Gå til innhold

Svineinfluensa?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet

Noen her inne som har hatt dette og hvordan var det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Smurf_*
Skrevet

Det lurer jeg også på...Lurer på om noen har fått konstantert svineinfluensa, selv om de ikke har hatt alle symptomene: frysninger, feber, sår hals, nedsatt allmenntilstand, kroppsverk. Noen kan også ha oppkast eller diare.

Selv fikk jeg vondt i hodet på mandag, følte meg litt bedre på tirsdag, men fikk vondt i hodet igjen på torsdag, og sår hals, nedsatt allmenntilstand og kroppsverk.

Har ikke feber eller frysninger; men får nesten aldri feber når jeg er syk...

Lurer på om jeg kan ha svineinfluensa?

I dag har jeg fortsatt nedsatt allmenntilstand, sår hals og litt hodepine. Og da jeg sprang etter 4-åringer for å leke med han, ble jeg elendig etterpå. Så det gjør jeg ikke igjen... =)

4-åringen hosta litt natt til fredag, og sa at han hadde vondt i hals/ brystet på fredag. Litt slapp i går. Hoster litt i ny og ne enda. Han er ellers i fin form.

Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å sende han i barnehagen før 7 dager er gått, hvis han føler seg fin?

Og vet ikke om jeg skal si ja til å få bestemor på middagsbesøk, eller dra på butikken?

Så, hadde vært kjekt om noen vet hvordan det er med disse symptomene; om man har alt, dersom man har svineinfluensa.

Skrevet

Akkurat nå sitter vi 2 her og er ikke helt i form. Men også utikker på om det er svineinfluensa.

Tett nese, småfeber, tung i hodet, slapp, sliten, småsår i halsen, litt uvel\kvalm.

Skikkelit tufs, slapp altså.

Men ikke noe serlig feber (vi får skjelden høy feber) Litt verking i kroppen, men engentlig ikke så mye (noe ala det en får etter en lang joggetur)

Jeg har litt nedsatt imunforsvar pga. annen sykdom. For ca 1 1\2 uke siden var jeg også syk med noe lignende som dette. Var opphold på ca 1 uke så kom det igjen nå i helgen. Ungdommen vår ble og syk på fredag med lignende symtomer.

På skolen der han går er det vist svært mange som har hatt slike symtomer, mange har alikevel vært på skolen mens de er syke (aner ikke om de har vært hos lege)

En av behandlerene mine mener denne influensan er veldig mild da... men kan den være så mild at en ikke får så mye kropsværk og høy feber da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...