Gå til innhold

Hemmelig leketøy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Fleshlight selv til min kjære, endelig et alright leketøy også for menn.

Skrevet

Samboeren min har en variant av denne. Helt ok det. Når jeg har leketøy må da han få ha også.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for at han også unnet seg leketøy også hadde jeg spurt om jeg kunen få være med på at han brukte den :)

Skrevet

Hadde først begynt å le skikkelig om eg hadde funnet noe sånt gjemt bort. Hadde nok begynt å lure på når han kjøpte den, om kor mye peng han hadde kasta vekk på den. Kanskje blitt litt irritert om han hadde kjøpt den uten å si det til meg, spesielt siden vi har rævva økonomi for tiden og har hatt det ei stund.

Skrevet
Hadde først begynt å le skikkelig om eg hadde funnet noe sånt gjemt bort. Hadde nok begynt å lure på når han kjøpte den, om kor mye peng han hadde kasta vekk på den. Kanskje blitt litt irritert om han hadde kjøpt den uten å si det til meg, spesielt siden vi har rævva økonomi for tiden og har hatt det ei stund.

...men denne koster bare litt over 150 kroner, og til og med fraktfritt tilsendt!

Skrevet
...men denne koster bare litt over 150 kroner, og til og med fraktfritt tilsendt!

Det kan så være, men likevel... Alt hjelper. Sitter på gjeld, mye regninger osv. Men nå har nå min kjære nok med min "fleshlight" ;) så eg har ikkje det "problemet" å tenke på.

Skrevet

Hvorfor skal ikke han ha leketøy når jeg har det?

Tenner dessuten på å se det :lur:

Skrevet

Gjør meg ikke noe.. Som flere her skriver, jeg har mine leketøy, hvorfor skal ikke han få ha? Han kjøpte forøvrig en sånn før han ble singel for å teste ut.. Var visst helt ok, sikkert bedre med en dyrere versjon mente han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...