Gå til innhold

til alle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan føles det egentlig med anal sex . vi helst ha svar fra jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt analsex 1 gang for noen år siden, og var bedugget..

Det kjentes rart ut etter det eg husker, ikkje vondt, ikkje godt, bare rart... Føltes litt som om eg måtte på do i begynnelsen.

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet
Hvordan føles det egentlig med anal sex . vi helst ha svar fra jenter?

Hadde det i går for første gang, og det var ikke vondt, men ubehagelig. Det kjentes ut som man måtte på do etterpå. Jeg skjønner i hvertfall ikke hvordan jeg noen gang skal få orgasme av analsex.

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Liker det bedre og bedre. Første gang jeg prøvde var gutten også uerfaren, og det ble ikke noe særlig godt. Så hadde jeg en elsker som var erfaren, og han "lærte meg opp"; og gjorde deg digg! Masse tid, litt fingring ++. Med min nåværende type gjør vi det kanskje et par ganger i uka. Deilig!

Skrevet
Liker det bedre og bedre. Første gang jeg prøvde var gutten også uerfaren, og det ble ikke noe særlig godt. Så hadde jeg en elsker som var erfaren, og han "lærte meg opp"; og gjorde deg digg! Masse tid, litt fingring ++. Med min nåværende type gjør vi det kanskje et par ganger i uka. Deilig!

Hvordan kan det kjennes godt å ha en penis i endetarmen? Har dere noen nerver der som gjør at det kjennes deilig? Jeg skjønner ikke dette... håper det kan forklares bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...