Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #21 Skrevet 24. april 2002 Tone: Kjolen din var enkel og pen den! Men jeg skjønner jo at du synes den kanskje blir for enkel hvis du har sett en annen med mer pynt på som du liker. Personlig ville jeg hatt en med litt pynt på. Prøv kjolen din og se om du fremdeles er usikker. Er det den kjolen du burde ha endrer du nok mening med en gang!12
Gjest Sunflower Skrevet 24. april 2002 #22 Skrevet 24. april 2002 Tone: Kjolen din er utrolig nydelig, helt etter min smak!! Jeg har også valgt en svært enkel kjole uten for mye dill, bare bitte litte grann, og med en spesiell utringning, og mange ganger har jeg vært i tvil, og også vært på utkikk etter andre kjoler, men hva oppdager jeg? Jo, jeg går og leter etter en kjole som ligner den jeg allerede har!! Og hver gang jeg tar frem bildet av meg i kjolen, som ble tatt under prøvetime i brudesalongen, synes jeg selv jeg ser fin ut i den, og de gangene jeg har prøvd kjolen føler jeg meg utrolig flott, så da ER nok denne kjolen riktig for meg! Vanskelig det der...
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #23 Skrevet 26. april 2002 Hei Tone, kjolen var utrolig lekker. Den kjolen jeg selv har valgt er enklere enn så og si samtlige kjoler andre bruder legger ut link til her på disse sidene, men jeg liker det enkelt. Synes det blir stilrent, klassisk og flott. Er du i tvil om at du ikke blir "brudete" nok, kan du med en slik kjole stå helt fritt i forhold til smykker, slør m.m. uten at det blir overlesset og kremkake-feeling...
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #25 Skrevet 26. april 2002 Hei ! Jeg føler det på samme måte. Er veldig usikker på kjolen jeg har kjøpt , den er veldig enkel og jeg angrer meg mer og mer for hver dag! Den er jo fin men... Jeg var og hentet kjolen min fra salongen i går og så på noen vakre jenter med flotte kjoler . Ble nesten misunnelig! Dette ble veldig dystert:-)Men jeg har det veldig bra ellers og jeg gleder meg veldig til bryllupet. Lykke Til! Hilsen 11.mai brud.
Gjest Anonymisert_120626 Skrevet 8. mai 2002 #26 Skrevet 8. mai 2002 Jeg forelska meg fullstendig (!!) i en kjole jeg fant på internet. Med den ble alt for dyr og vanskelig å få tak i. (En bitteliten butikk i skottland). Det ble også fryktelig dyrt å få en tilsvarende sydd i Norge(sjekka litt rundt). Så jeg ble overtalt av min mor til å se på andre kjoler. Da jeg er fryktelig kresen dro jeg på den største i området. Jeg fant en veldig spennende kjole med ytrolig flott farge som koster nesten 1/4 av den andre. Et par veninner av min mor og mine venner har sagt at den jeg fant her egentlig er finere. Men jeg klarer ikke å glemme den kjolen...det dummeste jeg kan gjøre er å søke den opp igjen på internet for da blir jeg litt lei meg. Den andre kjolen har blitt tilpasset meg så på forrige prøving satt den perfekt og da ble jeg i myyye bedre humør (første gang var den for lite...). Jeg vet jeg kommer til å glemme den andre kjolen på dagen og nyte den jeg har...men kan syns det var litt trist. Kan banne på at hadde jeg fått prøvd den andre kjolen hadde sikkert ikke fargen passa 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå