Gjest Gjest_lol_* Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Ca. 2 uker før mens, så får jeg ekstra mye utflod, er det egget som har løsnet da og man kan ikke bli gravid når dette har skjedd?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Veldig mange får ekstra utflod under eggløsningen ja, spesielt litt slimete utflod, omtrent som eggehvite. Det er da man kan bli gravid. Da og noen dager etterpå.
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Veldig mange får ekstra utflod under eggløsningen ja, spesielt litt slimete utflod, omtrent som eggehvite. Det er da man kan bli gravid. Da og noen dager etterpå. Ikke før altså?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Veldig mange får ekstra utflod under eggløsningen ja, spesielt litt slimete utflod, omtrent som eggehvite. Det er da man kan bli gravid. Da og noen dager etterpå. Man kan bli gravid før eggløsningen, og 48 timer etter. Men du har rett i at man kan bli gravid når det blir eggehviteaktig, og til det "tørker ut" og at det stort sett tar et par dager. Sekret generelt er egentlig en god måte å forutse fruktbarhet på, men krever litt innsats å tolke. Jeg har ikke tid og ork nå, men om du ser litt på pernille.info finner du ganske greie oversikter der
Gjest Dovregubbe Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Ca. 2 uker før mens, så får jeg ekstra mye utflod, er det egget som har løsnet da og man kan ikke bli gravid når dette har skjedd?Noe av det som skjer, er at slimproppen i livmormunnen blir tyntflytende slik at sædcellene kan svømme gjennom. Resten av persioden er den visstnok ugjennomtrengelig for dem. Da høres det for meg, selv om jeg er mann, naturlig ut at utfloden øker litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå