikke inkonsekvent, og det er enkelte som foretrekker silikon fordi de ikke liker det naturlige, jeg tør påstå at den siste gruppen er mindre enn den første. For orden skyld nevner jeg at ingen av disse meningene er mine, da jeg fint kunne levd med ei jente med det ene eller det andre. Således er jeg nok i gruppa i "mellom" som ikke har noe imot noen av delene Hvordan tror du kvinner har det, når de får beskjed av partner om å ligge på magen under samleiet, fordi han ikke liker brystene etter amming? De fleste partnere er ikke så hensynsløse, men tror du ikke det merkes når han ikke er glad i brystene og egentlig ønsker at de var annerledes? Jo, jeg tror kvinner har det like ille da, som menn når de får kommentarer fra partner at penis er for liten. Poenget er at det psykologisk sett er harderer å få slike kommentarer fra partner enn mennesker man ikke kjenner så godt. Hvor skriver jeg at dette er en løsning for andre? Det var en løsning for meg. Selvfølgelig synes jeg det er mye bedre om man kan kvitte seg med kompleksene uten å bruke kniv og kunststoffer, men da jeg var i situasjonen måtte jeg vurdere hva som med høyest sannsynlighet ville hjelpe meg til å få det bedre. Da beklager jeg, om det ikke var din mening. Nå er jo temaet i denne tråden blitt forvridd til at jeg er dårlig partnerevne pga min psyke, og så er psyke liksom så skjult for andre igjen? Hva skal problemet for min partner være da? Nei, det er det ikke. Dette er ikke en persondiskusjon. Jeg har ikke noe grunnlag for å si om du er et bra partneremne eller ikke, og det har jo ingen andre heller. Når det gjelder din psyke kan jo ingen uttale seg om, men mitt poeng var at psykiske problemer generelt sett kan være forholdsvis skjult for omverdenen. Ikke at det gjaldt deg. Det er også et stort antall mennesker som lever som ufrivillig single. Ja, men ofte handler det om selvbilde. Og det selvbildet er det ikke alle som forbedrer med inngrep. Det finnes dessuten tilsynelatende vellykkede mennesker som ikke finner seg noen, som både har utseendet og intellektet med seg. Det forsterker jo argumentet om at psyken og det interne selvbildet spiller ekstremt mye inn. Jeg hadde ikke drive. Jeg hadde et dårlig selvbilde. Og det er ok Jeg tenkte mer på at folk som er suksessfulle gjerne har en indre drive om å få noe til, og som igjen er knyttet til selvbilde. Det er vanskelig å få utrettetet noe, å overbevise andre om at man kan få til noe om man ikke har det bra med seg selv eller tror at man ikke kan få til noe.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #44 Skrevet 20. september 2009 Jo, jeg tror kvinner har det like ille da, som menn når de får kommentarer fra partner at penis er for liten. Poenget er at det psykologisk sett er harderer å få slike kommentarer fra partner enn mennesker man ikke kjenner så godt. Ingen mann eller kvinne trenger direkte kommentarer på seg selv for å ha tanker om hvordan de blir bedømt av andre, eller ha tanker om hvordan de egentlig blir bedømt av partner. En mann med liten penis tar poenget når han ser at menn på hans størrelse eller litt større, blir kommentert og latterliggjort for det, gjerne bak sin rygg. Ditto for en kvinne, jeg hørte andres kommentarer om hvor flat hun og hun var, når jeg kunne se at de nevnte kvinnene hadde mer pupper enn meg. Til og med min egen mor kommenterte andres pupper slik, og selvfølgelig ble det også et budskap til meg, selv om det ikke var ment slik. Alle disse kommentarene skaper grunnlag for en frykt for å bli avvist eller være til skuffelse for en partner. Det er samme mekanismen som gjør at tusenvis av kvinner ikke tror på mannen når han sier at rumpa hennes er deilig, og ikke for feit. De fleste kvinner som synes at hans penis er i minste laget, sier det jo heller ikke. Og det vet han.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #45 Skrevet 20. september 2009 Ingen mann eller kvinne trenger direkte kommentarer på seg selv for å ha tanker om hvordan de blir bedømt av andre, eller ha tanker om hvordan de egentlig blir bedømt av partner. En mann med liten penis tar poenget når han ser at menn på hans størrelse eller litt større, blir kommentert og latterliggjort for det, gjerne bak sin rygg. Ditto for en kvinne, jeg hørte andres kommentarer om hvor flat hun og hun var, når jeg kunne se at de nevnte kvinnene hadde mer pupper enn meg. Til og med min egen mor kommenterte andres pupper slik, og selvfølgelig ble det også et budskap til meg, selv om det ikke var ment slik. Alle disse kommentarene skaper grunnlag for en frykt for å bli avvist eller være til skuffelse for en partner. Det er samme mekanismen som gjør at tusenvis av kvinner ikke tror på mannen når han sier at rumpa hennes er deilig, og ikke for feit. De fleste kvinner som synes at hans penis er i minste laget, sier det jo heller ikke. Og det vet han. Ja, slike mekanismer spiller også inn i tillegg til mediabildets oppfatning av idealkroppen får både menn og kvinner, og dette danner selve grunnlaget for dårlig selvbildet for en del. Likevel er det jo slik at for en del så kan det like gjerne starte med en sårende kommentar fra en man er glad i selv om jeg er enig i at de fleste sannsynligvis ikke sier noe hvis det er en del av kroppen til partneren de ikke liker. Men det skjer iblant. For den første gruppen kan en direkte kommentar til seg selv virke forsterkende på det allerede dårlig etablerte selvbildet.
DaddyDom Skrevet 18. november 2021 #46 Skrevet 18. november 2021 Jeg liker mange varianter av kvinner, men jeg liker silikon. Vet ikke helt hvorfor, men tenner på tanken. Når det er best å formidle slike ting er vanskelig å si. Jeg tenker at det ikke skal være en deal-breaker sånn at det er ikke noe å nevne spør du meg. Men du kan jo nevne det, men ville ha ventet til dere var komfortable på hverandre og kanskje etter man har vært intim også.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #47 Skrevet 18. november 2021 Du stiller spørsmålet til menn, men forventer svar som en kvinne. Så lenge puppene ser bra ut så driter vi i hvordan de endte opp med å se bra ut. Det er kun kvinner som ligger å overanalyserer og tolker ihjel tullete saker som dette. Enten er du sexy eller så er du ikke det. Så enkelt er det. Eneste vi kn reagere på når det gjelder silikon, og andre estetiske fixes er når en jente som ikke var attraktiv i utgangspunktet har gjort det. Da tenker vi liksom… hva er vitsen? Feks ei lubben dame med silikon og lipfillers.. da burde du kanskje heller brukt tia på gymmen istedet for hos kirurgen. Anonymkode: 600bb...2c9
OxBall Skrevet 18. november 2021 #48 Skrevet 18. november 2021 2 hours ago, DaddyDom said: Jeg liker mange varianter av kvinner, men jeg liker silikon. Vet ikke helt hvorfor, men tenner på tanken. Når det er best å formidle slike ting er vanskelig å si. Jeg tenker at det ikke skal være en deal-breaker sånn at det er ikke noe å nevne spør du meg. Men du kan jo nevne det, men ville ha ventet til dere var komfortable på hverandre og kanskje etter man har vært intim også. Det er 12 år siden denne tråden ble startet Jeg tror hun som startet denne tråden har tatt et valg for lenge siden. 1
Gjest Paramount Skrevet 18. november 2021 #49 Skrevet 18. november 2021 Jeg vil si både ja og nei til pupper som fikses. Det kommer an på så mye. Dersom du har gjort det så la han oppdage det selv, eller nevn det når han deler sin begeistring med deg i intime stunder.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #50 Skrevet 18. november 2021 Hvis man havner til sengs med noen og blir overrasket over at hun har silikon, så betyr det som regel at det er silikonimplantater av den diskré typen eller at man burde gått til Specsavers. Kunne ikke falt meg inn å droppe noen på sengekanten fordi det viser seg at de har silikon. Like lite som at jeg hadde droppet henne fordi hun har feil sveis på musa eller noe annet helt uvesentlig. Den typiske berta med svære silikonpupper, fillers i fjeset og tydelige extensions på vipper og i håret har jeg null interesse i i utgangspunktet, så henne hadde jeg ikke endt opp i samme seng med uansett. Rett og slett ikke min type. Konklusjon! Viss de ikke vil ha deg fordi du har tatt silikon, neseoperasjon, fettsuging, har for dyre eller for billige klær, snakker feil dialekt eller andre uvesentligheter, så er de ikke verdt deg! Anonymkode: 12821...df5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #51 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis man havner til sengs med noen og blir overrasket over at hun har silikon, så betyr det som regel at det er silikonimplantater av den diskré typen eller at man burde gått til Specsavers. Kunne ikke falt meg inn å droppe noen på sengekanten fordi det viser seg at de har silikon. Like lite som at jeg hadde droppet henne fordi hun har feil sveis på musa eller noe annet helt uvesentlig. Den typiske berta med svære silikonpupper, fillers i fjeset og tydelige extensions på vipper og i håret har jeg null interesse i i utgangspunktet, så henne hadde jeg ikke endt opp i samme seng med uansett. Rett og slett ikke min type. Konklusjon! Viss de ikke vil ha deg fordi du har tatt silikon, neseoperasjon, fettsuging, har for dyre eller for billige klær, snakker feil dialekt eller andre uvesentligheter, så er de ikke verdt deg! Anonymkode: 12821...df5 Men ikke glem at «alle» som har silikon er ikke nødvendigvis berte som du så fint skriver her 😉 Tenk hvor mange som har silikon som du ikke ser det på 😇 Ikke alle vil ha store, mange vil kun ha den naturlige fylden som de fikk fra naturens side 😉 Anonymkode: e09e6...e68
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #52 Skrevet 18. november 2021 Kvinne 28 her. Opererte puppene i starten av 20årene og har stort sett bare positive erfaringer! Var sammen med han som nå er mannen min da jeg gjorde det så ikke erfaring fra dating, kjærester etc. Men jeg har venninner som også har silikon og har aldri hørt at det er noe problem, tvert i mot Anonymkode: 78386...6dd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #53 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men ikke glem at «alle» som har silikon er ikke nødvendigvis berte som du så fint skriver her 😉 Tenk hvor mange som har silikon som du ikke ser det på 😇 Ikke alle vil ha store, mange vil kun ha den naturlige fylden som de fikk fra naturens side 😉 Anonymkode: e09e6...e68 Han skriver jo ikke det. Anonymkode: 5d461...df5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #54 Skrevet 5. desember 2021 Fake silikon pupper er alltid finere enn naturlige Anonymkode: e5427...136
sicario Skrevet 5. desember 2021 #55 Skrevet 5. desember 2021 Gjest Gjest_usikker_* skrev (På 13.9.2009 den 0.12): . . Dere med silikonfobi, hvordan opptrer dere overfor jenta når skuffelsen er et faktum? Nå har ikke jeg silikonfobi og tenker at folk må få gjøre hva de vil med kroppene sine. Når det er sagt, så syntes jeg det er et veldig turn off rent seksuelt/tenningsmessig, og ville nok ikke kunne ha hatt sex med en jeg viste hadde silikonpupper. Er vanskelig å ha sex med noen man ikke tiltrekkes av uansett årsak🤷🏼♂️
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #56 Skrevet 6. desember 2021 Liker ikke silikon. Samt naturlige pupper er mye bedre å ta på. Vet flere som sier «nei mine føles helt ekte ut, drit myke» ehm nei. Da har dere bare glemt hvordan naturlige kjennes ut. Anonymkode: 45c09...b81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå