Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hva er egentlig verst - å lå en jente suge deg etter at man ikke har dusjet på 12 timer eller å la noen håndhilse på deg etter at du har vært på toalettet og ikke vasket hendene dine ?
Gjest Fugl Fønix Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Som jente så vil jeg si at det verste er å håndhilse om du har vært på do. Dersom mannen min har dusjet på kvelden i forveien, syns ikke jeg at det er noe grisete i å suge ham selv om det har gått 12,5 timer...
Gjest gul3 Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Hva er egentlig verst - å lå en jente suge deg etter at man ikke har dusjet på 12 timer eller å la noen håndhilse på deg etter at du har vært på toalettet og ikke vasket hendene dine ? Begge er ille og ekle.. Som jente hadde eg aldri putta snabben til typen i munnen om den ikkje var nyvaska. Har tross alt pissa med den og gudene veit hva annet som har samla seg nedi det området (svette etc). Ville heller tatt ein i hånda som ikkje hadde vaska seg etter å ha pissa, men om han hadde drete hadde det vært verre (derfor håndhilser eg aldri på noen).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå