mgr Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hva slags kosttilskudd for å få mer energi?Har generelt en ganske dårlig ernæring,så jeg trenger nok litt tilskudd.Vet at det ikke egentlig skal erstatt et godt kosthold,men trenger litt tid på meg til å legge om til et sunnere kosthold
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Chlorella er jevnt over ikke så verst. Smaker småguffent, men i tablettform er det ikke så ille.
Gjest mgs-ikke innlogget Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hva med å spise næringsrik mat? Såklart hadde dette vært best,men som jeg skriver så trenger jeg litt tid på meg til å helomvende livsstilen min og kostholdet.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 (endret) Been there, done that. Det tar tid å konvertere til en sunnere livsstil, men når du kommer dit er det verdt det hele, det lover jeg. I mellomtiden kan du for eksempel ta Möllers Dobbelt, men pass på å ta det før frokosten ellers kan du kjenne en fiskesmak hele dagen. Jeg tok det den gangen og gjør det fortsatt. En dag uten og jeg fungerer ikke. Det er ikke bare-bare omega3. Endret 12. september 2009 av sunglasses
yoga Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Multivitaminer og omega3 er det første jeg kommer på, som bør være et must ved siden av dårlig kosthold Spør på apoteket, de kan gi deg noen gode råd og anbefalinger
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 (endret) Det dreper lommeboka å handle på apoteket... Möllers Dobbelt får du kjøpt i vanlig dagligvarebutikk (Rema1000 og Coop Prix har best pris), i likhet med multivitaminer. VitaMineral er et godt alternativ. Endret 13. september 2009 av sunglasses
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå