Gå til innhold

FrP vil pulverisere dette landet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

FrP vil pulverisere dette landet hvis de kommer til makt! - En stemme til FrP er som å gi en stemme til et gigantiske eksperiment ! Hver stemme må kjempes for at de rødgrønne vinner valget -Det er nå det gjelder.I tillegg er det viktig at det er et flertall i folket for at regjeringen skal fortsette i 4 år til ! Husk Frp eksperimenter på Norge og borgerne i dette landet " be the change you want to see in the world

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du noen eksempler på pulveriseringen, jeg kan jo selvfølgelig si "nei, det vil vi ikke ".

Men det er litt lettere å argumentere om du er litt mer konkret .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er lokalpolitiker for frp , så ja gjerne det !

hmm, kan jeg spørre om en ting? det er mange som sier at frp har usa som sitt forbilde når det gjelder en god del politikk, spesielt når det kommer til helsevesen osv, at alle skal klare seg selv. stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener selvfølgelig at FrP vil pulverisere det som er igjen av landet.han tror FrP er som AP...

Morsom du.

Spør enhver historiker eller en med litt historiepeiling om hvilken betydning Arbeiderpartiet har, og har hatt på utviklingen av velferdsstaten vi nyter godt av i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom du.

Spør enhver historiker eller en med litt historiepeiling om hvilken betydning Arbeiderpartiet har, og har hatt på utviklingen av velferdsstaten vi nyter godt av i dag.

Ja,naboen var en hyggelig kar.Helt til han begynte å banke kona...Tidne forandrer seg (og sine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, kan jeg spørre om en ting? det er mange som sier at frp har usa som sitt forbilde når det gjelder en god del politikk, spesielt når det kommer til helsevesen osv, at alle skal klare seg selv. stemmer dette?

Nei, jeg synes ikke det stemmer.

Frp vil ikke at folk skal betale helsevesenet selv.

Vi vil at staten skal betale, men at pasienten selv kan velge hvor han /hun skal behandles.

vi vil at finansieringen (stykkpris) skal være uavhengig av om man velger offentlig eller privat behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det stemmer.

Frp vil ikke at folk skal betale helsevesenet selv.

Vi vil at staten skal betale, men at pasienten selv kan velge hvor han /hun skal behandles.

vi vil at finansieringen (stykkpris) skal være uavhengig av om man velger offentlig eller privat behandler.

Kommentar til dette? - Helseutgiftene vil eksplodere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til dette? - Helseutgiftene vil eksplodere

javel, kanskje det blir noe mer den første tiden, alle de som står i kø f.eks men jeg tror det vil jevne seg ut etterhvert.

det vil dessuten føre til reduksjon i utgiftene til nav.

Små plasser: Staten vil være ansvarlig for at det finnes f.eks sykehjem, dersom ikke noen private vil drive må staten selv drive. Men man kan vel ikke forvente sykehjem i f.eks en bygd med 30 innbyggere.

om å være kompetente når vi er på det svakeste: Nei dette er ikke lett , men slik er det faktisk i dag og. Du er prisgitt meningen til den enkelte lege/behandler . og du har ikke engang muligheten til å velge . det er sant at man må være frisk å rask for å være syk i norge.

Psykisk helse og rus: det finnes idag mange private på rusomsorg og de gjør en god jobb .

Juridisk rett til sykehjem : er det ikke ganske kynisk å si at dette er for dyrt.

Statlige sykehus: Fordi finansieringen skal komme fra staten .

nå vil det jo heller ikke bli slik at man kan få dekket hva som helst, det må selvfølgelig være en diagnose og godkjent behandling .

Slik som f.eks plastisk kirurgi som ikke har helsemessige grunner vil heller ikke dekkes med frp .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Frp kommer til makten...

...må vi betale mye mer for helsetjenestene enn det vi gjør idag...

...mister vi lånekassen og må finansiere studiene selv...

...forsvinner foreldrepermisjonen. Bare de som har råd til å gå hjemme uten lønn kan være hjemme med barna sine...

...blir alt barne- og ungdomsarbeid som ikke er privat nedlagt...

...får bare de eldre som kan betale selv omsorg...

...blir hele oljefondet brukt opp...

...Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest førstegangsvelger

* Fremskrittspartiet vil kutte 33 prosent i bistanden til sivilt samfunn og demokratiutvikling.

- Frp mener den internasjonale fattigdommen ikke er de rike landenes ansvar

- Frp vil kutte 85% av bistand til Afrika, Asia, Latin-Amerika

- Frp er for å selge alle alkoholholdige drikker i dagligvarebutikken og i tillegg senke prisene

- Fremskrittspartiet vil kutte 85 prosent av norsk bistand til Midt-Østen.

http://www.frp.no/Internasjonale+sp%C3%B8r...d25-ThlrY47.ips

http://www.frp.no/Alkohol+og+tobakk.d25-TgZfM5n.ips

Det er lett å snakke glamorøst om frie valg, om mindre avgifter, om billigere sprit, men jeg synes det blir for likegyldig ovenfor de som sulter i verden, for de som gruer seg til pappa kommer hjem, for de som flykter. Hvis Frp vil ha bedre bistandspolitikk så er det greit men jeg ser ikke løsningen i å kutte i midlene, det er litt av et paradoks å klage på dårlig bistand og samtidig ønske å kutte i midlene når Frp i regjering har en sjanse til å forvalte pengene bedre.

over 200 000 barn i Norge gruer seg til jul pga. alkoholrelaterte problemer

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/2364743.html

Fra barnemunn:

Pappa sier at mamma må sove lenge noen ganger. Det skjer bare i helgen. Lillebror spurte hvorfor det bare skjer når vi har fri fra skolen. Han skjønner ingenting. (jente 9 år)

Pappa sier at jeg ikke må drikke øl og røyke når jeg blir stor... men han gjør det jo selv? (gutt 7 år)

Jeg tror at voksne drikker fordi at de er lei seg. Det får dem til å føle seg mer glade, men så blir de enda mere lei seg når de ikke har mer alkohol inn i seg lenger. (jente 10 år)

http://www.bevissteforeldre.no/pages/barnesitater.aspx?nr=27

det er barna det går utover. det er de svakeste i samfunnet Frps politkk går ut over.

vil vi ha et samfunn med billigere avgifter eller et samfunn med større omsorg for enkeltmennesket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstegangsvelger
Beklager at kolonimakten Norge har ødelagt så meget i Afrika.Og jeg spesielt.Skal vrenge lommeboka mi med en gang.Så ikke Bokassa,Amin,Babydoc,Papadoc,Mugabe,Ahmadinejad,Gadaffi og de andre uskyldige goguttene legger seg sultne en eneste kveld til...

eh...som en del av et verdenssamfunn er det vel ikke for å mye å forlange at Norge bidrar litt?

så du driter i folk som lider da? har du ikke en mage selv?

....liker DU å gå sulten kanskje?

artige navn du har, ser at du nevnte Mugabe....

Norge har absolutt mulighet til det, og samma for meg om de heter Charles, Hassan, Jesse, Amir, Cho eller Vladimir, eller om de er gule eller hvite eller brune eller svarte...mennesker er mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...