Gjest totdivel Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Vi menn er veldig opphengt istr på penis. Hvor stor rolle spiller det for dere kvinner? Det er med sex,som med biler. Biler med et defekt understell-fungerer ikke. Men understellet er ikke det som avgjør bilkjøpet. God helg!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Vi menn er veldig opphengt istr på penis. Hvor stor rolle spiller det for dere kvinner? Det er med sex,som med biler. Biler med et defekt understell-fungerer ikke. Men understellet er ikke det som avgjør bilkjøpet. God helg! For og være politisk korekt så sier de at de ikke er det! Phu! Men en dame dumper deg lett om du har liten,det er skrevet her inne flere ganger.
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Mengder av tråder om emnet her inne, hvis du ikke gidder å lese alle kan jeg oppsummere mange av dem for deg, slik: A) Ja, de fleste kvinner er opptatt av størrelsen, i den forstand at er den for liten så er det krise B) Dersom du er det som kalles "normalt" eller "gjennomsnittlig" utstyrt vil det gå deg godt her i (sex)livet. C) Dersom du er velutstyrt synes flertallet at det er fascinerende, gøy å leke med, visuelt tennende men kan være trøblete i forhold til å gjennomføre et skikkelig knull D) En del mener str ikke er avgjørende men mest opptatt av hele deg, hvem pikken sitter på for å si det sånn. Konklusjon: ca 80-90% av gutta (normale og velutstyrte) har ingenting å bekymre seg over, dere andre kan egentlig vurdere harakiri eller et liv uten dame
juliane Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Jeg er imponert over at gorgonzola faktisk gadd å skrive et sammendrag fra alle penistrådene! Det har forresten vært ganske rolig på penistrådfronten i sommer, måtte det fortsette...
Suzy Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Mengder av tråder om emnet her inne, hvis du ikke gidder å lese alle kan jeg oppsummere mange av dem for deg, slik: A) Ja, de fleste kvinner er opptatt av størrelsen, i den forstand at er den for liten så er det krise B) Dersom du er det som kalles "normalt" eller "gjennomsnittlig" utstyrt vil det gå deg godt her i (sex)livet. C) Dersom du er velutstyrt synes flertallet at det er fascinerende, gøy å leke med, visuelt tennende men kan være trøblete i forhold til å gjennomføre et skikkelig knull D) En del mener str ikke er avgjørende men mest opptatt av hele deg, hvem pikken sitter på for å si det sånn. Konklusjon: ca 80-90% av gutta (normale og velutstyrte) har ingenting å bekymre seg over, dere andre kan egentlig vurdere harakiri eller et liv uten dame Godt oppsummert og jeg kan legge til at det viktigste er at den virker
Tante Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Jeg har hatt både bitteliten, gjennomsnittlig og over gjennomsnittlig lang og min konklusjon er: tykkelsen er viktigere enn lengden, og det aller viktigste er hvordan du bruker den.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Ehhh...ja: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...0&start=560
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Vi menn er veldig opphengt istr på penis. Hvor stor rolle spiller det for dere kvinner? Det er med sex,som med biler. Biler med et defekt understell-fungerer ikke. Men understellet er ikke det som avgjør bilkjøpet. God helg! Jeg kan svare på denne måten: Jeg har vært sammen med mannen min i mange år, men aner fremdeles ikke hvor stor penis han har. Og øyemålet mitt er ekstremt dårlig, og det er ingen vits i å gjette engang... Jeg vet heller ikke størrelsen hos de andre seksualpartnerene jeg har hatt... det er ikke så mange, så jeg burde kanskje ha sett forskjell, men det gjør jeg altså ikke. Hadde det vært viktig for meg, hadde det da ikke vært naturlig at jeg i alle fall visste om han var større eller mindre enn de andre jeg har ligget med?
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Jeg er imponert over at gorgonzola faktisk gadd å skrive et sammendrag fra alle penistrådene! Det har forresten vært ganske rolig på penistrådfronten i sommer, måtte det fortsette... Jeg også..............egentlig
Gjest Bøllekølla Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Jeg er imponert over at gorgonzola faktisk gadd å skrive et sammendrag fra alle penistrådene! Det har forresten vært ganske rolig på penistrådfronten i sommer, måtte det fortsette... Det er vel stadig nye Internettbrukere som finner KG, og et forum hvor de faktisk kan stille spørsmålet og få et ærlig svar. 99% av all kvinner vil lyve til partneren sin om han spør om den kunne vært større, og de faktisk synes det. Fordi det ikke er noe å gjøre med det, og de liker resten av ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå