Gjest Gjest_hei_* Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hei! Jeg skal opereres med narkose og epidural neste uke. Er det noen som har erfaring med epidural? Er det vondt når anestesilegen setter inn nålen?
Yvaine Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Har aldri hatt epidural selv, men har sett den bli satt et par ganger. Du får nok en lokalbedøvende sprøyte i 'ryggskinnet' der han skal sette epiduralen først, denne demper en del av smerten. Du vil nok imidlertid likevel kjenne det litt, men jeg har fått inntrykk av at det ikke er fryktelig vondt. Lykke til med operasjonen
Sheenaca Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk en sånn fancy sprøyte før de begynte å sette inn epiduralen, så jeg kjente ingen smerte. Litt ekkel og rar følelse, men ikke vondt. Derimot bevegde tak og vegger og lamper seg, og jeg følte meg veldig light-headed, men det var mest gøy Det eneste vonde med epiduralen var da de tok den ut tre-fire dager senere, og smertene slo inn...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg har fått spinalbedøvelse pga keisersnitt. Jeg kjente det ble satt to sprøyter, den første var skikkelig vond. Den kom helt uforbredt så jeg hylte til. Den andre kjente jeg så vidt. Ja det var vondt, men det gikk veldig fort over. Jeg har ikke blitt redd for å gjøre det igjen.
Arkana Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 (endret) Litt vondt når bedøvelsessprøyten settes, men det går raskt over. Det høres verre ut enn det er. Endret 12. september 2009 av Arkana
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Merket ingenting, hverken til bedøvelsen eller epiduralen. Nå hadde jeg veldig sterke rier når jeg fikk den da, så mulig at jeg "koblet" ut på en måte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå