Gjest Gjest_vesla_* Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hei, jeg var nylig på Island på ferie og der spiste jeg den nydeligste sjokoladekaken jeg noen ganger har spist! Jeg klarer ikke å finne ei oppskrift noen plasser som kan ligne på den. Skal prøve å forklare hvordan var: Konsistensen var litt som en brownie, men uten det sprø "lokket". Den var ikke flytende inni som i sjokoladefundanter, mer fast, men allikevel ikke så fast som i en "vanlig" sjokoladekake. Vanskelig å forklare, men håper noen her skjønner hva jeg mener og kanskje har ei oppskrift på det også På forhånd tusen takk
Gjest Lyh Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 (endret) http://hobbykokken.wordpress.com/2006/12/1...-sjokoladekake/ Denne testet jeg ut, veldig god Endret 12. september 2009 av Lyh
Alison Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Den kaken så fantastisk god ut. Jeg skal jammen prøve den ut neste gang jeg skal bake.
Gjest Lyh Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Den var knall god, den var ikke sånn kjempe fast heller, men litt myk inni, med sprø skorpe :-) Ble en slager her iallefall
Gjest Hobbykokken Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Den var knall god, den var ikke sånn kjempe fast heller, men litt myk inni, med sprø skorpe :-) Ble en slager her iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå