Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Ser at det er mange som reagerer veldig negativt på silikon. Når puppene med silikon er liten b-cup, ser naturlig ut, og jenta er alt annet enn bimbo, kan det komme som en overraskelse i en intim situasjon at hun har tatt en operasjon, og gutten må forholde seg til det midt oppi sexen. Samtidig er et det veldig sårt tema for en som slet daglig med komplekser, og ikke noe hun nevner på en date (eller til venninner engang). Da valget ble tatt, var det bare om å gjøre å få slutt på å føle seg mindreverdig som kvinne og slippe å ønske at en kunne beholde jakken på inne... Siden er det alltid et spørsmål om hun blir godtatt med uekte pupper. Hvordan bør hun gå fram hvis hun blir forelsket i noen, og ikke vet hvordan han står? Hvis han ikke synes hun er verdt mer enn puppene, er han ikke et tap for henne. Men det vil fortsatt være veldig sårt å bli vraket på sengekanten, for en med komplekser. Så, når og hvordan bør sannheten frem? Tidlig? Før sex? La ham oppdage det selv, og håpe det beste? Dere med silikonfobi, hvordan opptrer dere overfor jenta når skuffelsen er et faktum? Hilsen likevel glad for å slippe kompleksene sånn til daglig. Men nervøs for gutters reaksjoner... Kommentarer fra jenter som har operert er velkomne. Kommentarer fra jenter som har pupper som ser ned på dem som ikke fikk, og som kjøpte, er ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg er mann, og jeg må si jeg er positiv til silikonpupper. Med andre ord så ville jeg reagere positivt. Det har jeg gjort tidligere. Silikonpupper kan ta seg veldig bra ut. Særlig hvis man velger den (mer kostbare ?) versjonen der implantatet ligger under brystmuskelen. Da ser det mer ut som to store, velformede pupper, noe som tenner meg veldig. Det er ikke bare puppene det dreier seg om. I det konkrete tilfellet jeg snakker om her som jeg har erfaring ifra, fortalte jenta at hun hadde fått betydelig økt selvtillit etter operasjonen. Dette gir seg utslag i bedre utstråling. Og folk som har bra selvtillit og synes kroppen sin er fin, kler seg automatisk meget bra. Det tenner meg enda mer, og er viktigere enn at selve puppene er store og velformede. Altså: Silikonpupper synes jeg er positivt :-) Menn som skulle dumpe deg fordi du eventuelt skulle skaffe seg silikonpupper synes jeg er patetisk politisk korrekte og mangler sannsynligvis selvtillit. Skulle det være utslagsgivende burde de ikke være noe å samle på i utgangspunktet.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Er bifile kvinner godatt som besvarere her? I såfall: Jeg hadde reagert med å bli betenkt. Ikke for at det hadde vært esteisk negativt, eller for at det hadde vært noe som betydde noe rent fysisk sett, men pga at jeg er helsemessig skeptisk til silikon. Så å gå inn i et forhold med noen som har bevisst prioritert utseende/helse på en helt annen måte enn det jeg selv gjør hadde jeg generelt vært skeptisk til. Både pga at vi trolig hadde hatt ganske ulike tankemønstre, men og pga at jeg hadde sett for meg en fremtid med konstant uro for at noen jeg var glad i skulle bli syk pga et fremmedlegeme i kroppen. Kan kanskje grense litt til tvangstanker hos meg, men jeg ser ubevisst på silikonproteser som en form for tikkende bombe. Sannsynligvis går det bra, men det er en så konkret fysisk ting som kan gå galt at jeg hele tiden hadde blitt minnet på at hun kunne bli syk. Sær og ekstrem sammenlikning, men en form for synlig aneurysme. Mye, mye mindre fare for at det går virkelig galt, men hele tiden i synsfeltet og selvpåført. Så for min del hadde jeg villet vite før sex. Når sex blir blandet inn i det er jeg så tett i mennesket at det er vanskelig å rive seg løs, og jeg hadde følt meg "presset" til å bli. Det er ikke umulig jeg hadde innledet et forhold til noen med silikon, men å fått det kastet på meg midt i en sexuell setting hadde garantert gitt meg en støkk. Og jeg vet jeg er sær her
Gjest nobilian Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 *** Er mann, og stiller meg relativt nøytral til silikonpupper. Dvs, jeg foretrekker naturlig, men forstår at det finnes en mengde gode grunner for å få innlegg, og ville følgelig ikke ha dømt noen for å ha tatt operasjon før jeg visste omstendighetene rundt. Jeg er såpass kjip at jeg ikke vil være i et forhold med en av disse bimboene vi alle tenker på når silikonpupper diskuteres, disse som kjøpte pakken for å bli glamourmodeller eller for å få enda flere siklende guttemenn etter seg. Det har ikke noe med silikonet å gjøre, men med holdningen bak. Til spørsmålet: hvis du er redd for avvisning på grunn av operasjonene, er det like greit å få det unnagjort før sex. Det virker kanskje ikke sånn, men i en datingprosess finnes det mange gode muligheter til å lure inn emnet så du får fortalt om innleggene dine. Ingen med huet på plass vil dømme deg for å ha tatt operasjon av de grunnene du nevner. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Kan kanskje grense litt til tvangstanker hos meg, men jeg ser ubevisst på silikonproteser som en form for tikkende bombe. Men hvis man bryr seg om noen, kan man jo skaffe seg litt mer kunnskap, og sammenligne med andre typer helserisikoer. Du er godt ute å kjøre hvis du godtar røyk, men ikke silikon, f.eks, i forhold til å kunne forvente å beholde partner frisk og levende normalt lenge.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg er ikke mann, men håper det er greit jeg svarer allikevel. Jeg hadde normale pupper før jeg ble gravid, men fikk veldig slappe og tomme pupper etter jeg var ferdig å amme. Valgte derfor å legge inn silikon. La inn veldig lite, 150g i hvert bryst så du kan ikke se at jeg har operert og brystene kjennes så og si normale ut. Jeg grudde også veldig for hvordan jeg skulle si det til ny partner, og valgte å fortelle det før vi havnet til sengs slik at han ikke skulle få seg noen overaskelse:) Forklarte hvorfor jeg hadde gjort det og han tok det veldig bra
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg er ikke mann, men håper det er greit jeg svarer allikevel. Jeg hadde normale pupper før jeg ble gravid, men fikk veldig slappe og tomme pupper etter jeg var ferdig å amme. Valgte derfor å legge inn silikon. La inn veldig lite, 150g i hvert bryst så du kan ikke se at jeg har operert og brystene kjennes så og si normale ut. Jeg grudde også veldig for hvordan jeg skulle si det til ny partner, og valgte å fortelle det før vi havnet til sengs slik at han ikke skulle få seg noen overaskelse:) Forklarte hvorfor jeg hadde gjort det og han tok det veldig bra Jeg har også 150 cc, så utseendet er "smått og søtt", men jeg skjønner ikke hvordan andres kan kjennes normale ut (hvis de ikke hadde store pupper fra før til å gjemme innleggene i), for mine gjør ikke det, de blir for faste, kjennes mer naturlige ut i enkelte stillinger, men det kjennes godt hvis jeg ligger på rygg, f.eks. Kjæreste 1 elsket dem likevel, fikk meg aldri til å føle meg annenrangs. Etpar korte affærer, hvor en gjettet det på 2 sek (han tok hardt på dem, da kjennes det best), og han liker dem ikke (men han liker dem veldig godt utseendemessig). En annen lot som ingenting, men sa etterpå til noen jeg kjenner at det var kunstig, men han hadde likevel lyst til å være sammen med meg videre. En annen kjæreste uttalte seg kun positivt om brystene og syntes de var pene, men var aldri ivrig etter dem, og vi hadde ofte sex uten at han rørte dem eller kikket noe på dem. Han var nok mer opptatt av sin favorittkroppsdel, men jeg følte på det at han syntes brystene mine var nedtur. Takk til dere gutter som har svart så langt, oppløftende
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Jeg har også 150 cc, så utseendet er "smått og søtt", men jeg skjønner ikke hvordan andres kan kjennes normale ut (hvis de ikke hadde store pupper fra før til å gjemme innleggene i), for mine gjør ikke det, de blir for faste, kjennes mer naturlige ut i enkelte stillinger, men det kjennes godt hvis jeg ligger på rygg, f.eks. Tror ikke du skal bekymre deg så mye Bryr meg ikke nevneverdig om det er silikon eller ikke, men silikonpupper som ikke er altfor unaturlige store kan faktisk være pent, så alt fra b - d cups innlegg er pent, forskjellige størrelse passer forskjellige jenter. Et pluss kan være at formen ser bra ut og holder seg veldig bra. Gjør heller ikke noe for meg at de ikke kjennes helt naturlige ut. Pupper er digg å ta på uansett, så det hadde ikke brydd meg, og det visuelle med to flotte pupper er jo heller ikke å forakte. Kjæreste 1 elsket dem likevel, fikk meg aldri til å føle meg annenrangs. Etpar korte affærer, hvor en gjettet det på 2 sek (han tok hardt på dem, da kjennes det best), og han liker dem ikke (men han liker dem veldig godt utseendemessig). En annen lot som ingenting, men sa etterpå til noen jeg kjenner at det var kunstig, men han hadde likevel lyst til å være sammen med meg videre. En annen kjæreste uttalte seg kun positivt om brystene og syntes de var pene, men var aldri ivrig etter dem, og vi hadde ofte sex uten at han rørte dem eller kikket noe på dem. Han var nok mer opptatt av sin favorittkroppsdel, men jeg følte på det at han syntes brystene mine var nedtur. Takk til dere gutter som har svart så langt, oppløftende Syntes det var dårlig gjort at din første å fortelle om sine opplevelser til noen andre, det bør man ikke gjøre. Alt som skjer i senga er mellom de to det gjelder etter min mening. Når det gjelder han andre er det rart at han aldri rørte eller så på dem. Hadde du vært hos meg hadde jeg nok tatt ganske ofte på dem, og jeg hadde nok ønsket å se dem ganske ofte, og du kunne regnet med at jeg hadde bedt deg ha på en trang topp uten bh under om du hadde hatt lyst
Ethereal Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Hvis fyren ikke gidder å være sammen med det bare fordi du har silikon i puppene, så sier det vel mer om mannen enn det valget du har tatt for å få bedre selvfølelse og selvtillit. Selv er jeg positiv til silikon, og har lyst på (hvis puppene mine ikke blir større...). Smått og smakfult er bare supert - og hvis du føler deg bedre av å ha silikonpupper så er det topp! 1
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Ang. utseende og følelse hadde jeg ikke hatt noe problem for selve sexens del, men jeg hadde nok ikke ville vært sammen med en over lang tid som var så kropps- og utseendefiksert at hun risikerte livet for å bli litt mer lik idealet... For en hver operasjon er faktisk en stor risiko. Jeg foretrekker damer som er sikre nok på personligheten sin til å vite at utseende kommer i andre rekke, og det kan ikke en person som risikerer livet for større pupper være for meg. Denne personen kan sikkert være bra i senga, men er ikke noe kone/kjærestemateriale for meg.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Kommentarer fra jenter som har pupper som ser ned på dem som ikke fikk, og som kjøpte, er ikke det. Beklager avsporing, men har du fått mange av disse? Hva slags mennesker er det? Hilsen en med motsatt problem!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Beklager avsporing, men har du fått mange av disse? Hva slags mennesker er det? Hilsen en med motsatt problem! Jeg får ingen av dem, brystene mine er helt beskjedne i størrelsen selv etter operasjonen, så ingen jenter som reagerer, eller skjønner at de er operert Men på nett derimot, er det mange jenter som slenger med leppa, om temaet, ikke om meg personlig
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Jeg får ingen av dem, brystene mine er helt beskjedne i størrelsen selv etter operasjonen, så ingen jenter som reagerer, eller skjønner at de er operert Men på nett derimot, er det mange jenter som slenger med leppa, om temaet, ikke om meg personlig Jeg kan bare si at jeg har full forståelse for at dersom puppene går på selvtilliten løs så kan jeg godt forstå at man legger inn silikon. Så lenge det ser naturlig ut i forhold til resten av kroppen. Pupper er noe man har mitt foran og er vanskelig å unngå å ha noe forhold til dem. Da bør det helst være et positivt forhold
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. september 2009 #14 Skrevet 13. september 2009 Ang. utseende og følelse hadde jeg ikke hatt noe problem for selve sexens del, men jeg hadde nok ikke ville vært sammen med en over lang tid som var så kropps- og utseendefiksert at hun risikerte livet for å bli litt mer lik idealet... For en hver operasjon er faktisk en stor risiko. Jeg foretrekker damer som er sikre nok på personligheten sin til å vite at utseende kommer i andre rekke, og det kan ikke en person som risikerer livet for større pupper være for meg. Denne personen kan sikkert være bra i senga, men er ikke noe kone/kjærestemateriale for meg. Enhver operasjon er en risiko, men en brystoperasjon er heldigvis en liten risiko, ikke en stor. Kropps- og utseendefiksert er jeg ikke. Selv om jeg ikke taklet at jeg så ut som en 11-åring foran, så er jeg under gjennomsnittet opptatt av hår, sminke, klær, kalorier, trening for å bli penere, osv. Jeg foretrekker folk som ikke er så kjappe til å dømme som deg . Kjæresten min sa at han visste at jeg var den siste som ville gjort noe sånt (før han visste at jeg hadde gjort det ) Da jeg sa at jeg hadde gjort det, skjønte han også med en gang at det var fordi jeg ikke hadde hatt det godt, og ble enda ømmere og snillere mot meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #15 Skrevet 16. september 2009 Er alle som er negative for hensynsfulle til å svare her? Kom igjen da, det er jo dere jeg er redd for å møte på sengekanten Hva gjør dere hvis det viser seg at den dere er forelsket i, har operert? Eller en mer kortvarig flørt?
Gjest nysgjerrig gjest Skrevet 19. september 2009 #16 Skrevet 19. september 2009 Jeg er også svært interessert i å høre hva flere menn mener om dette. Jeg er i samme situasjon som TS, Bortsett fra at jeg ikke har opperert enda. Skal i ilden om en mnd, og er redd for åssen fremtidig kjæreste eller nåværende flørt vil reagere på min beslutning.....
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 19. september 2009 #17 Skrevet 19. september 2009 Jeg er også svært interessert i å høre hva flere menn mener om dette. Jeg er i samme situasjon som TS, Bortsett fra at jeg ikke har opperert enda. Skal i ilden om en mnd, og er redd for åssen fremtidig kjæreste eller nåværende flørt vil reagere på min beslutning..... Du må tenke igjennom hvilken type gutt du ønsker å ende opp sammen med. Synlig silikon (man ser det gjennom klærne) pupper har appell hos en begrenset gruppe menn. Ikke-synlig silikon vil ha en initiell appell hos en større gruppe menn, MEN kone-emnet potensialet syker eksponentielt. Hverken jeg eller noen av kompisene mine ønsker ei dame med silikon pupper. Det er ingen gutter som forventer perfekt symmetri på puppene - pupper blir godtatt i alle verdens størrelser og former. Det er i bunn og i grunn ikke puppene, rumpa eller fitta (selv om den er sinnssykt god) vi vil ha, men derimot ei mentalt oppegående og sunn jente.
Gjest Melchizedek Skrevet 19. september 2009 #18 Skrevet 19. september 2009 (endret) Jeg tror jeg hadde avist en kvinne med silikon siden jeg ikke leker med dukker Endret 19. september 2009 av Melchizedek
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 19. september 2009 #19 Skrevet 19. september 2009 Ærlig talt så tror jeg ingen bryr seg, for hvis de har sjekket opp dama etter puppene, så er de nok klar over at det kan være silikon tilstede og da godtar de det. Hvis de ikke vet at det er silikon, er det ikke sikkert de merker det i senga heller, for dagens silikonbryster føles svært ekte. Største sjansen for å oppdage om det er silikon eller ikke er når kvinnen ligger flatt. Jeg tror gutter liker pupper uansett hvordan de ser ut. Det er svært mange som har operert brystene nå, og de fleste av dem er oppegående, sunne og smarte mennesker. Det er bare et fåtall som er som en glamourmodell.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #20 Skrevet 19. september 2009 Du må tenke igjennom hvilken type gutt du ønsker å ende opp sammen med. Synlig silikon (man ser det gjennom klærne) pupper har appell hos en begrenset gruppe menn. Ikke-synlig silikon vil ha en initiell appell hos en større gruppe menn, MEN kone-emnet potensialet syker eksponentielt. Hverken jeg eller noen av kompisene mine ønsker ei dame med silikon pupper. Det er ingen gutter som forventer perfekt symmetri på puppene - pupper blir godtatt i alle verdens størrelser og former. Det er i bunn og i grunn ikke puppene, rumpa eller fitta (selv om den er sinnssykt god) vi vil ha, men derimot ei mentalt oppegående og sunn jente. Men er du så snever at du tror at ingen opererte kvinner er mentalt oppegående, eller sunne? Jeg er godt over snittet intelligent, fornøyd med kroppen ellers, søt/pen, har høy utdannelse, har ingen jåletrekk, lever sunt, er reflektert og godt likt. Ingen mistenker at jeg har tatt en kosmetisk operasjon uten at jeg sier det. Jeg vet at mange gutter og menn som kjenner meg, vurderer meg høyt på koneemnelista. Skulle de endre mening etter den lille opplysningen, er det basert på fordommer, ikke på virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå