Gå til innhold

Hva slags kosttilskudd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags kosttilskudd for å få mer energi?Har generelt en ganske dårlig ernæring,så jeg trenger nok litt tilskudd.Vet at det ikke egentlig skal erstatt et godt kosthold,men trenger litt tid på meg til å legge om til et sunnere kosthold :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chlorella er jevnt over ikke så verst. Smaker småguffent, men i tablettform er det ikke så ille.

Gjest mgs-ikke innlogget
Skrevet
Hva med å spise næringsrik mat?

Såklart hadde dette vært best,men som jeg skriver så trenger jeg litt tid på meg til å helomvende livsstilen min og kostholdet.

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet (endret)

Been there, done that. Det tar tid å konvertere til en sunnere livsstil, men når du kommer dit er det verdt det hele, det lover jeg. :)

I mellomtiden kan du for eksempel ta Möllers Dobbelt, men pass på å ta det før frokosten ellers kan du kjenne en fiskesmak hele dagen. Jeg tok det den gangen og gjør det fortsatt. En dag uten og jeg fungerer ikke. :P Det er ikke bare-bare omega3.

Endret av sunglasses
Skrevet

Multivitaminer og omega3 er det første jeg kommer på, som bør være et must ved siden av dårlig kosthold :)

Spør på apoteket, de kan gi deg noen gode råd og anbefalinger :)

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet (endret)

Det dreper lommeboka å handle på apoteket... Möllers Dobbelt får du kjøpt i vanlig dagligvarebutikk (Rema1000 og Coop Prix har best pris), i likhet med multivitaminer. VitaMineral er et godt alternativ. :)

Endret av sunglasses

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...