Gå til innhold

Sykepler, Førde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Din far er kreftlege altså, virkelig? Og han er veeeeeldig involvert i ansettelsen av sykepleiere? :skratte:Det var merkelig du, ingen leger som er med i noen av ansettelsesprosessene der jeg har jobbet. Også kreftlege da, det heter vel egentlig onkolog/lege med spesialisering i onkologi, det brude vel du som er så drivende dyktig vite. Skal jammen spørre en venninne i ledelse på kreftavdelingen på Haukeland om dette er sant, er det virkelig slik at legen er med og ansetter sykepleiere? Og de fra Førde er ikke mer attraktive, du må slutte å tulle med deg selv. Når sykepleiere har jobbet noen år er det erfaring og referanser som teller, ikke utdanningssted og karakterer. Som nyutdannet har skolen en del å si, og Førde er ikke på toppen av pallen. Det er som sagt fint at du er fornøyd, men best er de ikke. Og jeg tok ikke utdanningen min på vestlandet i det hele tatt for å ha sagt det, men det er der jeg har jobbet siden jeg var ferdig.

Anonymous poster hash: 7c58a...00c

Det er nesten så jeg skulle ønske jeg visste hvor du jobbet, for en så lite sympatisk sykepleier har jeg sjelden møtt på. Må stå nært Gud du...! Håper jeg aldri blir så syk at jeg treffer på deg.

Anonymous poster hash: 1629b...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...