Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Skal til Oslo neste helg. Skal bo på SAS v slottet. Vil ut å spise fredag....gjerne tapas eller lignende. Noen tips?? Ikke kjempedyr restaurant.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Finnes det i det hele tatt gode tapasrestauranter i Oslo, der de har gode, ferske råvarer?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 nå spør du jammen vanskelig gitt....eg spør jo etter gode spisesteder...så kan jo ikke svare DEG på det du spør om...hmmmm....kanskje du kan tipse meg om et spisested som er hyggelig en fredagskveld..m god mat, vin og hyggelig selskap...uten å bli ruinert...
ringblomst Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Har ikke vært der selv enda, men har blitt anbefalt Sahara Beduin i Dronningens gate. De serverer masse småretter i tillegg til hovedretter til gode priser.
ejoty Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Har ikke vært der selv, men vet om flere som liker San Leandro Tapas i Vika.
-Englefjes- Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Delicatessen på Grünerløkka er et koselig sted med nydelig tapas, men det kan være litt vanskelig å få bord.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Hva med Dinner?? har hørt mye godt om restauranten?? Noen som har vært der??
Plym Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Hva med Dinner?? har hørt mye godt om restauranten?? Noen som har vært der?? Dinner er alltid bra. Er dere fire eller flere, vil jeg anbefale å bestille Peking-and dagen i forveien.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Skal til Oslo neste helg. Skal bo på SAS v slottet. Vil ut å spise fredag....gjerne tapas eller lignende. Noen tips?? Ikke kjempedyr restaurant. Delicatessen nederst på Grünerløkka har byens beste tapas etter min smak i hvert fall. Blir fort fullt og umulig å bestille bord, men kan dere komme i seks-syv-tiden og forvente å måtte vente litt på bord, så er det absolutt verdt det! Et glass vin i baren først skader jo ikke:) Lite og intimt, passer bra om en ikke er så mange ute og nydelig mat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå